alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 406 2.1 TD (109KM)

Peugeot 406 2.1 TD (109KM)Wyświetleń: 4766

Peugeot 406 2.1 TD (109KM)

Okres produkcji: 1995-1999

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2088
Moc [KM]109
Moment obrotowy [Nm]250
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)12.5
Spalanie - miasto [l/100km]8.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 10W40
LIlość oleju4.8 L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TD921961776.3
2.0 HDI902051725.8

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6

Trasa: 5

Średnie: 5.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(9.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 7/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Bartek 28.02.2014
Średnia:
(9.25)
Tak
"Silnik jeszcze z gatunku "prostych diesli" - bezproblemowy w eksploatacji. Spalanie podane na stronie wzięte chyba z nibylandii - w mieście 6, poza 5. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Bardzo niskie spalanie, moc z pojemności, prosta konstrukcja, niska awaryjność, wygoda, ceny napraw zawieszenia
Wady:Stosunkowo mała moc, klekot diesla na zimno, drogie ubezpieczenia
406, 2,1 TD, 1997 r.

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.