alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407 1.6 HDi (110KM)

Peugeot 407 1.6 HDi (110KM)Wyświetleń: 17709

Peugeot 407 1.6 HDi (110KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]260
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna189
Przyspieszenie (0-100km/h)13.1
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 HDI1403202036.1
2.0 HDI1633402086.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.7

Trasa: 4.5

Średnie: 5.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(8.31)
Trwałość silnika
 8.75/10
Niezawodność auta
 6.75/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 7.75/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 44

Głosy według opinii:

40

Opinie użytkowników

Mariusz 21.05.2017
Średnia:
(8.50)
Tak
"Konfort,"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Niezawodnosc
Wady:Brak
407 1.6 HDi 2008
Jacek 09.10.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Polecam"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:4.6l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Ekonomiczny, komfortowy
Wady:Brak serwisu z prawdziwego zdarzenia do naprawy silników
Peugeot 407/1.6 hdi/2005
Jurek 03.10.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"Posiadam Peugeota 407 SW 1.6 HDi. Przejechałem nim całą Europę i Polskę wzdłuż i wszerz. Przebieg prawie 300 000 km. Wymiana oleju co 20 000 km z filtrami, klocki jak potrzeba, itp. Problemem był filtr cząstek stałych. Odkąd go po prostu usunąłem wszelkie z tym związane dolegliwości przestały dokuczać. Polecam wszystkim za ok. 1600 zł usunąć ten kawałek i założyć emulator. Wtedy ten samochód to naprawdę świetny pojazd."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4-5l/100km

Spalanie - średnie:5.1l/100km

Zalety:oszczędny silnik, spalanie 4 do 5 l/100km, wygodne długie podróże, ładny dizajn
Wady:filtr cząstek stałych
407SW/2005/300000
14.06.2013
Średnia:
(7.75)
Tak
"Byłem posiadaczem Peugeota 407 1.6 HDI 110KM samochód o przyzwoitych osiągach,dobra dynamiczna jednostka napędowa. Przy przebiegu około 200 tyś km, padło dwumasowe koło zamachowe.W tym modelu jest możliwość założenia koła jenomasowego. Całkowity koszt używanego elementu + robocizna to około 800 zł. Jednak z tym elementem mam już całkowity problem z głowy prawdopodobnie do końca użytkowania pojazdu. Jeśli chodzi o przyśpieszenie oraz dynamikę nie zauważyłem jakiejś istotnej zmiany. Może odrobinę pogorszyła się kultura i głośność pracy silnika. Jednak bardzo nieznacznie"
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:niskie spalanie, dynamika
Wady:awaria dwumasy
Peugeot 407 230tyś

Kod antyspamowy
Odśwież

23.01.2014Nie

Mam ten samochód prawie siedem lat kupiłem z przebiegiem 100 tys. km do 150 tys właściwie bez problemów a potem się zaczęło po każdym kolejnym wymuszonym przez komputer wypaleniu filtra fap coraz mniejszy przebieg przy 170 tys nie było sensu dalej wypalać tego filtra był totalnie zapchany uwaga jeżeli nie zrobi się z tym porządku w ten czy inny sposób samochód potrafi wyłączyć się całkowicie podczas jazdy mnie się to zdarzyło na autostradzie dodatkowo przy około 150 tys kończy się płyn wspomagający spalanie paliwa kosztuje dość drogo 3 l 500 zł pocieszający jest fakt iż te same rzeczy w innych markach są droższe przy 190 tys padło koło dwu masowe koszt min 2 tys zł jak dotąd wtryskiwacze i turbina ok silnik mało pali jest dynamiczny ale na to co wymieniłem trzeba być przygotowanym nie polecam nie odradzam stwierdzam fakty z jakimi miałem do czynienia


04.06.2015PiotrekTak

Do C4 Grand Picasso ze skrzynią MCP niestety za słaby. Przyjeździe na pusto zdecydowanie lepiej. Spalanie w granicach 5-6 litrów na trasie, w mieście 7. Jestem po wymianie worka z dodatkiem Eolys - 750 zł w ASO. Olej Total ECS 5w30 co 10 tysięcy. W zasadzie to tyle z czynności obsługowych przy tym silniku. FAP wypalanie włącza się w zależności od terenu przemieszania się trasa/miasto co 250-390 km. Włącza się ogrzewanie lusterek i tylnej szyby, wzrasta też spalanie chwilowe co widać na wyświetlaczu. Poza tym póki co nic się nie dzieje. Samo auto przestronne, wygodne, zdecydowanie na trasę niż do miasta. Mnóstwo schowków, dobrze doposażone. Skrzynia MCP "z robotem" ospała ale idzie się przyzwyczaić, tryb M zdecydowanie sprawniejszy niż A. Czy polecam? Tak.


12.02.2014MaciejTak

Przejechałem tym autem 340 tyś. km w ciągu pięciu lat. Silnik przeprogramowany z 75 KM. Do wymiany samochodu praktycznie bezproblemowy pod dwoma warunkami: wymiana przewodu olejowego turbiny co 100 tyś. km oraz wymiana oleju (koniecznie 5W/30 i kompletu filtrów co 15 tyś. km.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 25

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.