alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)Wyświetleń: 18397

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna203
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 5.5

Średnie: 7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1633402086.9

25.07.2014FemiTak

Od 3 lat posiadam Peugeota 407 2.0 HDI. Silnik bardzo dobry, ekonomiczny a zarazem dynamiczny. Auto bardzo dobrze spisuje się na mieście jak i w dłuższych trasach. Utrzymanie- drogie. Kupiony przy 133tys, na starcie wymieniany dwumas w komplecie ze sprzęgłem itp. Niestety wcześniej jako niepoinformowany kierowca nie miałam pojęcia o konieczności wymiany rozrządu przy max 180tys. i przy 190tys nie dość że rozrząd do wymiany to jeszcze głowica do kompletnej naprawy koszt całej naprawy 3500zł- mechanikom ciężko było zaproponować wymianę rozrządu (albo chociaż zapytać czy był wymieniany) pomimo wymiany między innymi położenia wałka rozrządu itp...


07.11.2013MarcinTak

silnik ma w 407 przebieg 189 tyś ,osobiście zrobiłem 65 tys przez 5 lat nie maiłem żadnych awarii ,silnik bardzo dynamiczny ciągnie od dołu bar turbo dziury .Wcześniejszy właściciel serwisował co 20 tys ,ja u swjego mechanika serwisuje ,FAP nie daje na razie żadnych oznak ,powoli będzie problem z kołem dwumsowym bo są lekkie drgania . Spalanie jak na takie duże auto bardzo dobre miasto około 8 l trasa w granicach 5-5.5 L .Nie miałem żadnych awarii ,lekki wyciek przy wężu turbiny oraz na łączeniu skrzyni i silnika mechanik mówił że to standard i nie ma co na razie grzebać .Bardzo komfortowe auto i co ważne bez awarii.


11.02.2014jagTak

przejechałem przez 1/2 roku ok. 12 tys. km. jako kolejny (chyba 2 właściciel - poprzednio biegał w Holandii) silniczek super: dynamiczny, ekonomiczny i miękko pracujący. na razie najmniejszych problemów. godny polecenia.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 34
Średnia (głosów 5):
(8.5)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 8.6/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8.4/10

Głosy według opinii:

50

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 83

Opinie użytkowników

piotr 11.02.2018
Średnia:
(8.50)
Tak
"silnik b.u . po 250 000 poszły wtryski, sam je załatwiłem z powodu paliwa wrednej jakości, naprawiłem, chodzi b.u. poza tym bez uwag. Mało pali, wóz jest żwawy, nie brakuje mocy przy żadnej prędkości. Nie miałem innych awarii silnika, nawet drobnych."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Mam 407 SW. wygodny, cichy, szybki. Zadziwiające trwałe zawieszenie, Jazda nim nie męczy. Spalenie przyzwoite , przy jeździe ok 90-100 ma naprawdę spalanie rewelacyjne, osiągam ok. 4,0 l. Przejechałem nim ok 100k . głównie po trasach.
Wady:Czuły na jakość paliwa. Ma olbrzymi promień skrętu i duży zwis z przodu co powoduje ze mimo czujników notorycznie uszkadzam zderzak od dołu, bo przy niskim zawieszeniu szoruję o krawężniki. Wygląd szybko się zestarzał, ale w środku zupełnie nieźle.
407 SW/2009/ 285 000
kuba 11.01.2017
Średnia:
(7.50)
Tak
"silnik super nie bierze oleju (trwały), lubi długie trasy miasto mu nie służy, spalanie słabo wygląd i wygoda 6+"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:wygoda, cisza wewnatrz wyposarzenie, silnik
Wady:spalanie drobne usterki koszty napraw
407 sw 2.0hdi 136 automat (240tys)
xyz 22.01.2016
Średnia:
(8.00)
Tak
"Calkiem udany model Peugeota , ladny i niezawodny jesli sie dba o autko , ja mam 250 tys , ale sadze ze nie jest to prawdziwy przebieg..nie mam z nim problemow , po kupnie musialem zrobic EGR i turbina miala zacieta regulacje lopatek , udalo sie to rozruszac i od 5 lat nie mam z nim problemow .Wersja na automacie 4 biegowym ZF4HP20 z Kwietnia 2005 - skrzynia troszke prymitywna ( z konca lat 90) , ale wzglednie trwala i tania w ewentualnej naprawie , czego nie sa powiedziec o skrzynce automatycznej 6b Assin . Jakosc wykonania srednia , mam porownanie do starszego o 5 lat BMW 5 i niestety Pug jest plastikowy z gownolitem ..."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:ładny , dosc tani, , dobrze sie prowadzi dzieki fajnemu zawieszeniu , nowoczesny ,rozbudowany komputer i elektronika kabiny
Wady:slabej jakosci plastiki i siedzenia z materialu , troszke niedorobek i luszczacych sie listewek ozdobnym z ala chromem .
407 SW 2.0 HDi Siemens 2005 na 4HP20
piotr 23.12.2013
Średnia:
(9.00)
Tak
"Silnik to naprawdę dobra strona PEUGEOTA 407, jest dynamiczny i oszczędny a pracuje naprawdę świetnie w porównaniu do tdi."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, dynamika, elastyczność
Wady:koło dwumasowe można zastąpić jednomasowym
peugeot 407 2.0 hdi/2005/124000
Adam 18.04.2013
Średnia:
(9.50)
Tak
"Auto w rodzinie od nowości, przebieg 163000, wymienione tylko świece i przeglądy olejowe skrócone do góra 15000. Jak się dba tak się ma. Zawieszenie idealne, nadal oryginalne elementy. Jedyne co trzeba uważać na sworzeń wahacza. Auto wygodne, w sam raz na długi trasy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.1l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Niskie spalanie, Kultura pracy, Osiągi, Komfort podróży, Niska awaryjność
Wady:Delikatne sprzęgło
P407/2005/163000