alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)Wyświetleń: 16523

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna203
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1633402086.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 5.5

Średnie: 7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 32
Średnia (głosów 5):
(8.5)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 8.6/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8.4/10

Głosy według opinii:

50

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 82

Opinie użytkowników

piotr 11.02.2018
Średnia:
(8.50)
Tak
"silnik b.u . po 250 000 poszły wtryski, sam je załatwiłem z powodu paliwa wrednej jakości, naprawiłem, chodzi b.u. poza tym bez uwag. Mało pali, wóz jest żwawy, nie brakuje mocy przy żadnej prędkości. Nie miałem innych awarii silnika, nawet drobnych."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Mam 407 SW. wygodny, cichy, szybki. Zadziwiające trwałe zawieszenie, Jazda nim nie męczy. Spalenie przyzwoite , przy jeździe ok 90-100 ma naprawdę spalanie rewelacyjne, osiągam ok. 4,0 l. Przejechałem nim ok 100k . głównie po trasach.
Wady:Czuły na jakość paliwa. Ma olbrzymi promień skrętu i duży zwis z przodu co powoduje ze mimo czujników notorycznie uszkadzam zderzak od dołu, bo przy niskim zawieszeniu szoruję o krawężniki. Wygląd szybko się zestarzał, ale w środku zupełnie nieźle.
407 SW/2009/ 285 000
kuba 11.01.2017
Średnia:
(7.50)
Tak
"silnik super nie bierze oleju (trwały), lubi długie trasy miasto mu nie służy, spalanie słabo wygląd i wygoda 6+"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:wygoda, cisza wewnatrz wyposarzenie, silnik
Wady:spalanie drobne usterki koszty napraw
407 sw 2.0hdi 136 automat (240tys)
xyz 22.01.2016
Średnia:
(8.00)
Tak
"Calkiem udany model Peugeota , ladny i niezawodny jesli sie dba o autko , ja mam 250 tys , ale sadze ze nie jest to prawdziwy przebieg..nie mam z nim problemow , po kupnie musialem zrobic EGR i turbina miala zacieta regulacje lopatek , udalo sie to rozruszac i od 5 lat nie mam z nim problemow .Wersja na automacie 4 biegowym ZF4HP20 z Kwietnia 2005 - skrzynia troszke prymitywna ( z konca lat 90) , ale wzglednie trwala i tania w ewentualnej naprawie , czego nie sa powiedziec o skrzynce automatycznej 6b Assin . Jakosc wykonania srednia , mam porownanie do starszego o 5 lat BMW 5 i niestety Pug jest plastikowy z gownolitem ..."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:ładny , dosc tani, , dobrze sie prowadzi dzieki fajnemu zawieszeniu , nowoczesny ,rozbudowany komputer i elektronika kabiny
Wady:slabej jakosci plastiki i siedzenia z materialu , troszke niedorobek i luszczacych sie listewek ozdobnym z ala chromem .
407 SW 2.0 HDi Siemens 2005 na 4HP20
piotr 23.12.2013
Średnia:
(9.00)
Tak
"Silnik to naprawdę dobra strona PEUGEOTA 407, jest dynamiczny i oszczędny a pracuje naprawdę świetnie w porównaniu do tdi."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, dynamika, elastyczność
Wady:koło dwumasowe można zastąpić jednomasowym
peugeot 407 2.0 hdi/2005/124000
Adam 18.04.2013
Średnia:
(9.50)
Tak
"Auto w rodzinie od nowości, przebieg 163000, wymienione tylko świece i przeglądy olejowe skrócone do góra 15000. Jak się dba tak się ma. Zawieszenie idealne, nadal oryginalne elementy. Jedyne co trzeba uważać na sworzeń wahacza. Auto wygodne, w sam raz na długi trasy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.1l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Niskie spalanie, Kultura pracy, Osiągi, Komfort podróży, Niska awaryjność
Wady:Delikatne sprzęgło
P407/2005/163000

Kod antyspamowy
Odśwież

23.12.2013PatrykTak

Peugeot 5008 r 2.0HDI/150KM silnik rewelacja ,świetne parametry ,dużo mocy ,spalanie przyzwoite średnio 6.5L . Przebieg 128 tyś od nowości żadnych naprawa ,żadnych awarii .Naprawdę silnik i auto godne polecenia


17.11.2013RafałTak

Posiadam citroen c5 2006 2,0 HDI przebieg 219 tys. Km, użytkuję autko od przebiegu 160 tys km, jak do tej pory największe wydatki to: Koło dwomasowe kpl 2400 pln przy przebiegu 204 tys km Pęknięta miska olejowe przy korku-to klasyka przy aluminiowej misce-nowa tylko serwis 2000 pln, spawanie 150 pln Po zdjęciu miski do wymiany pompa oleju i tylko oryginał bo brak zaminników 1200 pln Usunięty już filtr DPF ze względu na info o dolaniu środka..decyzja szybka-usuwamy, Samochód użytkuję intensywnie, w miesiącu 5 tys km, więc uznaję ten silnik za udaną konstrukcję.


26.10.2013MariuszTak

Rewelacyjny silnik ,super dynamika ,mocny ,super przyspieszenie ,spalanie na dobrym poziomie . C5 Przebieg 168 tyś automat kompletnie żadnych problemów .Auto raczej użytkowane na trasie spalanie od 5.5L do 6.7 L w zależności od prędkości średnio 150km/h.Regularnie serwisowany ,wymiany oleju i filtrów ,tankowany do pełna na Shell co daje pewność w ekspluatacji .Zdecydowanie polecam jeden z lepszych silników na rynku na pewno bije na głowę przereklamowane TDI


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.