alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)Wyświetleń: 11956

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna203
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1633402086.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.6

Trasa: 4.4

Średnie: 7.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(8.5)
Trwałość silnika
 9.25/10
Niezawodność auta
 8.75/10
Spalanie ON
 7.75/10
Koszty utrzymania
 8.25/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 70

Głosy według opinii:

40

Opinie użytkowników

kuba 11.01.2017
Średnia:
(7.50)
Tak
"silnik super nie bierze oleju (trwały), lubi długie trasy miasto mu nie służy, spalanie słabo wygląd i wygoda 6+"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:wygoda, cisza wewnatrz wyposarzenie, silnik
Wady:spalanie drobne usterki koszty napraw
407 sw 2.0hdi 136 automat (240tys)
xyz 22.01.2016
Średnia:
(8.00)
Tak
"Calkiem udany model Peugeota , ladny i niezawodny jesli sie dba o autko , ja mam 250 tys , ale sadze ze nie jest to prawdziwy przebieg..nie mam z nim problemow , po kupnie musialem zrobic EGR i turbina miala zacieta regulacje lopatek , udalo sie to rozruszac i od 5 lat nie mam z nim problemow .Wersja na automacie 4 biegowym ZF4HP20 z Kwietnia 2005 - skrzynia troszke prymitywna ( z konca lat 90) , ale wzglednie trwala i tania w ewentualnej naprawie , czego nie sa powiedziec o skrzynce automatycznej 6b Assin . Jakosc wykonania srednia , mam porownanie do starszego o 5 lat BMW 5 i niestety Pug jest plastikowy z gownolitem ..."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:ładny , dosc tani, , dobrze sie prowadzi dzieki fajnemu zawieszeniu , nowoczesny ,rozbudowany komputer i elektronika kabiny
Wady:slabej jakosci plastiki i siedzenia z materialu , troszke niedorobek i luszczacych sie listewek ozdobnym z ala chromem .
407 SW 2.0 HDi Siemens 2005 na 4HP20
piotr 23.12.2013
Średnia:
(9.00)
Tak
"Silnik to naprawdę dobra strona PEUGEOTA 407, jest dynamiczny i oszczędny a pracuje naprawdę świetnie w porównaniu do tdi."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, dynamika, elastyczność
Wady:koło dwumasowe można zastąpić jednomasowym
peugeot 407 2.0 hdi/2005/124000
Adam 18.04.2013
Średnia:
(9.50)
Tak
"Auto w rodzinie od nowości, przebieg 163000, wymienione tylko świece i przeglądy olejowe skrócone do góra 15000. Jak się dba tak się ma. Zawieszenie idealne, nadal oryginalne elementy. Jedyne co trzeba uważać na sworzeń wahacza. Auto wygodne, w sam raz na długi trasy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.1l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Niskie spalanie, Kultura pracy, Osiągi, Komfort podróży, Niska awaryjność
Wady:Delikatne sprzęgło
P407/2005/163000

Kod antyspamowy
Odśwież

31.01.2015MarkoTak

"silnik bezawaryjny mam go od nowości w 3008 ,po za serwisem nic nie naprawiane ,wymieniane itd.Co do dynamiki rewelacyjna ,super przyspieszenie ładnie współpracuje z automatyczną skrzynią nie czuć różnicy pod czas przyspieszenia między manualną skrzynią a tą.Spalanie średnio 7l w mieście czasami powyżej 10l to jego minus ale po za tym świetny samochód świetny silnik."


10.04.2016ManiekCBRTak

Mam go od nowości do 180 tys serwisowany w Aso. Silnik bez wirusa, w automacie, jest super ! Ciągnie jak tur. Ładnie pracuje. Dbam i daje w rurę , ale nigdy mnie nie zawiódł ! Pali w najgorsze mrozy, jest bardzo nie zawodny. Peugeot 508 sw to bardzo dobra fura ! Nigdy szmelc klekota ! Pasiory łykam te po 200 koni.


25.07.2016leszekTak

Zapomniałem oceny - dla mnie same "dychy"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 25

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.