alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)Wyświetleń: 17503

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna203
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 5.5

Średnie: 7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1633402086.9

11.02.2014jagTak

przejechałem przez 1/2 roku ok. 12 tys. km. jako kolejny (chyba 2 właściciel - poprzednio biegał w Holandii) silniczek super: dynamiczny, ekonomiczny i miękko pracujący. na razie najmniejszych problemów. godny polecenia.


25.07.2016leszekTak

Zapomniałem oceny - dla mnie same "dychy"


12.09.2016DarekTak

Citroen c5 2.0hdi 163km Powiem tak zmieniało się bryki tylko z Audi na Bmw lecz po ostatnim które było salonowe BMW 3.0 D mam dość Audi Czy BMW. Ciągłe problemy a to zawieszenia a to coś skrzynie.Byłem w salonie Merca lecz nawet moja Żona zwróciła uwagę na tandetę wykonania( skrzypiące plastiki ) Ok zaryzykowałem i zamiast wyjechać znów nówką salonową Audi czy Bmw mam parolatka w którego nie wierzyłem. Ku zdumieniu moim jak i domowników to auto było strzałem w 10!!! Wygodne ( znaczy wypasione) ekonomiczne a nogę mam ciężką no i auto swoją wagę ma, bez awaryjne. Francuzi zrobili coś fantastycznego. Teraz jak widzę Audi czy Bmw ogarnia mnie wewnętrzny uśmiech bo Żal mi tych którzy dają się zwodzić reklamom i tym wszystkim zapewnieniom że tylko niemieckie haha powodzenia ja mam długoletnie doświadczenie z autami i polecam każdemu nie rozczarujecie się .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 34
Średnia (głosów 5):
(8.5)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 8.6/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8.4/10

Głosy według opinii:

50

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 83

Opinie użytkowników

piotr 11.02.2018
Średnia:
(8.50)
Tak
"silnik b.u . po 250 000 poszły wtryski, sam je załatwiłem z powodu paliwa wrednej jakości, naprawiłem, chodzi b.u. poza tym bez uwag. Mało pali, wóz jest żwawy, nie brakuje mocy przy żadnej prędkości. Nie miałem innych awarii silnika, nawet drobnych."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Mam 407 SW. wygodny, cichy, szybki. Zadziwiające trwałe zawieszenie, Jazda nim nie męczy. Spalenie przyzwoite , przy jeździe ok 90-100 ma naprawdę spalanie rewelacyjne, osiągam ok. 4,0 l. Przejechałem nim ok 100k . głównie po trasach.
Wady:Czuły na jakość paliwa. Ma olbrzymi promień skrętu i duży zwis z przodu co powoduje ze mimo czujników notorycznie uszkadzam zderzak od dołu, bo przy niskim zawieszeniu szoruję o krawężniki. Wygląd szybko się zestarzał, ale w środku zupełnie nieźle.
407 SW/2009/ 285 000
kuba 11.01.2017
Średnia:
(7.50)
Tak
"silnik super nie bierze oleju (trwały), lubi długie trasy miasto mu nie służy, spalanie słabo wygląd i wygoda 6+"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:wygoda, cisza wewnatrz wyposarzenie, silnik
Wady:spalanie drobne usterki koszty napraw
407 sw 2.0hdi 136 automat (240tys)
xyz 22.01.2016
Średnia:
(8.00)
Tak
"Calkiem udany model Peugeota , ladny i niezawodny jesli sie dba o autko , ja mam 250 tys , ale sadze ze nie jest to prawdziwy przebieg..nie mam z nim problemow , po kupnie musialem zrobic EGR i turbina miala zacieta regulacje lopatek , udalo sie to rozruszac i od 5 lat nie mam z nim problemow .Wersja na automacie 4 biegowym ZF4HP20 z Kwietnia 2005 - skrzynia troszke prymitywna ( z konca lat 90) , ale wzglednie trwala i tania w ewentualnej naprawie , czego nie sa powiedziec o skrzynce automatycznej 6b Assin . Jakosc wykonania srednia , mam porownanie do starszego o 5 lat BMW 5 i niestety Pug jest plastikowy z gownolitem ..."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:ładny , dosc tani, , dobrze sie prowadzi dzieki fajnemu zawieszeniu , nowoczesny ,rozbudowany komputer i elektronika kabiny
Wady:slabej jakosci plastiki i siedzenia z materialu , troszke niedorobek i luszczacych sie listewek ozdobnym z ala chromem .
407 SW 2.0 HDi Siemens 2005 na 4HP20
piotr 23.12.2013
Średnia:
(9.00)
Tak
"Silnik to naprawdę dobra strona PEUGEOTA 407, jest dynamiczny i oszczędny a pracuje naprawdę świetnie w porównaniu do tdi."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, dynamika, elastyczność
Wady:koło dwumasowe można zastąpić jednomasowym
peugeot 407 2.0 hdi/2005/124000
Adam 18.04.2013
Średnia:
(9.50)
Tak
"Auto w rodzinie od nowości, przebieg 163000, wymienione tylko świece i przeglądy olejowe skrócone do góra 15000. Jak się dba tak się ma. Zawieszenie idealne, nadal oryginalne elementy. Jedyne co trzeba uważać na sworzeń wahacza. Auto wygodne, w sam raz na długi trasy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.1l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Niskie spalanie, Kultura pracy, Osiągi, Komfort podróży, Niska awaryjność
Wady:Delikatne sprzęgło
P407/2005/163000