alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)Wyświetleń: 12338

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna203
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1633402086.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.7

Trasa: 5.8

Średnie: 7.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(8.5)
Trwałość silnika
 9.25/10
Niezawodność auta
 8.75/10
Spalanie ON
 7.75/10
Koszty utrzymania
 8.25/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 73

Głosy według opinii:

40

Opinie użytkowników

kuba 11.01.2017
Średnia:
(7.50)
Tak
"silnik super nie bierze oleju (trwały), lubi długie trasy miasto mu nie służy, spalanie słabo wygląd i wygoda 6+"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:wygoda, cisza wewnatrz wyposarzenie, silnik
Wady:spalanie drobne usterki koszty napraw
407 sw 2.0hdi 136 automat (240tys)
xyz 22.01.2016
Średnia:
(8.00)
Tak
"Calkiem udany model Peugeota , ladny i niezawodny jesli sie dba o autko , ja mam 250 tys , ale sadze ze nie jest to prawdziwy przebieg..nie mam z nim problemow , po kupnie musialem zrobic EGR i turbina miala zacieta regulacje lopatek , udalo sie to rozruszac i od 5 lat nie mam z nim problemow .Wersja na automacie 4 biegowym ZF4HP20 z Kwietnia 2005 - skrzynia troszke prymitywna ( z konca lat 90) , ale wzglednie trwala i tania w ewentualnej naprawie , czego nie sa powiedziec o skrzynce automatycznej 6b Assin . Jakosc wykonania srednia , mam porownanie do starszego o 5 lat BMW 5 i niestety Pug jest plastikowy z gownolitem ..."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:ładny , dosc tani, , dobrze sie prowadzi dzieki fajnemu zawieszeniu , nowoczesny ,rozbudowany komputer i elektronika kabiny
Wady:slabej jakosci plastiki i siedzenia z materialu , troszke niedorobek i luszczacych sie listewek ozdobnym z ala chromem .
407 SW 2.0 HDi Siemens 2005 na 4HP20
piotr 23.12.2013
Średnia:
(9.00)
Tak
"Silnik to naprawdę dobra strona PEUGEOTA 407, jest dynamiczny i oszczędny a pracuje naprawdę świetnie w porównaniu do tdi."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, dynamika, elastyczność
Wady:koło dwumasowe można zastąpić jednomasowym
peugeot 407 2.0 hdi/2005/124000
Adam 18.04.2013
Średnia:
(9.50)
Tak
"Auto w rodzinie od nowości, przebieg 163000, wymienione tylko świece i przeglądy olejowe skrócone do góra 15000. Jak się dba tak się ma. Zawieszenie idealne, nadal oryginalne elementy. Jedyne co trzeba uważać na sworzeń wahacza. Auto wygodne, w sam raz na długi trasy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.1l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Niskie spalanie, Kultura pracy, Osiągi, Komfort podróży, Niska awaryjność
Wady:Delikatne sprzęgło
P407/2005/163000

Kod antyspamowy
Odśwież

11.02.2014jagTak

przejechałem przez 1/2 roku ok. 12 tys. km. jako kolejny (chyba 2 właściciel - poprzednio biegał w Holandii) silniczek super: dynamiczny, ekonomiczny i miękko pracujący. na razie najmniejszych problemów. godny polecenia.


31.01.2015MarkoTak

"silnik bezawaryjny mam go od nowości w 3008 ,po za serwisem nic nie naprawiane ,wymieniane itd.Co do dynamiki rewelacyjna ,super przyspieszenie ładnie współpracuje z automatyczną skrzynią nie czuć różnicy pod czas przyspieszenia między manualną skrzynią a tą.Spalanie średnio 7l w mieście czasami powyżej 10l to jego minus ale po za tym świetny samochód świetny silnik."


25.07.2016leszekTak

Kupiłem 3 letnią 407 z przebiegiem 120 tkm w 2008 r . W tej chwili przebieg wynosi 376 000 km. Uwaga - dwumasa i turbina jest od nowości i jeszcze hula !!! Zadnych problemów z erg , wtryskiwaczami . Jedyne co mnie troszke irytuje to oba wyswietlacze - radiowy wymieniłem , kilometrowy już się"maże" Jestem jedynym użytkownikiem i zaręczam wam że spalanie z przebytych 250 tkm jest poniżej 5 L/100 km


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 26

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.