alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407  2.0 HDi (163KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (163KM)Wyświetleń: 2700

Peugeot 407  2.0 HDi (163KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna208
Przyspieszenie (0-100km/h)10.2
Spalanie - miasto [l/100km]9.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.7
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1403202036.1

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

25.07.2016leszekTak

Kupiłem 3 letnią 407 z przebiegiem 120 tkm w 2008 r . W tej chwili przebieg wynosi 376 000 km. Uwaga - dwumasa i turbina jest od nowości i jeszcze hula !!! Zadnych problemów z erg , wtryskiwaczami . Jedyne co mnie troszke irytuje to oba wyswietlacze - radiowy wymieniłem , kilometrowy już się"maże" Jestem jedynym użytkownikiem i zaręczam wam że spalanie z przebytych 250 tkm jest poniżej 5 L/100 km


25.07.2014FemiTak

Od 3 lat posiadam Peugeota 407 2.0 HDI. Silnik bardzo dobry, ekonomiczny a zarazem dynamiczny. Auto bardzo dobrze spisuje się na mieście jak i w dłuższych trasach. Utrzymanie- drogie. Kupiony przy 133tys, na starcie wymieniany dwumas w komplecie ze sprzęgłem itp. Niestety wcześniej jako niepoinformowany kierowca nie miałam pojęcia o konieczności wymiany rozrządu przy max 180tys. i przy 190tys nie dość że rozrząd do wymiany to jeszcze głowica do kompletnej naprawy koszt całej naprawy 3500zł- mechanikom ciężko było zaproponować wymianę rozrządu (albo chociaż zapytać czy był wymieniany) pomimo wymiany między innymi położenia wałka rozrządu itp...


31.01.2015MarkoTak

"silnik bezawaryjny mam go od nowości w 3008 ,po za serwisem nic nie naprawiane ,wymieniane itd.Co do dynamiki rewelacyjna ,super przyspieszenie ładnie współpracuje z automatyczną skrzynią nie czuć różnicy pod czas przyspieszenia między manualną skrzynią a tą.Spalanie średnio 7l w mieście czasami powyżej 10l to jego minus ale po za tym świetny samochód świetny silnik."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów