alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407  2.0 HDi (163KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (163KM)Wyświetleń: 3308

Peugeot 407  2.0 HDi (163KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna208
Przyspieszenie (0-100km/h)10.2
Spalanie - miasto [l/100km]9.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.7
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1403202036.1

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

23.12.2013PatrykTak

Peugeot 5008 r 2.0HDI/150KM silnik rewelacja ,świetne parametry ,dużo mocy ,spalanie przyzwoite średnio 6.5L . Przebieg 128 tyś od nowości żadnych naprawa ,żadnych awarii .Naprawdę silnik i auto godne polecenia


17.11.2013RafałTak

Posiadam citroen c5 2006 2,0 HDI przebieg 219 tys. Km, użytkuję autko od przebiegu 160 tys km, jak do tej pory największe wydatki to: Koło dwomasowe kpl 2400 pln przy przebiegu 204 tys km Pęknięta miska olejowe przy korku-to klasyka przy aluminiowej misce-nowa tylko serwis 2000 pln, spawanie 150 pln Po zdjęciu miski do wymiany pompa oleju i tylko oryginał bo brak zaminników 1200 pln Usunięty już filtr DPF ze względu na info o dolaniu środka..decyzja szybka-usuwamy, Samochód użytkuję intensywnie, w miesiącu 5 tys km, więc uznaję ten silnik za udaną konstrukcję.


25.07.2016leszekTak

Zapomniałem oceny - dla mnie same "dychy"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.