alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407  2.0 HDi (163KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (163KM)Wyświetleń: 4388

Peugeot 407  2.0 HDi (163KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna208
Przyspieszenie (0-100km/h)10.2
Spalanie - miasto [l/100km]9.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.7
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts ECS 5W30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1403202036.1

18.09.2017DarekTak

"Citroen c5 2.0hdi 163km Powiem tak zmieniało się bryki tylko z Audi na Bmw lecz po ostatnim które było salonowe BMW 3.0 D mam dość Audi Czy BMW. Ciągłe problemy a to zawieszenia a to coś skrzynie.Byłem w salonie Merca lecz nawet moja Żona zwróciła uwagę na tandetę wykonania( skrzypiące plastiki ) Ok zaryzykowałem i zamiast wyjechać znów nówką salonową Audi czy Bmw mam parolatka w którego nie wierzyłem. Ku zdumieniu moim jak i domowników to auto było strzałem w 10!!! Wygodne ( znaczy wypasione) ekonomiczne a nogę mam ciężką no i auto swoją wagę ma, bez awaryjne. Francuzi zrobili coś fantastycznego. Teraz jak widzę Audi czy Bmw ogarnia mnie wewnętrzny uśmiech bo Żal mi tych którzy dają się zwodzić reklamom i tym wszystkim zapewnieniom że tylko niemieckie haha powodzenia ja mam długoletnie doświadczenie z autami i polecam każdemu nie rozczarujecie się . "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4
Brak opinii