alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407  2.0 HDi (163KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (163KM)Wyświetleń: 3573

Peugeot 407  2.0 HDi (163KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna208
Przyspieszenie (0-100km/h)10.2
Spalanie - miasto [l/100km]9.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.7
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40.
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601895.6
2.0 HDI1403202036.1

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

14.10.2015SławekTak

Od 6 miesięcy posiadam 508 SW,wersja 140 konna.Jak na razie brak jakichkolwiek problemów.Silnik z przebiegiem 135 tys.pracuje bardzo ładnie,jest dynamiczny i bardzo oszczędny.Przy spokojnej jeździe 120 km/h w trasie spalanie poniżej 5 l (4,1-4,8) na 100 km.W mieście około 7 litrów na100 km.Przy jeżdzie bardziej dynamicznej spalanie może wzrosnąć nawet o około 2 litry.Poza tym moim zdaniem autko bardzo sympatyczne i ładne,dobrze wyposażone już w standardzie i w dużo lepszej cenie niż Passat.Jak powszechnie wiadomo za VW się płaci...


25.09.2017RychuNie

Wbrew opinia , ten silnik nie jest ani super trwały, ani tym bardziej dynamiczny , oszczednosc tez nie jest jego mocna stroną. Po 280 tys skończył się układ wtryskowy. Zdecydowanie lepiej kupic auto z silnikiem Fiata 150 KM, nieporównywalnie lepsze osiagi i kultura pracy.


25.07.2014FemiTak

Od 3 lat posiadam Peugeota 407 2.0 HDI. Silnik bardzo dobry, ekonomiczny a zarazem dynamiczny. Auto bardzo dobrze spisuje się na mieście jak i w dłuższych trasach. Utrzymanie- drogie. Kupiony przy 133tys, na starcie wymieniany dwumas w komplecie ze sprzęgłem itp. Niestety wcześniej jako niepoinformowany kierowca nie miałam pojęcia o konieczności wymiany rozrządu przy max 180tys. i przy 190tys nie dość że rozrząd do wymiany to jeszcze głowica do kompletnej naprawy koszt całej naprawy 3500zł- mechanikom ciężko było zaproponować wymianę rozrządu (albo chociaż zapytać czy był wymieniany) pomimo wymiany między innymi położenia wałka rozrządu itp...


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.