alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407 2.2 HDi 170KM (DW12BTED4)

Peugeot 407 2.2 HDi 170KM (DW12BTED4)Wyświetleń: 5143

Peugeot 407 2.2 HDi 170KM (DW12BTED4)

Okres produkcji: 2004-2011

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2179
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna221
Przyspieszenie (0-100km/h)9
Spalanie - miasto [l/100km]8.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 7

Średnie: 8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDi11026013.15.6
2.0 HDi14032011.26.1
2.0 HDi16334010.26.9

02.05.2018JarekTak

Mam ten silnik w C5 przywiezionej z Francji w wersji EX osobiście przejchałem na min ponad 30 tys w tym kilka tras po 1200 km.Silnik zdecydowanie na trasy nie do miast w mieście to dla niego męki i trzeba pamiętać o DPF który lubi się zatkać.Co do spalania jest uzależnione od jazdy średnio wychodzi od 6.6l do 7.8l miasto wkorkach do 8-9l na trasie jak nie piłuje się to w granicach 5.6L Awaryjność jak dotąd zerowa oryginalne turbiny,sprzęgło,wtryski praktycznie cały osprzęt,dopiero teraz przymierzam się do wymiany rozrządu.Polecam silniczek wbrew krążącym opinią o francuzach i ich silnikach zero problemów a przy tym świetne osiągi i zero problemów.Pozdrawiam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(8)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 7/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

robert 01.12.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
"jest ok"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:moc ekonomia elastyczność
Wady:spalanie
407sw 2.2 170km