alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 407 2.2 HDi 170KM (DW12BTED4)

Peugeot 407 2.2 HDi 170KM (DW12BTED4)Wyświetleń: 4768

Peugeot 407 2.2 HDi 170KM (DW12BTED4)

Okres produkcji: 2004-2011

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2179
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna221
Przyspieszenie (0-100km/h)9
Spalanie - miasto [l/100km]8.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 7

Średnie: 8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDi11026013.15.6
2.0 HDi14032011.26.1
2.0 HDi16334010.26.9

02.05.2018JarekTak

Mam ten silnik w C5 przywiezionej z Francji w wersji EX osobiście przejchałem na min ponad 30 tys w tym kilka tras po 1200 km.Silnik zdecydowanie na trasy nie do miast w mieście to dla niego męki i trzeba pamiętać o DPF który lubi się zatkać.Co do spalania jest uzależnione od jazdy średnio wychodzi od 6.6l do 7.8l miasto wkorkach do 8-9l na trasie jak nie piłuje się to w granicach 5.6L Awaryjność jak dotąd zerowa oryginalne turbiny,sprzęgło,wtryski praktycznie cały osprzęt,dopiero teraz przymierzam się do wymiany rozrządu.Polecam silniczek wbrew krążącym opinią o francuzach i ich silnikach zero problemów a przy tym świetne osiągi i zero problemów.Pozdrawiam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(8)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 7/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

robert 01.12.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
"jest ok"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:moc ekonomia elastyczność
Wady:spalanie
407sw 2.2 170km