alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 508 1.6 HDi FAP (112KM)

Peugeot 508 1.6 HDi FAP (112KM)Wyświetleń: 11429

Peugeot 508 1.6 HDi FAP (112KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]112
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów-
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)11.3
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo.20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemens

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.9

Trasa: 4.8

Średnie: 5.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(9.88)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 32

Głosy według opinii:

40

Opinie użytkowników

23.10.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"udany zakup"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:
Wady:
508 2011 145000
Drivter 02.04.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
" Kilka dni temu dopiero kupiłem 508-kę z tym silnikiem, ale już na pierwszy rzut wychodzą wnioski: Bardzo oszczędny. W mieście 5,7 l/100. Wysoka kultura pracy silnika to kolejny atut. Co do awaryjności i kosztów eksploatacji to na razie się nie wypowiadam ponieważ za wcześnie. Samochód kupiłem używany od pierwszego właściciela z przebiegiem 68.000 km. Zobaczymy jak się będzie sprawował. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.7l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.3l/100km

Zalety:Bardzo niskie spalanie, wysoka kultura pracy silnika
Wady:Póki co brak
Peugeot 508 2011 68.000
Dariusz 07.06.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Świetny silnik ! Bardzo dynamiczny (jak na swoją pojemność) i niesłychanie oszczędny !"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.9l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:5.3l/100km

Zalety:Bardzo niskie spalanie (średnio 5.3 l/100km ). Bardzo cichyWysoka kultura pracy i duża elastyczność.
Wady:Brak
Peugeot 508 (2011r. - 33 000 km przebiegu)
Darek 02.05.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Jestem zadowolony z zakupu."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:dobry stosunek maniaci do ceny. na zbiorniku w trasie 1350 km
Wady:brak
508/2011/56000

Kod antyspamowy
Odśwież

24.02.2015KarolTak

co do tej jednostki to powiem tak,niskie spalan ie,dobra dynamika,świetne przyspieszenie,bardzo dobra kultura pracy.Awarii ZERO !!!


14.03.2015RobiTak

Niewiarygodnie oszczędna jednostka średnie spalanie w wersji kombi przy spokojnej jeździe to 4.6L miasto 5.7L coś niesamowitego.Dodatkowo muszę powiedzieć że ten silnik prawie wogóle nie słychać jest tak cichy,kultura pracy na najwyższym poziomie,silnik elastyczny .rewelacja !!!


04.03.2015RandalTak

silnik bajka ,cichy oszczędny bardzo dobra dynamika i elastyczność,jeździłem autem przez rok z tym silnikiem i jestem zachwycony najbardziej jego kulturą pracy i spalaniem na poziomie 5.5L .Polecam jak najbardziej


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 28

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.