alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 508 1.6 HDi FAP (112KM)

Peugeot 508 1.6 HDi FAP (112KM)Wyświetleń: 13271

Peugeot 508 1.6 HDi FAP (112KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]112
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów-
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)11.3
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo.20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.9

Trasa: 4.8

Średnie: 5.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

20.03.2015DariuszTak

Silnik bardzo dobrze sie zbiera jest elastyczny,spalanie bardzo niskie,ja jestem bardzo zadowolony nie miałem z autem żadnych problemów.Super silnik


14.03.2015RobiTak

Niewiarygodnie oszczędna jednostka średnie spalanie w wersji kombi przy spokojnej jeździe to 4.6L miasto 5.7L coś niesamowitego.Dodatkowo muszę powiedzieć że ten silnik prawie wogóle nie słychać jest tak cichy,kultura pracy na najwyższym poziomie,silnik elastyczny .rewelacja !!!


25.09.2017KazTak

120 000 km narazie zero problemów. Olej wymieniam co ok między 10 000 a 15 000.Troszkę za słaby na miasto dla mego 3008, ale na autostradzie jest ok.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 32
Średnia (głosów 4):
(9.88)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Głosy według opinii:

40

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 34

Opinie użytkowników

23.10.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"udany zakup"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:
Wady:
508 2011 145000
Drivter 02.04.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
" Kilka dni temu dopiero kupiłem 508-kę z tym silnikiem, ale już na pierwszy rzut wychodzą wnioski: Bardzo oszczędny. W mieście 5,7 l/100. Wysoka kultura pracy silnika to kolejny atut. Co do awaryjności i kosztów eksploatacji to na razie się nie wypowiadam ponieważ za wcześnie. Samochód kupiłem używany od pierwszego właściciela z przebiegiem 68.000 km. Zobaczymy jak się będzie sprawował. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.7l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.3l/100km

Zalety:Bardzo niskie spalanie, wysoka kultura pracy silnika
Wady:Póki co brak
Peugeot 508 2011 68.000
Dariusz 07.06.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Świetny silnik ! Bardzo dynamiczny (jak na swoją pojemność) i niesłychanie oszczędny !"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.9l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:5.3l/100km

Zalety:Bardzo niskie spalanie (średnio 5.3 l/100km ). Bardzo cichyWysoka kultura pracy i duża elastyczność.
Wady:Brak
Peugeot 508 (2011r. - 33 000 km przebiegu)
Darek 02.05.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Jestem zadowolony z zakupu."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:dobry stosunek maniaci do ceny. na zbiorniku w trasie 1350 km
Wady:brak
508/2011/56000