alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)Wyświetleń: 9163

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1122401904.8
2.0 HDI1633402225.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.9

Trasa: 4.9

Średnie: 5.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.63)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 16

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Adrian 04.08.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Silnik oraz całe auto jest szczególnie fajne w wypadach rodzinnych. Przy 140 koniach fajnie sobie radzi z bagażem 4 osobowej rodziny z psem na trasie. Mało pali, pojemne - jak dla mnie nie zawodne. Poza tym bardzo bogate w wyposażenie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Niezawodny w dalekich trasach
Wady:Moim zdaniem brak znaczących
508/2012/220000
Adam 30.01.2015
Średnia:
(9.75)
Tak
"wybór padła na 508 między Laguną i Mondem ,na razie same plusy bardzo dobry komfort,silnik wystarczający do dynamicznej i oszczędnej jazdy.Auto prawie nowe tylko same pozytywy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:komfort,wnętrze,spalanie,dynamika,brak awari
Wady:nie ma
508 2.0 140KM 86tys 2012rok

Kod antyspamowy
Odśwież

07.11.2013MarcinTak

silnik ma w 407 przebieg 189 tyś ,osobiście zrobiłem 65 tys przez 5 lat nie maiłem żadnych awarii ,silnik bardzo dynamiczny ciągnie od dołu bar turbo dziury .Wcześniejszy właściciel serwisował co 20 tys ,ja u swjego mechanika serwisuje ,FAP nie daje na razie żadnych oznak ,powoli będzie problem z kołem dwumsowym bo są lekkie drgania . Spalanie jak na takie duże auto bardzo dobre miasto około 8 l trasa w granicach 5-5.5 L .Nie miałem żadnych awarii ,lekki wyciek przy wężu turbiny oraz na łączeniu skrzyni i silnika mechanik mówił że to standard i nie ma co na razie grzebać .Bardzo komfortowe auto i co ważne bez awarii.


14.10.2015SławekTak

Od 6 miesięcy posiadam 508 SW,wersja 140 konna.Jak na razie brak jakichkolwiek problemów.Silnik z przebiegiem 135 tys.pracuje bardzo ładnie,jest dynamiczny i bardzo oszczędny.Przy spokojnej jeździe 120 km/h w trasie spalanie poniżej 5 l (4,1-4,8) na 100 km.W mieście około 7 litrów na100 km.Przy jeżdzie bardziej dynamicznej spalanie może wzrosnąć nawet o około 2 litry.Poza tym moim zdaniem autko bardzo sympatyczne i ładne,dobrze wyposażone już w standardzie i w dużo lepszej cenie niż Passat.Jak powszechnie wiadomo za VW się płaci...


17.11.2013RafałTak

Posiadam citroen c5 2006 2,0 HDI przebieg 219 tys. Km, użytkuję autko od przebiegu 160 tys km, jak do tej pory największe wydatki to: Koło dwomasowe kpl 2400 pln przy przebiegu 204 tys km Pęknięta miska olejowe przy korku-to klasyka przy aluminiowej misce-nowa tylko serwis 2000 pln, spawanie 150 pln Po zdjęciu miski do wymiany pompa oleju i tylko oryginał bo brak zaminników 1200 pln Usunięty już filtr DPF ze względu na info o dolaniu środka..decyzja szybka-usuwamy, Samochód użytkuję intensywnie, w miesiącu 5 tys km, więc uznaję ten silnik za udaną konstrukcję.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 23

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów