alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)Wyświetleń: 8395

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1122401904.8
2.0 HDI1633402225.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.9

Trasa: 4.9

Średnie: 5.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.63)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 16

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Adrian 04.08.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Silnik oraz całe auto jest szczególnie fajne w wypadach rodzinnych. Przy 140 koniach fajnie sobie radzi z bagażem 4 osobowej rodziny z psem na trasie. Mało pali, pojemne - jak dla mnie nie zawodne. Poza tym bardzo bogate w wyposażenie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Niezawodny w dalekich trasach
Wady:Moim zdaniem brak znaczących
508/2012/220000
Adam 30.01.2015
Średnia:
(9.75)
Tak
"wybór padła na 508 między Laguną i Mondem ,na razie same plusy bardzo dobry komfort,silnik wystarczający do dynamicznej i oszczędnej jazdy.Auto prawie nowe tylko same pozytywy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:komfort,wnętrze,spalanie,dynamika,brak awari
Wady:nie ma
508 2.0 140KM 86tys 2012rok

Kod antyspamowy
Odśwież

17.11.2013RafałTak

Posiadam citroen c5 2006 2,0 HDI przebieg 219 tys. Km, użytkuję autko od przebiegu 160 tys km, jak do tej pory największe wydatki to: Koło dwomasowe kpl 2400 pln przy przebiegu 204 tys km Pęknięta miska olejowe przy korku-to klasyka przy aluminiowej misce-nowa tylko serwis 2000 pln, spawanie 150 pln Po zdjęciu miski do wymiany pompa oleju i tylko oryginał bo brak zaminników 1200 pln Usunięty już filtr DPF ze względu na info o dolaniu środka..decyzja szybka-usuwamy, Samochód użytkuję intensywnie, w miesiącu 5 tys km, więc uznaję ten silnik za udaną konstrukcję.


31.01.2015MarkoTak

"silnik bezawaryjny mam go od nowości w 3008 ,po za serwisem nic nie naprawiane ,wymieniane itd.Co do dynamiki rewelacyjna ,super przyspieszenie ładnie współpracuje z automatyczną skrzynią nie czuć różnicy pod czas przyspieszenia między manualną skrzynią a tą.Spalanie średnio 7l w mieście czasami powyżej 10l to jego minus ale po za tym świetny samochód świetny silnik."


25.07.2014FemiTak

Od 3 lat posiadam Peugeota 407 2.0 HDI. Silnik bardzo dobry, ekonomiczny a zarazem dynamiczny. Auto bardzo dobrze spisuje się na mieście jak i w dłuższych trasach. Utrzymanie- drogie. Kupiony przy 133tys, na starcie wymieniany dwumas w komplecie ze sprzęgłem itp. Niestety wcześniej jako niepoinformowany kierowca nie miałam pojęcia o konieczności wymiany rozrządu przy max 180tys. i przy 190tys nie dość że rozrząd do wymiany to jeszcze głowica do kompletnej naprawy koszt całej naprawy 3500zł- mechanikom ciężko było zaproponować wymianę rozrządu (albo chociaż zapytać czy był wymieniany) pomimo wymiany między innymi położenia wałka rozrządu itp...


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 22

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.