alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)Wyświetleń: 7590

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (140KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1122401904.8
2.0 HDI1633402225.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.2

Trasa: 5

Średnie: 5.9

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(9.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 14

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Adam 30.01.2015
Średnia:
(9.75)
Tak
"wybór padła na 508 między Laguną i Mondem ,na razie same plusy bardzo dobry komfort,silnik wystarczający do dynamicznej i oszczędnej jazdy.Auto prawie nowe tylko same pozytywy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:komfort,wnętrze,spalanie,dynamika,brak awari
Wady:nie ma
508 2.0 140KM 86tys 2012rok

Kod antyspamowy
Odśwież

07.11.2013MarcinTak

silnik ma w 407 przebieg 189 tyś ,osobiście zrobiłem 65 tys przez 5 lat nie maiłem żadnych awarii ,silnik bardzo dynamiczny ciągnie od dołu bar turbo dziury .Wcześniejszy właściciel serwisował co 20 tys ,ja u swjego mechanika serwisuje ,FAP nie daje na razie żadnych oznak ,powoli będzie problem z kołem dwumsowym bo są lekkie drgania . Spalanie jak na takie duże auto bardzo dobre miasto około 8 l trasa w granicach 5-5.5 L .Nie miałem żadnych awarii ,lekki wyciek przy wężu turbiny oraz na łączeniu skrzyni i silnika mechanik mówił że to standard i nie ma co na razie grzebać .Bardzo komfortowe auto i co ważne bez awarii.


11.02.2014jagTak

przejechałem przez 1/2 roku ok. 12 tys. km. jako kolejny (chyba 2 właściciel - poprzednio biegał w Holandii) silniczek super: dynamiczny, ekonomiczny i miękko pracujący. na razie najmniejszych problemów. godny polecenia.


26.10.2013MariuszTak

Rewelacyjny silnik ,super dynamika ,mocny ,super przyspieszenie ,spalanie na dobrym poziomie . C5 Przebieg 168 tyś automat kompletnie żadnych problemów .Auto raczej użytkowane na trasie spalanie od 5.5L do 6.7 L w zależności od prędkości średnio 150km/h.Regularnie serwisowany ,wymiany oleju i filtrów ,tankowany do pełna na Shell co daje pewność w ekspluatacji .Zdecydowanie polecam jeden z lepszych silników na rynku na pewno bije na głowę przereklamowane TDI


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 18

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów