alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 508 2.0 HDi FAP (163KM)

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (163KM)Wyświetleń: 24002

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (163KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna222
Przyspieszenie (0-100km/h)8.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1122401904.8
2.0 HDI1403202105.2

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.7

Średnie: 6.4

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 15):
(8.8)
Trwałość silnika
 9.07/10
Niezawodność auta
 8.87/10
Spalanie ON
 8.8/10
Koszty utrzymania
 8.47/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 155

Głosy według opinii:

150

Opinie użytkowników

Andrzej 27.06.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Same superlatywy"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:jak piszą wszyscy poniżej.
Wady:Nie mam najmniejszych uwag (może poza schowkami)
2.0 HDI 163/2014/110 tys km
Patryk 25.04.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Cichy, dynamiczny i ekonomiczny silnik. Polecam jazdę z tempomatem albo ogranicznikiem prędkości - w moim przypadku znacząco zmniejszyło to spalanie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:Cichy, ekonomiczny, dynamiczny
Wady:
2.0 HDI 163KM / 2011 / 125 tys. km
Andrzej 22.04.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Bardzo polecam silnik o wysokiej kulturze pracy cichy niskie spalanie bardzo dynamiczny."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:
Wady:
peugeot 508 2011 125tys.
Łukasz 17.02.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Mija rok jak go kupiłem 2.0 HDI 163 KM,miał wtedy 123 tyś.Przejechałem nim prawie 30 tyś i nie narzekam, miałem mały incydent z nim mianowicie wyrwało przewód z pompki sprzęgła z niewiadomych przyczyn. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:wygląd,osiągi,komfort jazdy
Wady:brak
508/2012/146000
Zbigniew 07.02.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Bardzo polecam. Mam 508 od ponad dwóch lat. Jeździe bardzo dużo .Kupilem go przy przebiegu 114 000 ,teraz ma 273 000 i zawieszenie w stanie idealnym,tak ocenił mechanik. Silnik i skrzynia super Regenerowalem maglownice i teraz ma wymieniany uszczelniacz pompy wtryskowej .I nic więcej się nie działo. Następny tez bedziecPeugeot ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:
Wady:
Peugeot 508
Michał 10.01.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Mojego Peugeota 508 2.0 HDI 163 KM kupiłem jakiś rok temu. Używany. Z autkiem nie ma żadnych problemów. Pali nawet przy - 20 C. Przejechałem nim ok. 25.000 km i średnie spalanie wychodzi ok. 6,4 l na 100 km, przy czym nie jeżdżę wolno, natomiast zazwyczaj na trasach powyżej 25 kilometrów. Autko ma dobre przyspieszenie, na każdym z biegów, dobrze się prowadzi, jest przestronne. Jedyny minus to bagażnik, który skrzypi przy otwieraniu i przy opadach odprowadza wodę do wewnątrz."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:Zrywność i elastyczność, komfort jazdy, świetnie wygląda, dobre materiały.
Wady:Bagażnik (skrzypienie i zalewanie bagażnika przy otwarciu).
Peugeot 508 2.0 HDI 163 KM, 2011 r.
Sławek 31.12.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Kupiłem 2 lata temu nowego 508 163 km. Wcześniej miałem nową Insignię. Peugeot o 100% lepszy. Zero usterek, przebieg 140 tyś. Świetna opcja za dobre pieniądze. POLECAM Super osiągi przy niskim spalaniu."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:
Wady:
Peugeot 508
to ja 19.12.2016
Średnia:
(0.00)
Tak
"Trzy lata posiadam 508 allure 163KM aut.2011r. najlepszy samochód w tym zakresie cenowym. żadnych większych problemów problemów. jeżeli ma jakieś bardzo drobne wady to przemilczę bo przesłoni to wielka góra zalet. "
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.3l/100km

Spalanie - trasa:6.7l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:komfort, silnik, dynamika jazdy, przestrzeń w kabinie, wygląd zewnętrzny
Wady:
508,sedan,2,0hdi 163km
Mariusz 27.07.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Wszystkim, którzy zastanawiają się nad dużym, komfortowym autem mogę z czystym sercem polecić to autko. Od prawie 1,5roku jeżdżę sedanem 2.0 HDI, 140KM i jak na razie duży plus-zrobiłem przeszło 30 tys. Duży samochód, ale oszczędny, serwisowanie poza ASO jest dość tanie. Z minusów to oczywiście klapa bagażnika, która cieknie, mało schowków i mam problem z prawym lusterkiem, nie zawsze się składa, ale to pewnie kwestia styków. Przesiadłem się z volvo i wszystkim, którzy szukają komfortu w rozsądnej cenie i jakości POLECAM!"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.3l/100km

Zalety:Może być bardzo ekonomiczny- jadąc 100km/h na tempomacie spalanie 4,3l, dobrze wyciszony, komfortowy
Wady:Miękki lakier, zaczęła mi się "łuszczyć" maska i odpada bezbarwny lakier, cieknący bagażnik po otwarciu,
Peugeot 508, sedan, HDI 2.0, 140KM
Jacek 18.04.2016
Średnia:
(9.25)
Tak
"przejechałem ponad 159 tys kilometrów miałem drobne rzeczy, ale serwis kiepski i dlatego. ( pierwsze 30 tys bez serwisu idealnie wszystko) raz mnie zawiódł, w drodze strzeliła pompka sprzegła ( hol) . ponadto polecam. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:zrywny silnik, cichy i to bardzo
Wady:drobiazgi
508 sedan 163 HDI , przebieg 160 000
<<<12>>>

Komentarze użytkowników

0 #1 Andrzej 27.06.2017
Bez najmniejszych uwag. Auto dynamiczne, oszczędne, bezawaryjne.

10.04.2016ManiekCBRTak

Mam go od nowości do 180 tys serwisowany w Aso. Silnik bez wirusa, w automacie, jest super ! Ciągnie jak tur. Ładnie pracuje. Dbam i daje w rurę , ale nigdy mnie nie zawiódł ! Pali w najgorsze mrozy, jest bardzo nie zawodny. Peugeot 508 sw to bardzo dobra fura ! Nigdy szmelc klekota ! Pasiory łykam te po 200 koni.


07.11.2013MarcinTak

silnik ma w 407 przebieg 189 tyś ,osobiście zrobiłem 65 tys przez 5 lat nie maiłem żadnych awarii ,silnik bardzo dynamiczny ciągnie od dołu bar turbo dziury .Wcześniejszy właściciel serwisował co 20 tys ,ja u swjego mechanika serwisuje ,FAP nie daje na razie żadnych oznak ,powoli będzie problem z kołem dwumsowym bo są lekkie drgania . Spalanie jak na takie duże auto bardzo dobre miasto około 8 l trasa w granicach 5-5.5 L .Nie miałem żadnych awarii ,lekki wyciek przy wężu turbiny oraz na łączeniu skrzyni i silnika mechanik mówił że to standard i nie ma co na razie grzebać .Bardzo komfortowe auto i co ważne bez awarii.


17.11.2013RafałTak

Posiadam citroen c5 2006 2,0 HDI przebieg 219 tys. Km, użytkuję autko od przebiegu 160 tys km, jak do tej pory największe wydatki to: Koło dwomasowe kpl 2400 pln przy przebiegu 204 tys km Pęknięta miska olejowe przy korku-to klasyka przy aluminiowej misce-nowa tylko serwis 2000 pln, spawanie 150 pln Po zdjęciu miski do wymiany pompa oleju i tylko oryginał bo brak zaminników 1200 pln Usunięty już filtr DPF ze względu na info o dolaniu środka..decyzja szybka-usuwamy, Samochód użytkuję intensywnie, w miesiącu 5 tys km, więc uznaję ten silnik za udaną konstrukcję.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Andrzej
27.06.2017
0
Bez najmniejszych uwag. Auto dynamiczne, oszczędne, bezawaryjne.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 102

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów