alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 508 2.0 HDi FAP (163KM)

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (163KM)Wyświetleń: 18340

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (163KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna222
Przyspieszenie (0-100km/h)8.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1122401904.8
2.0 HDI1403202105.2

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.1

Trasa: 5.8

Średnie: 6.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 12):
(8.56)
Trwałość silnika
 8.83/10
Niezawodność auta
 8.58/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 8.33/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 119

Głosy według opinii:

120

Opinie użytkowników

Łukasz 17.02.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Mija rok jak go kupiłem 2.0 HDI 163 KM,miał wtedy 123 tyś.Przejechałem nim prawie 30 tyś i nie narzekam, miałem mały incydent z nim mianowicie wyrwało przewód z pompki sprzęgła z niewiadomych przyczyn. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:wygląd,osiągi,komfort jazdy
Wady:brak
508/2012/146000
Zbigniew 07.02.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Bardzo polecam. Mam 508 od ponad dwóch lat. Jeździe bardzo dużo .Kupilem go przy przebiegu 114 000 ,teraz ma 273 000 i zawieszenie w stanie idealnym,tak ocenił mechanik. Silnik i skrzynia super Regenerowalem maglownice i teraz ma wymieniany uszczelniacz pompy wtryskowej .I nic więcej się nie działo. Następny tez bedziecPeugeot ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:
Wady:
Peugeot 508
Michał 10.01.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Mojego Peugeota 508 2.0 HDI 163 KM kupiłem jakiś rok temu. Używany. Z autkiem nie ma żadnych problemów. Pali nawet przy - 20 C. Przejechałem nim ok. 25.000 km i średnie spalanie wychodzi ok. 6,4 l na 100 km, przy czym nie jeżdżę wolno, natomiast zazwyczaj na trasach powyżej 25 kilometrów. Autko ma dobre przyspieszenie, na każdym z biegów, dobrze się prowadzi, jest przestronne. Jedyny minus to bagażnik, który skrzypi przy otwieraniu i przy opadach odprowadza wodę do wewnątrz."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:Zrywność i elastyczność, komfort jazdy, świetnie wygląda, dobre materiały.
Wady:Bagażnik (skrzypienie i zalewanie bagażnika przy otwarciu).
Peugeot 508 2.0 HDI 163 KM, 2011 r.
Sławek 31.12.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Kupiłem 2 lata temu nowego 508 163 km. Wcześniej miałem nową Insignię. Peugeot o 100% lepszy. Zero usterek, przebieg 140 tyś. Świetna opcja za dobre pieniądze. POLECAM Super osiągi przy niskim spalaniu."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:
Wady:
Peugeot 508
to ja 19.12.2016
Średnia:
(0.00)
Tak
"Trzy lata posiadam 508 allure 163KM aut.2011r. najlepszy samochód w tym zakresie cenowym. żadnych większych problemów problemów. jeżeli ma jakieś bardzo drobne wady to przemilczę bo przesłoni to wielka góra zalet. "
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.3l/100km

Spalanie - trasa:6.7l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:komfort, silnik, dynamika jazdy, przestrzeń w kabinie, wygląd zewnętrzny
Wady:
508,sedan,2,0hdi 163km
Mariusz 27.07.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Wszystkim, którzy zastanawiają się nad dużym, komfortowym autem mogę z czystym sercem polecić to autko. Od prawie 1,5roku jeżdżę sedanem 2.0 HDI, 140KM i jak na razie duży plus-zrobiłem przeszło 30 tys. Duży samochód, ale oszczędny, serwisowanie poza ASO jest dość tanie. Z minusów to oczywiście klapa bagażnika, która cieknie, mało schowków i mam problem z prawym lusterkiem, nie zawsze się składa, ale to pewnie kwestia styków. Przesiadłem się z volvo i wszystkim, którzy szukają komfortu w rozsądnej cenie i jakości POLECAM!"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.3l/100km

Zalety:Może być bardzo ekonomiczny- jadąc 100km/h na tempomacie spalanie 4,3l, dobrze wyciszony, komfortowy
Wady:Miękki lakier, zaczęła mi się "łuszczyć" maska i odpada bezbarwny lakier, cieknący bagażnik po otwarciu,
Peugeot 508, sedan, HDI 2.0, 140KM
Jacek 18.04.2016
Średnia:
(9.25)
Tak
"przejechałem ponad 159 tys kilometrów miałem drobne rzeczy, ale serwis kiepski i dlatego. ( pierwsze 30 tys bez serwisu idealnie wszystko) raz mnie zawiódł, w drodze strzeliła pompka sprzegła ( hol) . ponadto polecam. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:zrywny silnik, cichy i to bardzo
Wady:drobiazgi
508 sedan 163 HDI , przebieg 160 000
Tadeusz 05.02.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Kupując samochód miałem pewne obawy. Teraz jestem fanem! Samochód jeździ dużo /około 50000 tyś rocznie/. Do dnia dzisiejszego leję paliwo, wymieniam olej i to wszystko.Niecierpliwie czekam na nowy model 508 /widziałem w gazecie,przepiękny/ w 2018, a i jeszcze jedno. W tym nowym może być ten sam silnik co w aktualnym."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Przy "delikatnej " jeździe można naprawdę uzyskać dobre wyniki spalania,samochód dobrze wyciszony,plastiki nie trzeszczą, dobrze rozmieszczone przyrządy i wskaźniki. Wyświetlacz duży proste i zrozumiałe sterowanie/intuicyjne/.Bardzo fajny kolor wyświetlac
Wady: Drobna wada przy osprzęcie silnika.Pęka mocowanie plastiku nad chłodnicą. Po dwukrotnej wymianie w serwisie,w ruch poszła plastikowa opaska.Trzyma!Brak "schowków" na różne "pierdoły".Nie będę tu osamotniony. Otworzenie bagażnika jak jest mokro powoduje
Peugot 508, 120kw. 2013, 147500
Piotr 07.02.2015
Średnia:
(8.75)
Tak
"Samochód mam od roku, kupiłem nowy. 163KM, Allure, w automacie. Wcześniej miałem avensisy, passaty, mercedesa C. Peugeot nie tylko nie odbiega od nich, ale jest wręcz lepszy. Są tylko dwa minusy: skrzynia automatyczna mogła by być szybsza w reakcji (sama zmiana płynna) oraz brak rozsądnego miejsca na telefon. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.2l/100km

Spalanie - trasa:6.3l/100km

Spalanie - średnie:7.3l/100km

Zalety:Duży, ładny, trwały silnik, europejskie wykończenie wnętrza, dobry lakier
Wady:reakcja automatycznej skrzyni biegów na nagłe wciśnięcie pedału przyspeszenia
508 SW/ 163KM/ HDI/ 2014r
Robert 24.01.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
"Mam dopiero od kilku miesięcy , ale jak razie rewelacja. zgadzam się z wszystkimi opiniami. Choć rzeczywiście nie zostało dopracowana klapa bagażnika - otwarcie po deszczu powoduje wlewanie się wody do środka bagażnika. Auto prezentuje się na droższe niż jest i daje dużo satysfakcji z jazdy. Dynamicznie przyspiesza a przy tym nie dużo spala. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:silnik, wygląd, ładne i funkcjonalne wnętrze, cena
Wady:klapa bagażnika - otwarcie po deszczu powoduje zalanie bagażnika
508/2011/90000
<<<12>>>

Kod antyspamowy
Odśwież

10.04.2016ManiekCBRTak

Mam go od nowości do 180 tys serwisowany w Aso. Silnik bez wirusa, w automacie, jest super ! Ciągnie jak tur. Ładnie pracuje. Dbam i daje w rurę , ale nigdy mnie nie zawiódł ! Pali w najgorsze mrozy, jest bardzo nie zawodny. Peugeot 508 sw to bardzo dobra fura ! Nigdy szmelc klekota ! Pasiory łykam te po 200 koni.


25.07.2016leszekTak

Zapomniałem oceny - dla mnie same "dychy"


25.07.2016leszekTak

Kupiłem 3 letnią 407 z przebiegiem 120 tkm w 2008 r . W tej chwili przebieg wynosi 376 000 km. Uwaga - dwumasa i turbina jest od nowości i jeszcze hula !!! Zadnych problemów z erg , wtryskiwaczami . Jedyne co mnie troszke irytuje to oba wyswietlacze - radiowy wymieniłem , kilometrowy już się"maże" Jestem jedynym użytkownikiem i zaręczam wam że spalanie z przebytych 250 tkm jest poniżej 5 L/100 km


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 80

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów