Peugeot

Peugeot 607 FL 2.0 HDi 136KM (DW10BTED4)

11481
Kategoria: Peugeot 607

Dane techniczne

Peugeot 607 FL 2.0 HDi 136KM (DW10BTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 207
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.7

Lata produkcji: 2004-2010

Nadwozie: sedan

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.4L

Trasa 5.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 HDi 170KM 8.8 3 0 7.3 l/100km
2.7 V6 HDI 205KM 5.8 1 0 8.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.5L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

24.11.2020 Peugeot 607 2006 / 260000
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Polecam jak najbardziej. Myślałem na początku że przesiadka z Volvo V70 D5 to będzie jakaś tragedia ale miło byłem zaskoczony tym że auto całkiem sprawnie się porusza a komfort jazdy jest naprawdę super nie ma co marudzić. Jest to moje pierwsze auto z Francji ale
Zalety: Komfort, ładna sylwetka, dobry skręt, dobre wyposażenie
Wady: Szwankujaca elektronika
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 4