alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 607 FL 2.2 HDi Bi-Turbo (170KM)

Peugeot 607 FL 2.2 HDi Bi-Turbo (170KM)Wyświetleń: 4925

Peugeot 607 FL 2.2 HDi Bi-Turbo (170KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2179
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna224
Przyspieszenie (0-100km/h)9.3
Spalanie - miasto [l/100km]8.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.2
Spalanie - średnie [l/100km]6.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.6

Trasa: 6.8

Średnie: 7.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 HDI1102501906.1
2.0 HDI1363202076.4

02.05.2018JarekTak

Mam ten silnik w C5 przywiezionej z Francji w wersji EX osobiście przejchałem na min ponad 30 tys w tym kilka tras po 1200 km.Silnik zdecydowanie na trasy nie do miast w mieście to dla niego męki i trzeba pamiętać o DPF który lubi się zatkać.Co do spalania jest uzależnione od jazdy średnio wychodzi od 6.6l do 7.8l miasto wkorkach do 8-9l na trasie jak nie piłuje się to w granicach 5.6L Awaryjność jak dotąd zerowa oryginalne turbiny,sprzęgło,wtryski praktycznie cały osprzęt,dopiero teraz przymierzam się do wymiany rozrządu.Polecam silniczek wbrew krążącym opinią o francuzach i ich silnikach zero problemów a przy tym świetne osiągi i zero problemów.Pozdrawiam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 3):
(8.83)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 8.33/10
Spalanie ON
 9.33/10
Koszty utrzymania
 8.67/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Kris 02.02.2018
Średnia:
(8.75)
Tak
"Witam peugeot z tym silnikiem posiadam od 2008r od nowości kupionego w polskim salonie. w tym momencie samochod ma 480tys km i cały czas ich przybywa. Silnik ocenie jako bardzo dynamiczny. Pierwszy rozrząd przy ok 230tys kolejny przy 430tys. Dwa razy wymieniana turbina, choć jeśli od razu kupiło by się turbinę po regeneracji to skończyło by się na jednej. Przy 400 tys posypała się skrzynia nowa regenerowana jak najbardziej spełnia swoje zadanie. W tym momencie walczę z EGR który też się posypał. Samochód bardzo wygodny i przestronny, duzo miejsca, duzy bagaznik. Samochod powiem też jest twardy. Dwukrotnie dostał w "tyłek" i jedyne co to zadrapania na zderzaku (podłuznice, wnęka koła zapasowego i wszystkie elementy nienaruszone.) "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:-wytrzymałość jednostki -wygoda -wyposażenie -wygląd i elegancja
Wady:- wiązka kabli w klapie bagażnika od otwierania i zamykania łamia sie kable - koszty części (tych bez ktorych sie nie obejdzie jazda), - dostępność części specjalnych.
Peugeot 607 2008r
Jarosław 19.11.2016
Średnia:
(7.75)
Tak
"Wygodne auto i przestronne,navi, słowne polecenia,skóra podgrzewana i w pełni elekt. fotele, silnik dynamiczny przy załączeniu drugiego turbo, spalanie średnie w lat 6,9 w zimę 7,1 l.Przy 270000 poszło EGR., bagażnik w nim większy niż u sąsiada w Insigni kombi........."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.7l/100km

Spalanie - trasa:6.4l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:wyposażenie i cena części zamiennych
Wady:mimo ,że duże auto i Peugeot to twarde zawieszenie
607/2007
Mariusz 09.08.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"samochód bez awaryjny, niskie koszty utrzymania, komfortowy, silnik 2,2 HDI 170 KM dynamiczny, bezawaryjny i oszczędny, bardzo dobre wykończenie wnętrza, pojemny bagażnik, bardzo dobre właściwości jezdne, polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7.0l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:niezawodność, komfort, dynamiczny silnik
Wady:zakończona produkcja
607 2,2 hdi 170KM/2007 rok/ 320 000 km