alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 607 FL 2.2 HDi Bi-Turbo (170KM)

Peugeot 607 FL 2.2 HDi Bi-Turbo (170KM)Wyświetleń: 4249

Peugeot 607 FL 2.2 HDi Bi-Turbo (170KM)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2179
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna224
Przyspieszenie (0-100km/h)9.3
Spalanie - miasto [l/100km]8.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.2
Spalanie - średnie [l/100km]6.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 HDI1102501906.1
2.0 HDI1363202076.4

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.6

Trasa: 6.7

Średnie: 7.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(8.88)
Trwałość silnika
 8.5/10
Niezawodność auta
 8.5/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Jarosław 19.11.2016
Średnia:
(7.75)
Tak
"Wygodne auto i przestronne,navi, słowne polecenia,skóra podgrzewana i w pełni elekt. fotele, silnik dynamiczny przy załączeniu drugiego turbo, spalanie średnie w lat 6,9 w zimę 7,1 l.Przy 270000 poszło EGR., bagażnik w nim większy niż u sąsiada w Insigni kombi........."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.7l/100km

Spalanie - trasa:6.4l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:wyposażenie i cena części zamiennych
Wady:mimo ,że duże auto i Peugeot to twarde zawieszenie
607/2007
Mariusz 09.08.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"samochód bez awaryjny, niskie koszty utrzymania, komfortowy, silnik 2,2 HDI 170 KM dynamiczny, bezawaryjny i oszczędny, bardzo dobre wykończenie wnętrza, pojemny bagażnik, bardzo dobre właściwości jezdne, polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7.0l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:niezawodność, komfort, dynamiczny silnik
Wady:zakończona produkcja
607 2,2 hdi 170KM/2007 rok/ 320 000 km

Kod antyspamowy
Odśwież

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.