alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner II 1.6 e-HDi 92KM (DV6DTED)

Peugeot Partner II 1.6 e-HDi 92KM (DV6DTED)Wyświetleń: 8399

Peugeot Partner II 1.6 e-HDi 92KM (DV6DTED)

Okres produkcji: 2008-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]92
Moment obrotowy [Nm]215
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)13.4
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 5.9

Średnie: 6.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDi7518517.25.7
1.6 HDI9021514.35.7
1.6 HDI10924012.45.8

22.07.2018MarcinTak

Silnik rewelacja chyba najmniej palący na rynku,jak na 92KM bardzo dynamiczny zdecydowanie lubiący wyższe obroty.Przejechałem osobiści na nim prawie 70tys i zero problemów.Koszty to jedynie serwis od wymiany do wymiany w granicach 300zł to nie wiele.Spalanie silnika na poziomie 5l i to przy dosyć dynamicznej jeździe,na trasach typu droga szybkiego ruchu prędkość 80-90km/h to nawet potrafi zejść po niżej 4 l a normalnie to 4.5l,miasto wychodzi około 6l.Naprawdę silnik godny polecenia.


21.10.2017edekTak

rewelacja, najlepszy diesel


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 4):
(8.63)
Trwałość silnika
 8.25/10
Niezawodność auta
 8.75/10
Spalanie ON
 9.25/10
Koszty utrzymania
 8.25/10

Głosy według opinii:

31

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

Andrzej 25.02.2018
Średnia:
(8.25)
Nie
"Jeździłem takim autem przez kilka miesięcy i muszę przyznać, że nie zrobiło na mnie dobrego wrażenia. Wnętrze obszerne, pakowne ale schowki, uchwyty itp. nieprzemyślane i niewygodne. Co do silnika to odczuwa się wyraźny brak mocy i turbodziurę ale jak na tą wielkość auta spalanie na dobrym poziomie. W tej klasie jednak Fiat Doblo zdecydowanie lepszy wg mnie."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:
Wady:
Partner/2012/114tys.
Tomek 16.09.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"W sumie jak na razie super silnik, kupiłem w 2010 roku końcówkę bez FAP, koła dwumasowego i tej turbiny ze zmienną geometrią. Zrobiłem w tym silniku t.z chip tuning z wersji 92KM na hamowni zrobili 119 KM gdy samochód miał ok 60 tyś w sumie po gwarancji. Męczyły mnie trasy, silnik był trochę mało dynamiczny po tunningu dużo lepiej ciągnie do końca. Teraz 150 tyś praktycznie nic serwisy robię po ok 15-17,5 tyś. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8 l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:Bezproblemowy Ekonomiczny Serwis/Części/Obsługa Do małej firmy perfekcyjny
Wady:Te 120 KM to minimum w tym samochodzie jest dość duży.
Peugeot/Partner/150 tyś
Adam 25.09.2013
Średnia:
(9.75)
Tak
"Wyśmienity samochód ,idealny dla rodziny oraz na długie wyprawy .Bardzo pojemny łatwość załadunku oraz wsiadania .Widoczność bardzo dobra dużo miejsca ,Silnik diesla nie sprawia żadnych problemów ,jest żwawy ,spalanie ja k na takie gabaryty bardzo niskie .DO tej pory żadnych usterek .Zdecydowanie polecam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:widocznośc, ładowność, wygoda, spalnie, brak awarii, super wyposażenie
Wady:nie znalazłem
Peugeot Partner 2009r 95 tyś
jasiu 30.06.2013
Średnia:
(6.75)
Tak
"najtańsze auto na rynku, wygodne."
Trwałość silnika
 (5/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:Wygoda, Spalanie, Zawieszenie, Zwrotność, Przyśpieszenie, Kultura pracy, Przestrzeń
Wady:Słabe wyciszenie, tanie plastiki, Opony seryjne, system:economy:
Partner III /2012/11tys.