alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner III 1.6 HDi FAP (92KM)

Peugeot Partner III 1.6 HDi FAP (92KM)Wyświetleń: 5784

Peugeot Partner III 1.6 HDi FAP (92KM)

Okres produkcji: 2008-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]92
Moment obrotowy [Nm]215
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)13.4
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI751851525.7
1.6 HDI1122401735.6

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.4

Trasa: 6

Średnie: 6.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 3):
(8.75)
Trwałość silnika
 8.33/10
Niezawodność auta
 8.67/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

Tomek 16.09.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"W sumie jak na razie super silnik, kupiłem w 2010 roku końcówkę bez FAP, koła dwumasowego i tej turbiny ze zmienną geometrią. Zrobiłem w tym silniku t.z chip tuning z wersji 92KM na hamowni zrobili 119 KM gdy samochód miał ok 60 tyś w sumie po gwarancji. Męczyły mnie trasy, silnik był trochę mało dynamiczny po tunningu dużo lepiej ciągnie do końca. Teraz 150 tyś praktycznie nic serwisy robię po ok 15-17,5 tyś. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8 l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:Bezproblemowy Ekonomiczny Serwis/Części/Obsługa Do małej firmy perfekcyjny
Wady:Te 120 KM to minimum w tym samochodzie jest dość duży.
Peugeot/Partner/150 tyś
Adam 25.09.2013
Średnia:
(9.75)
Tak
"Wyśmienity samochód ,idealny dla rodziny oraz na długie wyprawy .Bardzo pojemny łatwość załadunku oraz wsiadania .Widoczność bardzo dobra dużo miejsca ,Silnik diesla nie sprawia żadnych problemów ,jest żwawy ,spalanie ja k na takie gabaryty bardzo niskie .DO tej pory żadnych usterek .Zdecydowanie polecam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:widocznośc, ładowność, wygoda, spalnie, brak awarii, super wyposażenie
Wady:nie znalazłem
Peugeot Partner 2009r 95 tyś
jasiu 30.06.2013
Średnia:
(6.75)
Tak
"najtańsze auto na rynku, wygodne."
Trwałość silnika
 (5/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:Wygoda, Spalanie, Zawieszenie, Zwrotność, Przyśpieszenie, Kultura pracy, Przestrzeń
Wady:Słabe wyciszenie, tanie plastiki, Opony seryjne, system:economy:
Partner III /2012/11tys.

Kod antyspamowy
Odśwież

31.07.2017Mariusz Tak

Silnik mam w Peugeocie 308 wersja kombi jestem poprostu zachwycony nim.!!! Jego spalanie jest tak niskie że czasami zastanawiam się czy nie zepsuł się komputer od spalania średnio 5 l a na trasie udało mi się zejść do poziomu 3.8l na trasie przy prędkości 90km/H. normalnie 4.5L miasto to kas 6.5L ale to już przy strasznych korkach.Dynamika na niezły poziomie silnik lubi wyższe obroty ładnie pracuje.Ma filtr cząstek stałych ale nic się nie dzieje,podobno już teraz filtry nie są takie awaryjne.Przebieg 180tys silnik suchy bez wycieków,pracuje bardzo dobrze czy to zima czy lato.Polecam potrafi odwdzięczyć się niezawodnością i niskimi kosztami użytkowania.


16.02.2018AdamTak

Super silnik bardzo oszczędny,tani w ekspleatacji,tanie części osprzętu silnika.Polecam:)


08.10.2017JareckiTak

Jest kolejny Peugeot ( rocznik 2012) i to diesel.Wcześniej miałem Peugeota 307 Kombi ( bez Fap , Dwumasy i turbo bez zmiennej geometrii) . Jak na razie spisuje się bezproblemowo


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów