alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner II 1.6 HDi 16V 75KM (DV6BTED4)

Peugeot Partner II 1.6 HDi 16V 75KM (DV6BTED4)Wyświetleń: 7280

Peugeot Partner II 1.6 HDi 16V 75KM (DV6BTED4)

Okres produkcji: 2008-2015

Wersje nadwozia: kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]185
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna152
Przyspieszenie (0-100km/h)17.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 5.7

Średnie: 6.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI9021514.35.7
1.6 HDi9221513.45.3
1.6 HDi11224012.55.6

13.08.2018AdamTak

Tani w utrzymaniu bezawaryjny mało palący,minus mało mocy i słaba dynamika.Zdecydowanie do przemieszczania się z punktu A do punktu B na trasie mało mocy i przy wyższych prędkościach męki.Ze względu na niskie spalanie i niskie koszty serwisu polecam.


07.03.2018RomekTak

Gdyby nie awaria turbosprężarki przy przebiegu 132000 uznałbym ten silnik za największy cud motoryzacji. Cóż, wystarczyło wcześniej usunąć sitko z przewodu i turbina pewnie by działała. Poza tym bardzo ekonomiczny. W moim pięcioosobowym Partnerze całkiem przyzwoite osiągi. Silnik "prosty jak drut" w budowie i serwisowaniu, żadnych zbędnych gadżetów. Zerowe zużycie oleju między przeglądami.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 66
Średnia (głosów 1):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

Laki 11.02.2015
Średnia:
(8.75)
Nie
"Powiem tak jak do miasta to kupować, jak na trasy dla rodziny to nie bardzo słaba moc i przy większym bagażu ciężko się rozpędzić i wyprzedzać a przy tym spalanie wzrasta.Co do awaryjność jest zerowa,spalanie trochę duże .Jak bym miał kupować to nie kupił bym w tej mocy za słaby,ale jako auto OK."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:brak awarii,pakowny,duzo miejsca w bagazniku,widoczność
Wady:duże spalanie,słaba dynamika,strach wyprzedzać
Partner 2008r 150tys