alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner III 1.6 HDi FAP (75KM)

Peugeot Partner III 1.6 HDi FAP (75KM)Wyświetleń: 5746

Peugeot Partner III 1.6 HDi FAP (75KM)

Okres produkcji: 2008-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]185
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna152
Przyspieszenie (0-100km/h)17.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 5.7

Średnie: 6.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI922151605.3
1.6 HDI1122401735.6

01.03.2018PawełTak

Super silnik i samochód mam go od nowości zakupiony w 2011 jak do tej pory żadnych problemów. Wczesnej posiadałem Audi A4 B7 140KM przez 6 lat i powiem szczerze nie czuje żadnego dyskomfortu przesiadając się z samochodu "premium" wręcz przeciwnie :-). Po 20 latach wyleczyłem się już z samochodów niemieckich" przerost formy nad treścią". Polecam wszystkim komu nie zależy na prestiżu. Pozdrawiam Paweł


08.10.2017JareckiTak

Jest kolejny Peugeot ( rocznik 2012) i to diesel.Wcześniej miałem Peugeota 307 Kombi ( bez Fap , Dwumasy i turbo bez zmiennej geometrii) . Jak na razie spisuje się bezproblemowo


16.02.2018AdamTak

Super silnik bardzo oszczędny,tani w ekspleatacji,tanie części osprzętu silnika.Polecam:)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 65
Średnia (głosów 1):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

Laki 11.02.2015
Średnia:
(8.75)
Nie
"Powiem tak jak do miasta to kupować, jak na trasy dla rodziny to nie bardzo słaba moc i przy większym bagażu ciężko się rozpędzić i wyprzedzać a przy tym spalanie wzrasta.Co do awaryjność jest zerowa,spalanie trochę duże .Jak bym miał kupować to nie kupił bym w tej mocy za słaby,ale jako auto OK."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:brak awarii,pakowny,duzo miejsca w bagazniku,widoczność
Wady:duże spalanie,słaba dynamika,strach wyprzedzać
Partner 2008r 150tys