alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)

Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)Wyświetleń: 15389

Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna186
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]9.0
Spalanie - trasa [l/100km]6.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju6.5L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D1272951817.2

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.7

Trasa: 8.1

Średnie: 9

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 6):
(6.17)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 5.67/10
Koszty utrzymania
 6/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 111

Głosy według opinii:

51

Opinie użytkowników

wojtek 06.01.2017
Średnia:
(2.75)
Nie
"pracuje na serwisie i moja opinia o koreanskim chevi to ogromna porazka,wycierajace sie walki rozrzadu,czeste awarie podzespolow,elektronika nieprzystosowana do dzisiajszych norm,silnik po 150 tys nadaje sie do wymiany,kilka wymienilem na gwarancji,obsluga techniczna to wymysl kretyna,wymiana np,alternatora to demontaz calego przodu.zderzak,lampy chlodnica,okolo 5-6 godzin pracy,odradzam kazdemu,jest to auto ktore co tydzien przyjezdza jeden egzemplarz na lawecie. ale ja patrze od strony napraw,nie od wygody w srodku,dlatego moja opinia moze sie roznic od opinii uzytkownikow pozdrawiam Wojtek"
Trwałość silnika
 (1/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (3/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:nie widze
Wady:cala litania
4 runner,250tys,
Julita 05.11.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Jezdze od 8miesiecy.Auto wygodnie. Spalanie przy tej masie wzgledne.czesci no niestety chce sie duze auto trzeba wyda. Choc jak sa promicje w sklepach moto mozna kupic do 50%taniej. Jestem po wymianie alternatora wlasnie .uzytkuje to auto w de.cena alternator 545eur w sklepie promicje 229eur.takze idzie.polecam to auto"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.4l/100km

Spalanie - trasa:7.8l/100km

Spalanie - średnie:8.0l/100km

Zalety:Duze wygodne
Wady:....
2008.128tys km .2.0 diesel
MARIAN 10.09.2015
Średnia:
(8.00)
Tak
"Jak dla mnie auto dobre za rozsądną cenę. Spalanie 8 l w tym segmencie i przy tych gabarytach jest OK. Przebieg 102 000 km Jak do tej pory tylko przeglądy , olej i opony były wymienione. A jeszcze żarówki.Przy moim wzroście (192) bardzo cenię sobie podnoszenie fotela kierowcy osobno przód osobno tył. Ogólne zadowolenie 4+"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.2l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:WYGODNY
Wady:brak
CHEVROLET CAPTIVA 2.0. 150
ryszard 10.04.2014
Średnia:
(8.00)
Tak
"potrzebujesz przestronne auto , ale w dobrej cenie? Tak. Captiva zaspokoii oczekiwanie. nie nie mam problemow z awaryjnoscia. Przez trzy lata grosza nie wsadzilem , poza firmowym serwisem. Kupilem dwulatka. palowo- zawsze 9l/100. miasto czy poza, ale autko daje przyjemnosc z jazdy. Dobrze dopasowana moc turbo disla. wygodny na dlugich trasach. . Polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Komfort za rozsadna cene.
Wady:oporna skrzynia biegow.
captiva 2l td/2009/100 000
kodas 06.12.2013
Średnia:
(6.00)
Tak
"Bardzo fajny duży SUV atrakcyjna cena jak na takie wyposażenie. Pali troszkę dużo ale to masa 1800kg i automat robi swoje. Ogólnie kupiłbym jeszcze raz. Silnik common rail Fiata 150KM musi swoje wypić. Awaryjnośc jak dla mnie mała nawalił tylko jeden czujnik ABS 200zł. Jak sie dba o wymiane oleju i filtrów terminowo to powinno być OK. Koszty dobrego oleju i filtrów ok. 300zł koszt kompletnego rozrządu 600zł + wymiana 200zł. Więc tragedii nie ma."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:8.5l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:Wygląd, Prowadzenie, Wygoda
Wady:Troszkę duze spalanie jak dla mnie, Jakść plastików we wnętrzujest słaba no ale to nie audi czy mercedes.
Captiva 2008 91tys
Roman 08.11.2013
Średnia:
(4.00)
Tak
"No cóż prawda jest okrutna jak ktoś chce być ciut lepszy na drodze to musi za tom zapłacić i to słono .Nie na darmo takie marki jak BMW czy Audi są trzy razy droższe . Tani w zakupie drogi w serwisie , bardzo usterkowy i plasikowy .Chcialem kupić auto typu SUV i od tego czasu skarbonka bez dna.Ciągle awari silnika chodzi o wadliwe oprogramowanie ,serwis kasowanie błędów i płacenie klikaset złotych ,wymiana tarcz hamulców niezły wydatek 1400 zł ,zawieszenie szybko poleciało od kupna zrobiłem 30 tyś i wahacz ,drążki stabilizatorów ,jedno łożysko i znowu 1100 zł do tego oczywiście zbieżność .Silnik taki sobie niby mocny a jak chcesz nagle przyspieszyć to ogromna turbo-dziura a potem to tak jakby cię ktoś z procy wystrzelił ,bardzo słabo to wszystko zestrojone .Spalanie to lepiej nie pytać Miasto 15L !!! .ładny dziadowski awaryjny i drogi w utrzymaniu SUV .Więc lepiej kupić starsze ale markowe BMW ,AUDI ,MERCEDES "
Trwałość silnika
 (5/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:15l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:ładny, dobre wyposażenie, dobra widoczność, wygodny, tani w zakupie
Wady:awaryjny, drogie części, spore spalanie, nie specjalny silnik, nie specjalnie wszystko zestrojone
captiva 2008 r 157 tyś

Kod antyspamowy
Odśwież

06.07.2014WojciechTak

"Auto kupione na początku 2012 roku". Po przejechaniu 54 tys. kilometrów żadnych, nawet najmniejszych problemów. Możliwe że to wyłącznie kwestia mojego egz. (nie miałem problemów nawet z filtrem cząstek stałych). Ciekawi mnie jednak ogromnie jak będzie wyglądała eksploatacja po kolejnych 50 tys. Czy są problemy z kołami dwumasowymi, pompowtryskiwaczami. I generalnie jak zachowuje się przy dłuższym okresie eksploatacji


09.08.2016DarekTak

Silnik dynamiczny, ale duża turbodziura zmusza do wybierania - albo bardzo spokojna jazda, albo wyższe obroty (w końcu turbosprężarka też musi pracować). Silnik nie należy do najoszczędniejs zych diesli, ale pracuje dość przyjemnie. W zestawieniu z manualną skrzynią cierpi jednak koło dwumasowe. I jeszcze jednak uwaga: VM Motori faktycznie podaje w tym silniku pasek rozrządu, ale w Chevroletach ten silnik ma łańcuch rozrządu. Wymiana wg instrukcji co 240.000 km.


09.02.2017MarekTak

Epica serwisowana do zeszłego roku, ja jeżdżę rok, niestety ostatnio długo po mieście i zaczyna trochę się pocić Turbo... jednak auto ma już 10 lat :) i po tym czasie turbo, przy miejskiej jeździe można raz na taki czas zregenerować... Poza tym jednostka całkiem elastyczna, tak jak wspominają opiniotwórcy , turbodziura istnieje, ale prawdopodobnie, po regeneracji i dbaniu jak o diesla powinno być ok. Utrzymanie, całego samochodu, na poziomie normy...ogólnodostępne zamienniki oraz oryginały. Wiadomo, że nowoczesny diesel przy większej awarii pociągnie z portfela, ale dopiero przy przebiegach zbliżonych do 300tys.POLECAM JEDNOSTKĘ


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 16

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.