alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)

Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)Wyświetleń: 21445

Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna186
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]9.0
Spalanie - trasa [l/100km]6.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju6.5L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.7

Trasa: 8.1

Średnie: 9.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D1272951817.2

09.02.2017MarekTak

Epica serwisowana do zeszłego roku, ja jeżdżę rok, niestety ostatnio długo po mieście i zaczyna trochę się pocić Turbo... jednak auto ma już 10 lat :) i po tym czasie turbo, przy miejskiej jeździe można raz na taki czas zregenerować... Poza tym jednostka całkiem elastyczna, tak jak wspominają opiniotwórcy , turbodziura istnieje, ale prawdopodobnie, po regeneracji i dbaniu jak o diesla powinno być ok. Utrzymanie, całego samochodu, na poziomie normy...ogólnodostępne zamienniki oraz oryginały. Wiadomo, że nowoczesny diesel przy większej awarii pociągnie z portfela, ale dopiero przy przebiegach zbliżonych do 300tys.POLECAM JEDNOSTKĘ


10.09.2013AdamTak

Przejechałem 45tyś. i jak do tej pory 0 problemów tak z silnikiem jak i resztą auta. Mocny silnik dobrze zbira tak duże auto. Polecam.


06.01.2014Wiesiek Tak

Silnik mam w Cruzie jestem bardzo ale to bardzo zadowolony z niego .Auto od nowości u mnie przebieg 127 tys 2009 r nie mam z nim kłopotów .Co jego osiągów to naprawdę jest czym jechać 163 KM ,silnik jest elastyczny i bardzo dynamiczny .Przyspiesza praktycznie na każdym biegu nawet jak jedziemy wolno na czwartym biegu zbiera się jak ze startu .Jest cichy kultura pracy wyśmienita bardzo ładnie równo chodzi .Spalanie jest dość dobre jak na nie mały samochód miasto 8.2 L trasa 5.2 L średnio 6.5 L to bardzo dobry wynik jak na auto o tej masie oraz tak mocnym silniku .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 21
Średnia (głosów 7):
(6.5)
Trwałość silnika
 7.29/10
Niezawodność auta
 6.43/10
Spalanie ON
 5.71/10
Koszty utrzymania
 6.57/10

Głosy według opinii:

61

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 118

Opinie użytkowników

Piotr 13.04.2018
Średnia:
(8.50)
Tak
"Mam od nowości Captiva I 2007r. dla mnie samochód jest niezawodny naprawy za śmieszne pieniądze nigdy nic mi się poważnie nie uszkodziło . Raz mi się zdarzyło wymienić czujnik położenia wału w serwisie OPLA zapłaciłem 265,oo zł. reszta to same rzeczy te naturalne klocki oleje teraz rozrząd po przejechanych 120000 tyś km. Może trafiłem na taki dobry egzemplarz ale ja złego słowa nie powiem na ten samochód."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.7l/100km

Spalanie - trasa:8.5l/100km

Spalanie - średnie:9.6l/100km

Zalety:Duży , wygodny , mało awaryjny , dobrze wyposażony oraz jak dla mnie ładna sylwetka.
Wady:Drakońsko drogie opony.
Captiva 2007 przebieg 120000 km
wojtek 06.01.2017
Średnia:
(2.75)
Nie
"pracuje na serwisie i moja opinia o koreanskim chevi to ogromna porazka,wycierajace sie walki rozrzadu,czeste awarie podzespolow,elektronika nieprzystosowana do dzisiajszych norm,silnik po 150 tys nadaje sie do wymiany,kilka wymienilem na gwarancji,obsluga techniczna to wymysl kretyna,wymiana np,alternatora to demontaz calego przodu.zderzak,lampy chlodnica,okolo 5-6 godzin pracy,odradzam kazdemu,jest to auto ktore co tydzien przyjezdza jeden egzemplarz na lawecie. ale ja patrze od strony napraw,nie od wygody w srodku,dlatego moja opinia moze sie roznic od opinii uzytkownikow pozdrawiam Wojtek"
Trwałość silnika
 (1/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (3/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:nie widze
Wady:cala litania
4 runner,250tys,
Julita 05.11.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Jezdze od 8miesiecy.Auto wygodnie. Spalanie przy tej masie wzgledne.czesci no niestety chce sie duze auto trzeba wyda. Choc jak sa promicje w sklepach moto mozna kupic do 50%taniej. Jestem po wymianie alternatora wlasnie .uzytkuje to auto w de.cena alternator 545eur w sklepie promicje 229eur.takze idzie.polecam to auto"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.4l/100km

Spalanie - trasa:7.8l/100km

Spalanie - średnie:8.0l/100km

Zalety:Duze wygodne
Wady:....
2008.128tys km .2.0 diesel
MARIAN 10.09.2015
Średnia:
(8.00)
Tak
"Jak dla mnie auto dobre za rozsądną cenę. Spalanie 8 l w tym segmencie i przy tych gabarytach jest OK. Przebieg 102 000 km Jak do tej pory tylko przeglądy , olej i opony były wymienione. A jeszcze żarówki.Przy moim wzroście (192) bardzo cenię sobie podnoszenie fotela kierowcy osobno przód osobno tył. Ogólne zadowolenie 4+"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.2l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:WYGODNY
Wady:brak
CHEVROLET CAPTIVA 2.0. 150
ryszard 10.04.2014
Średnia:
(8.00)
Tak
"potrzebujesz przestronne auto , ale w dobrej cenie? Tak. Captiva zaspokoii oczekiwanie. nie nie mam problemow z awaryjnoscia. Przez trzy lata grosza nie wsadzilem , poza firmowym serwisem. Kupilem dwulatka. palowo- zawsze 9l/100. miasto czy poza, ale autko daje przyjemnosc z jazdy. Dobrze dopasowana moc turbo disla. wygodny na dlugich trasach. . Polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Komfort za rozsadna cene.
Wady:oporna skrzynia biegow.
captiva 2l td/2009/100 000
<<<12>>>