alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)

Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)Wyświetleń: 14289

Chevrolet Captiva I 2.0 D (150KM)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna186
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]9.0
Spalanie - trasa [l/100km]6.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju6.5L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D1272951817.2

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.7

Trasa: 8.1

Średnie: 9

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 6):
(6.17)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 5.67/10
Koszty utrzymania
 6/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 111

Głosy według opinii:

51

Opinie użytkowników

wojtek 06.01.2017
Średnia:
(2.75)
Nie
"pracuje na serwisie i moja opinia o koreanskim chevi to ogromna porazka,wycierajace sie walki rozrzadu,czeste awarie podzespolow,elektronika nieprzystosowana do dzisiajszych norm,silnik po 150 tys nadaje sie do wymiany,kilka wymienilem na gwarancji,obsluga techniczna to wymysl kretyna,wymiana np,alternatora to demontaz calego przodu.zderzak,lampy chlodnica,okolo 5-6 godzin pracy,odradzam kazdemu,jest to auto ktore co tydzien przyjezdza jeden egzemplarz na lawecie. ale ja patrze od strony napraw,nie od wygody w srodku,dlatego moja opinia moze sie roznic od opinii uzytkownikow pozdrawiam Wojtek"
Trwałość silnika
 (1/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (3/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:nie widze
Wady:cala litania
4 runner,250tys,
Julita 05.11.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Jezdze od 8miesiecy.Auto wygodnie. Spalanie przy tej masie wzgledne.czesci no niestety chce sie duze auto trzeba wyda. Choc jak sa promicje w sklepach moto mozna kupic do 50%taniej. Jestem po wymianie alternatora wlasnie .uzytkuje to auto w de.cena alternator 545eur w sklepie promicje 229eur.takze idzie.polecam to auto"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.4l/100km

Spalanie - trasa:7.8l/100km

Spalanie - średnie:8.0l/100km

Zalety:Duze wygodne
Wady:....
2008.128tys km .2.0 diesel
MARIAN 10.09.2015
Średnia:
(8.00)
Tak
"Jak dla mnie auto dobre za rozsądną cenę. Spalanie 8 l w tym segmencie i przy tych gabarytach jest OK. Przebieg 102 000 km Jak do tej pory tylko przeglądy , olej i opony były wymienione. A jeszcze żarówki.Przy moim wzroście (192) bardzo cenię sobie podnoszenie fotela kierowcy osobno przód osobno tył. Ogólne zadowolenie 4+"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.2l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:WYGODNY
Wady:brak
CHEVROLET CAPTIVA 2.0. 150
ryszard 10.04.2014
Średnia:
(8.00)
Tak
"potrzebujesz przestronne auto , ale w dobrej cenie? Tak. Captiva zaspokoii oczekiwanie. nie nie mam problemow z awaryjnoscia. Przez trzy lata grosza nie wsadzilem , poza firmowym serwisem. Kupilem dwulatka. palowo- zawsze 9l/100. miasto czy poza, ale autko daje przyjemnosc z jazdy. Dobrze dopasowana moc turbo disla. wygodny na dlugich trasach. . Polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Komfort za rozsadna cene.
Wady:oporna skrzynia biegow.
captiva 2l td/2009/100 000
kodas 06.12.2013
Średnia:
(6.00)
Tak
"Bardzo fajny duży SUV atrakcyjna cena jak na takie wyposażenie. Pali troszkę dużo ale to masa 1800kg i automat robi swoje. Ogólnie kupiłbym jeszcze raz. Silnik common rail Fiata 150KM musi swoje wypić. Awaryjnośc jak dla mnie mała nawalił tylko jeden czujnik ABS 200zł. Jak sie dba o wymiane oleju i filtrów terminowo to powinno być OK. Koszty dobrego oleju i filtrów ok. 300zł koszt kompletnego rozrządu 600zł + wymiana 200zł. Więc tragedii nie ma."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:8.5l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:Wygląd, Prowadzenie, Wygoda
Wady:Troszkę duze spalanie jak dla mnie, Jakść plastików we wnętrzujest słaba no ale to nie audi czy mercedes.
Captiva 2008 91tys
Roman 08.11.2013
Średnia:
(4.00)
Tak
"No cóż prawda jest okrutna jak ktoś chce być ciut lepszy na drodze to musi za tom zapłacić i to słono .Nie na darmo takie marki jak BMW czy Audi są trzy razy droższe . Tani w zakupie drogi w serwisie , bardzo usterkowy i plasikowy .Chcialem kupić auto typu SUV i od tego czasu skarbonka bez dna.Ciągle awari silnika chodzi o wadliwe oprogramowanie ,serwis kasowanie błędów i płacenie klikaset złotych ,wymiana tarcz hamulców niezły wydatek 1400 zł ,zawieszenie szybko poleciało od kupna zrobiłem 30 tyś i wahacz ,drążki stabilizatorów ,jedno łożysko i znowu 1100 zł do tego oczywiście zbieżność .Silnik taki sobie niby mocny a jak chcesz nagle przyspieszyć to ogromna turbo-dziura a potem to tak jakby cię ktoś z procy wystrzelił ,bardzo słabo to wszystko zestrojone .Spalanie to lepiej nie pytać Miasto 15L !!! .ładny dziadowski awaryjny i drogi w utrzymaniu SUV .Więc lepiej kupić starsze ale markowe BMW ,AUDI ,MERCEDES "
Trwałość silnika
 (5/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:15l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:ładny, dobre wyposażenie, dobra widoczność, wygodny, tani w zakupie
Wady:awaryjny, drogie części, spore spalanie, nie specjalny silnik, nie specjalnie wszystko zestrojone
captiva 2008 r 157 tyś

Kod antyspamowy
Odśwież

10.09.2013AdamTak

Przejechałem 45tyś. i jak do tej pory 0 problemów tak z silnikiem jak i resztą auta. Mocny silnik dobrze zbira tak duże auto. Polecam.


16.05.2014RafałTak

Samochód kupiony w 2012r. Rok produkcji 2011r. Z silnika jestem bardzo zadowolony (163 km). Cichy, dynamiczny i oszczędny (w trasie 5,4 do 5,7 (przy prędkościach do 120km/h)a w mieście 7 l wiosna - jesień 8,5 zima. Niestety dpf zatkał się po 16 kkm. Usunąłem go i jest w zasadzie spokój.


29.11.2015zodaTak

Silnik godny polecenia - wręcz zalecam wykonanie chip-tuningu po którym moc i moment obrotowy silnika wzrasta [w moim przypadku do 197 KM i 431Nm] a średnie spalanie spada o ok.0,6 l/100km - obecnie to ok. 6,5 - 6,6 l/100km. Wzrosła dynamika a więc i przyjemność z jazdy (również ilość mandatów). Z filtrem PDF idzie wytrzymać - średnio raz w roku jadę do domu okrężną drogą gdy włączy się czujnik (10min.) . Warto tankować zaraz po włączeniu się rezerwy - przy niskim poziomie paliwa w zbiorniku wypalanie jest wstrzymywane. Użytkuję głównie w mieście i na niewielkich dystansach. POLECAM !


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 15

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.