alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Chevrolet Cruze I 2.0 VCDi (163KM)

Chevrolet Cruze I 2.0 VCDi (163KM)Wyświetleń: 8948

Chevrolet Cruze I 2.0 VCDi (163KM)

Okres produkcji: 2009-2012

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]360
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna205
Przyspieszenie (0-100km/h)8.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju6.2L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 D1303002004.5

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 6.2

Średnie: 7.1

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 8):
(8.16)
Trwałość silnika
 9.25/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 7.5/10
Koszty utrzymania
 6.88/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 27

Głosy według opinii:

71

Opinie użytkowników

WojTech 17.07.2017
Średnia:
(7.75)
Tak
"Do tej pory przejechałem 100 tys. km. Jedyna usterka jaka wystąpiła przez 5 lat to pęknięty przewód hydrauliczny wspomagania kierownicy (na szczęście pompa nie uległa zatarciu). Niestety minusem jest to że części od zamienników nie zawsze pasują ... a na oryginalne trzeba oczekiwać czasem do 3 tygodni (magazyny GM są w Belgii/Holandii). Jak do tej pory żadnych problemów z filtrami DPF, turbosprężarką, wtryskami czy EGR. Może dlatego że dbam o turbo i nie wyłączam silnika od razu po zakończeniu jazdy. Jak dla mnie auto ma same plusy... mocny silnik, tempomat, wiele dodatków które inne auta nie mają w standardzie."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Mocny i Dynamiczny silnik
Wady:W razie usterki - magazyn części w Belgii (2-3 tyg. oczekiwania)
Cruze J305, 2012, 100 tys. km
Gal anonimus 09.07.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Silnik dynamiczny, oszczędny. 60tys przebiegu i żadnych napraw. Filtr DPF bardzo uciążliwy. Jedynie problem mam z włączona klimatyzacja, auto potrafi delikatnie szarpać raz na jakis czas przez pare sekund na włączonej klimatyzacji. Niestety, auto dzieli podzespoły z autami klasy premium tzn astra i insignia przez co przeglądy w ASO sa dosc drogie "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Dynamiczny i oszczędny
Wady:Koszty w ASO
Cruze, 2011, 163km
Karol 07.07.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"Dobry samochód w przystępnej cenie. Całkiem mocny silnik i w miarę ekonomiczny. Przejechane 80 tys. km (przez mnie 55 tys.) i dotychczas raczej niezawodny. Polecam"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Dość niskie spalanie jak na tę moc, przestronny, wygodny
Wady:rzeczywiście filtr Dpf potrafi być irytujący - zwiększa spalanie i strasznie huczy
2011/80000
MC 27.03.2017
Średnia:
(7.75)
Tak
"Mam samochód ponad rok , (model 2011 w automacie). Silnik cichy , zaraz po uruchomieniu jak to w dieslach troche głosniejszy . Idealny na długie wycieczki (zwłaszcza po autostradach :-) ) Spalanie przy średniej 110km/h - koło 7,4 Litra W mieście spokojnie dochodzi do 10-11 - podobno to normalne"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:7.4l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:cichy, elastyczny , komfortowy , dobrze się zbiera
Wady:spalanie , czasem pracuje nierówno
Cruze/2011/100 000km
szczepan 08.01.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
"To już moja druga opinia-tym razem po przebiegu 125kkm-Ciągle niezawodny!! Należy regularnie wymieniać olej i lać dobre paliwo(np.Verva)"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:cichy,oszczędny,doskonała elastyczność
Wady:okresowo wypalający się dpf potrafi nieco zirytowac.Generalnie do miasta nie polecam
chevrolet cruze 2.0hb 2011
10.11.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Przejechałem 135 tyś km"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Duża przestrzeń w środku, duży bagażnik, dynamiczny
Wady:
Cruze 2.0 D 150 koni
qualaleppa 30.10.2014
Średnia:
(3.50)
Nie
"Ludzie. Między bajki włożyć dane dotyczące spalania. Ja wiem, że dane producenta są efektem dzialań w warunkach laboratoryjnych, ale to co ma miejsce w rzeczywistości odbiega od deklarowanych parametrów o niemal 100%. Nie mam ciężkiej nogi. To filtr DPF funduje takie spalanie. Dziad wlącza się co ok. 200-250 km i oczyszcza go z sadzy i innych syfów powodując chwilowe spalanie zwiększone o nawet 300%. efekt? Średnie spalanie na poziomie 8.2 l. W mieście 10.5!!! Przestrzegam przed tym silnikiem."
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (1/10)
Koszty utrzymania
 (1/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:8.2l/100km

Zalety:Cena zakupu, wyposażenie, osiągi, komfort jazdy
Wady:Spalanie!!!, utrata wartości, filtr DPF - zmora
Chevrolet Cruze kombi 2.0 165KM rocznik 2013 18 000 km
szczepan 27.07.2013
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo dobry,mocny punkt tego auta"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:cichy i w miare oszczędny
Wady:turbodziura w zakresie do 1500 obr/min
Chevrolet Cruze/2012/47kkm

Komentarze użytkowników

0 #1 Wiley 29.09.2017
I see your blog needs some fresh content.
Writing manually takes a lot of time, but there is tool for
this boring task, search for: Wrastain's tools for content

Also visit my blog post; EdnaX: https://Lucile2009.blogspot.com

29.11.2015zodaTak

Silnik godny polecenia - wręcz zalecam wykonanie chip-tuningu po którym moc i moment obrotowy silnika wzrasta [w moim przypadku do 197 KM i 431Nm] a średnie spalanie spada o ok.0,6 l/100km - obecnie to ok. 6,5 - 6,6 l/100km. Wzrosła dynamika a więc i przyjemność z jazdy (również ilość mandatów). Z filtrem PDF idzie wytrzymać - średnio raz w roku jadę do domu okrężną drogą gdy włączy się czujnik (10min.) . Warto tankować zaraz po włączeniu się rezerwy - przy niskim poziomie paliwa w zbiorniku wypalanie jest wstrzymywane. Użytkuję głównie w mieście i na niewielkich dystansach. POLECAM !


29.08.2017DanielTak

Jestem posiadaczem od 2 lat. Posiadałem wiele diesli ale ten najbardziej mi odpowiada. Spalanie , dynamika, koszty utrzymania. Pojazd nie ma wad choć można się czepiać. Ale jak każdy pojazd ma wady ale też i zalety. Jeśli miałbym kupić po raz drugi nie wiem czy ponownie nie zakpił bym Captivy. Dla mnie super. Jak przedmówcy ... o diesel trzeba umieć dbać ... Polecam.


25.05.2015DamianTak

Mam cruze z 2011 roku jestem zadowolony


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Wiley
29.09.2017
0
I see your blog needs some fresh content.
Writing manually takes a lot of time, but there is tool for
this boring task, search for: Wrastain's tools for content

Also visit my blog post; EdnaX: https://Lucile2009.blogspot.com

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 14

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów