alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 1.7 DTI (75KM)

Opel Astra G 1.7 DTI (75KM)Wyświetleń: 21077

Opel Astra G 1.7 DTI (75KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]165
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)15.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco .15.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TD681321615.9
2.0 DI821851705.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6

Trasa: 4.5

Średnie: 5.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 5):
(7)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 6.4/10
Spalanie ON
 7.8/10
Koszty utrzymania
 6.8/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 77

Głosy według opinii:

50

Opinie użytkowników

ignacy 10.01.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Przejechałem tym samochodem 140tyś.km i mogę powiedzieć że zepsuło się dwukrotnie alternator, i skorodował jeden przewód z silnika. Poza tym zużycie szczotek rozrusznika i gumy drążka stabilizatora. Samochód pali awaryjnie nawet olej rzepakowy, nic się nie zapycha, bardzo mało pali ( takie same spalanie obojętnie czy latem czy zimą, dużo jeżdżę na klimie), nie koroduje (otarcie do gołej blachy miałem przez 4 lata i ani kropki rdzy). Wady to powolne, silnik się poci lekko olejem (turbina się pociła jak ją kupiłem ale przejechała już ponad 140tyś,km i żadnej awarii, i dalej się tak samo poci), lecz oleju od wymiany do wymiany nie musiałem ani razu dolać. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.1l/100km

Zalety:niskie spalanie, silnik - bezawaryjna pompa, wtryski
Wady:ślady oleju na silniku, alternator, rozrusznik
astra g/2001/213tyś.km
Blaise 21.02.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto mam od trzech lat, silnik 1.7 dti 75km isuzu rocznik 2000, wersja eco 4. Zaletą eco 4 jest wydłużony 4 i 5 bieg, przez co samochód ma wyższą prędkość max i niższe spalanie, ale 4 bieg można wrzucić przy 60km/h. Niskie spalanie (na trasie wakacyjnej dwie osoby plus bagaże poniżej 4l na 100km), trochę wyższe w zimie ale to i tak zawsze poniżej 6 litrów. Części związane z elektroniką są japońskie i trochę droższe ale da się przeżyć. Rdza mojego auta raczej nie dotyczy, są też wersje z podwójnym ocynkiem. Dynamika silnika jak na niską moc odpowiada. Silnik nie ma żadnych dpfów, kół dwumasowych i skomplikowanych wtrysków, polecam jak najbardziej, jest tani w eksploatacji i może być używany do codziennych wyzwań!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:niskie spalanie, tanie części, niezawodność w każdych warunkach
Wady:gdyby nie trzeszczące plastiki to brak
astra 1.7 dti eco 4 2000r.
Piotr 30.06.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Auto godne polecenia, naprawy niedrogie, mało pali, tylko te blachy, robić zaprawki i cieszyć się z jazdy ."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.0l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:5.0l/100km

Zalety:Spalanie, Trwałość Silnika, Koszty
Wady:Blacha
Astra II, 2001,
Jacek 03.07.2014
Średnia:
(0.00)
Tak
"ja mam rocznik 2001, spalanie w mieście to 6.2, na trasie 4,7 do 120km/h, jak u poprzednika uwaga pojawia się olej w zbiorniczku wyrównawczym, wymieniłem chłodniczkę oleju 700 zł i ok. auto dla lubiących spokojną jazdę."
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:małe spalanie, pakowne
Wady:zbyt wolny, głośny
astra 1.7 dti/2001/23000
marcin 29.04.2013
Średnia:
(7.75)
Tak
"mam rocznik 2000, przejechane 285000. spalanie male miasto latem to 5.5 zina troche ponad 6. trasa do 120km/h do 5 litrow max. silnik dobry na miasto ale na autostrade juz nie bardzo. raczej dla spokojnych osob ceniących niskie spalanie. uwaga na olej w zbiorniczku wyrownawczym! u mnie musialem wymienic chlodniczke oleju 500zl, ale czesto konczy sie to rozbieraniem silnika."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:niskie spalanie
Wady:olej w zbiorniczku wyrownawczym
astra 1.7 dti 2000r

Komentarze użytkowników

0 #1 Sibyl 19.07.2017
I see your page needs some fresh articles. Writing manually takes a lot of time, but there
is tool for this boring task, type in google: murgrabia's tools unlimited content

my web site; ShirleyX: https://HellenX.blogspot.no

18.11.2016IgnacyTak

75KM bo o tym mowa. Kupiłem Astrę z tym silnikiem gdy miała 90tyś. teraz ma 255tyś. za ten czas zepsuł się alternator, dwukrotnie wymiana szczotek w rozruszniku, czujnik pozycji wału. Obecnie czeka mnie wymiana sprzęgła i uszczelnienia na wale silnika. Wymieniony miał rozrząd przy 100 i 200tyś. km. Spalanie na co dzień (od tankowania do tankowania) od 5.1l do 5.3l i to na klimie. W trasie przy ekonomicznej jeździe (średnio 90km/h) 4.8l, a na autostradzie to nawet 5.8l przy 140k/h. Moim zdaniem to i tak najmniej awaryjny silnik jaki miałem, bardzo ekonomiczny NIE DYMIĄCY, ale i też nie dynamiczny (nie da paliwa nie mając odpowiedniej ilości powietrza). Bardzo udana jednostka bez DPF, dwu-masy, i commorei-dów. POLECAM.


07.06.2014StefanTak

Silnik dobry mało z nim jest problemów,uwagę przede wszystkim na filtr paliwa to jak przegapimy może skutkować uszkodzeniem wtrysków które są poddatne na złej jakości paliwo.Po za ty świece żarowe i dobry akumlator i w drogę .Na mojej Astrze jest już 285 tys i daje jak szalona,niski spalanie,silnik bez awarii,turbinka chodzi .


04.08.2016ŁukaszNie

Stanowczo odradzam wszystkim ten silnik. Zacznę od tego co dla mnie najważniejsze czyli dynamiki. Otóż ona nie istnieje. Astra z tym silnikiem nie przyśpiesza wcale. 15 sekund do setki robiło wrażenie w latach 50 a nie w XXI wieku!!! Spalanie średnie 8 litrów, jest spowodowane tym że trzeba ten silnik kręcić żeby to w ogóle jechało. Z awarii to pompa wtryskowa, nieszczelna chłodnica, zapchany EGR i sprzęgło


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Sibyl
19.07.2017
0
I see your page needs some fresh articles. Writing manually takes a lot of time, but there
is tool for this boring task, type in google: murgrabia's tools unlimited content

my web site; ShirleyX: https://HellenX.blogspot.no

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 34

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów