alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 1.7 DTI (75KM)

Opel Astra G 1.7 DTI (75KM)Wyświetleń: 19966

Opel Astra G 1.7 DTI (75KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]165
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)15.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco .15.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TD681321615.9
2.0 DI821851705.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6

Trasa: 4.5

Średnie: 5.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 5):
(7)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 6.4/10
Spalanie ON
 7.8/10
Koszty utrzymania
 6.8/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 68

Głosy według opinii:

50

Opinie użytkowników

ignacy 10.01.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Przejechałem tym samochodem 140tyś.km i mogę powiedzieć że zepsuło się dwukrotnie alternator, i skorodował jeden przewód z silnika. Poza tym zużycie szczotek rozrusznika i gumy drążka stabilizatora. Samochód pali awaryjnie nawet olej rzepakowy, nic się nie zapycha, bardzo mało pali ( takie same spalanie obojętnie czy latem czy zimą, dużo jeżdżę na klimie), nie koroduje (otarcie do gołej blachy miałem przez 4 lata i ani kropki rdzy). Wady to powolne, silnik się poci lekko olejem (turbina się pociła jak ją kupiłem ale przejechała już ponad 140tyś,km i żadnej awarii, i dalej się tak samo poci), lecz oleju od wymiany do wymiany nie musiałem ani razu dolać. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.1l/100km

Zalety:niskie spalanie, silnik - bezawaryjna pompa, wtryski
Wady:ślady oleju na silniku, alternator, rozrusznik
astra g/2001/213tyś.km
Blaise 21.02.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto mam od trzech lat, silnik 1.7 dti 75km isuzu rocznik 2000, wersja eco 4. Zaletą eco 4 jest wydłużony 4 i 5 bieg, przez co samochód ma wyższą prędkość max i niższe spalanie, ale 4 bieg można wrzucić przy 60km/h. Niskie spalanie (na trasie wakacyjnej dwie osoby plus bagaże poniżej 4l na 100km), trochę wyższe w zimie ale to i tak zawsze poniżej 6 litrów. Części związane z elektroniką są japońskie i trochę droższe ale da się przeżyć. Rdza mojego auta raczej nie dotyczy, są też wersje z podwójnym ocynkiem. Dynamika silnika jak na niską moc odpowiada. Silnik nie ma żadnych dpfów, kół dwumasowych i skomplikowanych wtrysków, polecam jak najbardziej, jest tani w eksploatacji i może być używany do codziennych wyzwań!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:niskie spalanie, tanie części, niezawodność w każdych warunkach
Wady:gdyby nie trzeszczące plastiki to brak
astra 1.7 dti eco 4 2000r.
Piotr 30.06.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Auto godne polecenia, naprawy niedrogie, mało pali, tylko te blachy, robić zaprawki i cieszyć się z jazdy ."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.0l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:5.0l/100km

Zalety:Spalanie, Trwałość Silnika, Koszty
Wady:Blacha
Astra II, 2001,
Jacek 03.07.2014
Średnia:
(0.00)
Tak
"ja mam rocznik 2001, spalanie w mieście to 6.2, na trasie 4,7 do 120km/h, jak u poprzednika uwaga pojawia się olej w zbiorniczku wyrównawczym, wymieniłem chłodniczkę oleju 700 zł i ok. auto dla lubiących spokojną jazdę."
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:małe spalanie, pakowne
Wady:zbyt wolny, głośny
astra 1.7 dti/2001/23000
marcin 29.04.2013
Średnia:
(7.75)
Tak
"mam rocznik 2000, przejechane 285000. spalanie male miasto latem to 5.5 zina troche ponad 6. trasa do 120km/h do 5 litrow max. silnik dobry na miasto ale na autostrade juz nie bardzo. raczej dla spokojnych osob ceniących niskie spalanie. uwaga na olej w zbiorniczku wyrownawczym! u mnie musialem wymienic chlodniczke oleju 500zl, ale czesto konczy sie to rozbieraniem silnika."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:niskie spalanie
Wady:olej w zbiorniczku wyrownawczym
astra 1.7 dti 2000r

Komentarze użytkowników

0 #1 Sibyl 19.07.2017
I see your page needs some fresh articles. Writing manually takes a lot of time, but there
is tool for this boring task, type in google: murgrabia's tools unlimited content

my web site; ShirleyX: https://HellenX.blogspot.no

19.08.2015KLAKIERTak

Silnik faktycznie świetny, Spalanie w trasie ok 5L....po zakorkowanym mieście z klimą 6,5 - 6,7L. Należy bardzo uważać na wymianę rozrządu jest to silnik bardzo wyczulony na złe napięcie paska rozrządu, radzę nie oszczędzać na wymianie rozrządu i zlecić to komuś kto nie raz już robił rozrząd w tym motorze od Isuzu. Ostrzegam też przez przepalającymi się sterownikami pompy wtryskowej, często są te sterowniki naprawiane w amatorski sposób i usterka po jakimś czasie wróci......objawia się to albo zgaśnięciem auta nagle i już go nie odpalisz albo szarpaniem w okolicy 2 tysięcy obrotów, ja już drugi raz reanimowałem sterownik pompy wtryskowej....żeby nie to, było by to auto perfekcyjne. Pozdrawiam


17.01.2014AdamTak

Jak dla mnie to silnik jest Ok ,mało pali ,nie sprawia problemów nawet w zimie przy dużych mrozach .Co wad to jest słaby ,nie specjalnie się zbiera i ma trochę wycieków .Ale dla mnie to nie jest problem ,szukałem auta z silnikiem disela który w razie potrzeby naprawi każdy mechanik ,w dodatku jest bardzo dużo części do niego w niskich cenach .


15.07.2014WojtekTak

Dobry wół roboczy. W mojej astrze II już nastukałem 245 tyś km. Ogólny koszt napraw niski. Jedynie co to UPG, chłodnica oleju i regeneracja alternatora średnio co 2 lata, ale to norma w tym silniku a i koszt do przełknięcia. Brak dwumasy i Fapu to niewątpliwa zaleta. Sprzęgło mam jeszcze oryginalne. Z minusów muszę wymienić bardzo wolne nagrzewanie się w zimie i niestety słabą dynamika poniżej 2tyś obr/min. Uwaga dla posiadaczy!!: Pompa oleju jest napędzana paskiem rozrządu i jej śruba wymaga dokręcenia przy każdej wymianie w/w) Raz mało co nie zerwało mi paska, na szczęście nie słucham głośno muzyki w aucie i w porę usłyszałem metaliczne stuki niedokręconego koła pompy. Skończyło się tylko lawetą, a nie wymianą całego silnika


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Sibyl
19.07.2017
0
I see your page needs some fresh articles. Writing manually takes a lot of time, but there
is tool for this boring task, type in google: murgrabia's tools unlimited content

my web site; ShirleyX: https://HellenX.blogspot.no

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 30

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.