alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 1.7 TD (68KM)

Opel Astra G 1.7 TD (68KM)Wyświetleń: 9813

Opel Astra G 1.7 TD (68KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]68
Moment obrotowy [Nm]132
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna161
Przyspieszenie (0-100km/h)17.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco .15.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 DTI751651704.8
2.0 DI821851705.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.2

Trasa: 5.1

Średnie: 6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 7):
(7.29)
Trwałość silnika
 8.57/10
Niezawodność auta
 6.86/10
Spalanie ON
 7.29/10
Koszty utrzymania
 6.43/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 59

Głosy według opinii:

52

Opinie użytkowników

Sebastian 30.03.2017
Średnia:
(7.25)
Tak
"Auto kupiłem z przebiegiem 185 500 od pierwszej właścicielki z Belgi przestronne sylwetka zgrabna ocynk karoseria dobry silnik mógł by mieć z 15 koni więcej naprawiana była pompa wtryskowa vp44 pedał gazu spalił się , moduł sterujący podgrzewaniem silnika czujnik położenia wału przejechane 57 500 turbo jeszcze nie padło reszta ok polecam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.7l/100km

Spalanie - trasa:4.5- 6l/100km

Spalanie - średnie:6 -6.7l/100km

Zalety:Blacha ocynk przestronny trwały silnik ,sterowanie radiem w kierownicy
Wady:Podzespoły pompa wtryskowa Vp-44 elektronika
Astra G HB 3d 1998 lipiec 243 120
Adrian 26.03.2017
Średnia:
(7.00)
Tak
"Kupiłem Astre G z przebiegiem 174 tys. sprzedawałem jak miała 285 tys. Uzytkowane na autostradach w Niemczech mankament tylko jeden przed wyjazdem w trase kupić 2 paski klinowe :) "
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:Ekonomia grzanie tanie części
Wady:wstretny pasek klinowy !!!, turbo EGR BRAK MOCY !
astra g
Rysiek 07.03.2016
Średnia:
(6.00)
Nie
"Egr masakra ,brak mocy,zawieszenie padło po 110tyś km.Poza tym ok .Komfort hamulce ok."
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:w miare komfortowe ,blachy,grzanie
Wady:EGR,TURBO ,Brak mocy!
astra g 1999r.
Dominik 30.11.2015
Średnia:
(6.25)
Nie
"Samochód jako całość jest dobry, komfortowy i tani w utrzymaniu, natomiast w ciągu roku od kupna zepsuł się rozrusznik, alternator, pompa wtryskowa, egr i czujnik obrotów wału korbowego. Zawieszenie pomimo jeżdżenia dziurawymi drogami przez 20000 km nie tłucze i jest bardzo komfortowe. jedyną wadą mojego samochodu jest silnik."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Cichy silnik, komfortowe i trwałe zawieszenie, brak korozji
Wady:awaryjny osprzęt silnika, mała moc
astra/1998/217000
Tomasz 18.10.2015
Średnia:
(7.50)
Tak
"310 tys i nie narzekam.Dobrze służy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Niedroga w utrzymaniu, nieawaryjna, ,Wygodna i przestronna.
Wady:Mała moc, EGR,wyciek pod vacum pompą.Równo co rok wymiana paska klinowego.Nisko przednia guma pod zderzakiem.
Astra g 1999, 310000 tyś.
Łukasz 08.12.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"Wytrzymały samochód, przejechane 320tys km i silnik chodzi jak nowy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.3l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.01l/100km

Zalety:Niskie spalanie, doskonały do miasta
Wady:stosunkowo mała moc, konieczność częstego czyszczenia zaworu egr
HB 5d, 1999 320tys
Bartek 14.11.2014
Średnia:
(7.50)
Tak
"Auto niedrogie w utrzymaniu, mało awaryjne, ekonomiczne."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:wygodny
Wady:egr
opel astra g 1.7 td 1999r 246tys.

Kod antyspamowy
Odśwież

01.03.2016SławekTak

390 000km, Wymieniany był 5x rozrząd, 1x sprzęgło, olej co 10-12000 km, 5x świeca żarowa. O pompie i wtryskach nic nie wiem, choć przy pełnym przyspieszaniu troszkę zadymi mam nadzieję że do 400000 dojadę i zamienię go na coś z CDTI 120km... Ale tak tanio już nie pojadę..., poprawię sobie dynamikę ale nie ekonomię w eksploatacji.


06.02.2015AdamTak

przebieg 370 tys auto z 1997r daje radę silnik jako taki nie ruszany,tylko podzespoły wadliwa pompa wtryskowa,świece żarowe,wtryski,wycieki,ale zastrzegam że silnik w dobrej kondycji po za tym części pod dostatkiem z grosze,serwis również tani.Auto do przemieszczania idealne mało pali.


18.01.2017SebsTak

Owszem jak go zapalam to okoliczne bociany zlatują poznać nowego kolegę, do 100 rozpędza się w tydzień a wyprzedzanie możliwe głównie z górki i z wiatrem. Ale w najgorsze mrozy odpala od dotknięcia, na długich dystansach potrafi palić 5.0, jak go duszę po miastach pali 6,2 nigdy nie spalił więcej jak 6,5. Mechanik za grosze naprawia wszystko w dwie godziny. Długo się nagrzewa.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 28

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.