alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 1.7 TD (68KM)

Opel Astra G 1.7 TD (68KM)Wyświetleń: 8788

Opel Astra G 1.7 TD (68KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]68
Moment obrotowy [Nm]132
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna161
Przyspieszenie (0-100km/h)17.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco .15.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 DTI751651704.8
2.0 DI821851705.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.4

Trasa: 4.1

Średnie: 4.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 5):
(7.35)
Trwałość silnika
 8.8/10
Niezawodność auta
 7/10
Spalanie ON
 7.4/10
Koszty utrzymania
 6.2/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 57

Głosy według opinii:

32

Opinie użytkowników

Rysiek 07.03.2016
Średnia:
(6.00)
Nie
"Egr masakra ,brak mocy,zawieszenie padło po 110tyś km.Poza tym ok .Komfort hamulce ok."
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:w miare komfortowe ,blachy,grzanie
Wady:EGR,TURBO ,Brak mocy!
astra g 1999r.
Dominik 30.11.2015
Średnia:
(6.25)
Nie
"Samochód jako całość jest dobry, komfortowy i tani w utrzymaniu, natomiast w ciągu roku od kupna zepsuł się rozrusznik, alternator, pompa wtryskowa, egr i czujnik obrotów wału korbowego. Zawieszenie pomimo jeżdżenia dziurawymi drogami przez 20000 km nie tłucze i jest bardzo komfortowe. jedyną wadą mojego samochodu jest silnik."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:Cichy silnik, komfortowe i trwałe zawieszenie, brak korozji
Wady:awaryjny osprzęt silnika, mała moc
astra/1998/217000
Tomasz 18.10.2015
Średnia:
(7.50)
Tak
"310 tys i nie narzekam.Dobrze służy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Niedroga w utrzymaniu, nieawaryjna, ,Wygodna i przestronna.
Wady:Mała moc, EGR,wyciek pod vacum pompą.Równo co rok wymiana paska klinowego.Nisko przednia guma pod zderzakiem.
Astra g 1999, 310000 tyś.
Łukasz 08.12.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"Wytrzymały samochód, przejechane 320tys km i silnik chodzi jak nowy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.3l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.01l/100km

Zalety:Niskie spalanie, doskonały do miasta
Wady:stosunkowo mała moc, konieczność częstego czyszczenia zaworu egr
HB 5d, 1999 320tys
Bartek 14.11.2014
Średnia:
(7.50)
Tak
"Auto niedrogie w utrzymaniu, mało awaryjne, ekonomiczne."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:wygodny
Wady:egr
opel astra g 1.7 td 1999r 246tys.

Kod antyspamowy
Odśwież

18.01.2017SebsTak

Owszem jak go zapalam to okoliczne bociany zlatują poznać nowego kolegę, do 100 rozpędza się w tydzień a wyprzedzanie możliwe głównie z górki i z wiatrem. Ale w najgorsze mrozy odpala od dotknięcia, na długich dystansach potrafi palić 5.0, jak go duszę po miastach pali 6,2 nigdy nie spalił więcej jak 6,5. Mechanik za grosze naprawia wszystko w dwie godziny. Długo się nagrzewa.


01.03.2016SławekTak

390 000km, Wymieniany był 5x rozrząd, 1x sprzęgło, olej co 10-12000 km, 5x świeca żarowa. O pompie i wtryskach nic nie wiem, choć przy pełnym przyspieszaniu troszkę zadymi mam nadzieję że do 400000 dojadę i zamienię go na coś z CDTI 120km... Ale tak tanio już nie pojadę..., poprawię sobie dynamikę ale nie ekonomię w eksploatacji.


06.02.2015AdamTak

przebieg 370 tys auto z 1997r daje radę silnik jako taki nie ruszany,tylko podzespoły wadliwa pompa wtryskowa,świece żarowe,wtryski,wycieki,ale zastrzegam że silnik w dobrej kondycji po za tym części pod dostatkiem z grosze,serwis również tani.Auto do przemieszczania idealne mało pali.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 27

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.