alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G  1.7 CDTI (80KM)

Opel Astra G 1.7 CDTI (80KM)Wyświetleń: 13891

Opel Astra G  1.7 CDTI (80KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]80
Moment obrotowy [Nm]170
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna173
Przyspieszenie (0-100km/h)14
Spalanie - miasto [l/100km]6.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.8
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TDI751651704.8
2.0 DI821851705.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.3

Trasa: 5

Średnie: 5.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 6):
(9.38)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 9.67/10
Koszty utrzymania
 9.33/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 29

Głosy według opinii:

60

Opinie użytkowników

Enek 17.07.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"Trwaly i nie zawodny samochod"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Tani w utrzymani
Wady:Malo co da sie samemu wymienic
Astra g 2008 1,7cdti 200kkm
Martynka 15.07.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Astra 1,7cdti 80KM nie ma dwumasy ani dpf w artukule jest błąd "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Tanie w utrzymaniu
Wady:Ciężki dostep do osprzętu i czujników
Astra g 2008 1,7cdti
Michał 23.05.2017
Średnia:
(8.50)
Tak
"Witam. Mam Astrę z przebiegiem 265 000 km , osobiście przejechałem ostatnie 35 000 km. Naprawy : wymiana czujnika położenia wału , wymiana paska wielorowkowego oraz rolki napinającej. Spalanie poniżej 5l/100km bez napinania się. Ogólnie sam model jak i silnik jest godny polecenia. Życzę sobie kolejnych takich 35 000 km :) "
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:Spalanie , Niska awaryjność
Wady:Troszeczke "toporny" design wnętrza
Astra G / 1.7 CDTI 80KM / 2007r
Mariusz 22.01.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"218 000 km, żadnych awarii silnika, silnik suchy (0 wycieków). Zdecydowanie polecam ten silnik. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:bezawaryjny
Wady:słabe przyspieszenie, brakuje 6 biegu
Astra G 2006 219000 km
TSEL 07.05.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Kupiłem auto pofirmowe z przebiegiem 190 tys po niecałych 4 latach, od tego czasu, przez blisko 2 lata zrobiłem ponad 26 tys bez zandych problemów."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.3l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:bardzo ekonomiczny (przy rozsądnej jeździe - do 120 km/h), stosunkowo prosta konstrukcja, dużo części zamiennych w dobryuch cenach
Wady:barkuje troszkę mocy (80 KM), brakuje 6 biegu - przy ponad 120 km/h obroty wskakują na ponad 3000 i spalanie też wzrasta na "piątce"
Opel Astra G / 2007 / 218 tys
Łukasz 09.04.2013
Średnia:
(9.75)
Tak
"Jestem bardzo zadowolony. Zaczynając od ceny zakupu, poprzez użytkowanie a na kosztach utrzymania kończąc. Wygodny, pakowny, prowadzi się dobrze. Ciężko się do czegokolwiek przyczepić. Polecam!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Wytrzymały, pojemny, bezawaryjny, idealny jako auto na co dzien, tani w utrzymaniu
Wady:wentylacja
2005

Kod antyspamowy
Odśwież

27.12.2014PiotrNie

silnik ma już trzeci rozrusznik ,spalanie po mieście dochodzi nawet do 9l zimą ,latem i w trasie przyzwoicie ,w tej chwili stoi w warsztacie po odpaleniu i przejechaniu 100m zgasł i nie odpala.Auto ma 7 lat,ja mam je 4,może dlatego ,żejest poleasingowe.


11.07.2015WojtekNie

Opel Meriva 1.7 CDTI 2003r. Powiem tak mój pierwszy silnik Dizelek także nie mam do czego innego porównać. Wymieniłem już drogi dwumas ok2,5 tys z włożeniem spalanie tak ok 7 L przyśpieszenie też spoko radzi sobie w trasie bo w moim przypadku te autko zarabia an siebie 90 % trasa 10 % miasto. Jeśli ktoś by zadał pytanie czy zakupił jeszcze raz te auto... Nie nie kupił bym


11.09.2017Piotr Kiewicz Tak

Super silnik Isuzu!!! Ponad 300 przejechane, a chodzi tak samo.Ok 5 l/100 (w trybie mieszanym).Myślę że bez problemu jeszcze drugie tyle na nim przyjadę.Niemiecko-Japonska kooperacja!!! Jedno z niewielu prawie niezniszczanych aut na rynku. Opel Astra II 17 cdti 80 k.Polecam!!!! (teraz 14 letnie auto)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.