alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)Wyświetleń: 4306

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2172
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)11.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TD681321615.9
1.7 TDI751651704.8

14.05.2013Tak

Głośny, chyba żartujesz. W trasie w ogóle nie słychać tego silnika. A spalanie 5,4 w trasie i w mieście 7/8.


20.05.2017KrzysiekTak

Witam, posiadam Vectre C z 2003 r. od ponad 2 lat, jak dotąd nie miałem żadnych problemów, zawsze dojechałem na miejsce. Wskazówek wiele nie mam, polecam regularnie czyścic EGR-a, przy 220 tys. wymieniam dwumas i sprzęgło. Moje zdanie jest takie, że to autko zaraz po zakupie warto przejrzeć i porobić wszystkie pierdoły typu osłony przegubu, łączniki stabilizatora itp. bo wystarczy regularna konserwacja i nic nie powinno się dziać. Co do momentu obrotowego mam jedną uwagę, powyżej 2,5 tys, obr. nie ma sensu cisnąć bo wartość szybko spada a szkoda tylko ropy, silnik super się zbiera przy 1,5 tys. obr. ale nie polecam żyłować go poniżej tych obrotów bo szkoda dwumasy. Z minusów takich uciążliwych zaliczę elektrykę - ale tę użytkową, padają w sensie zużywają się szybko przełączniki otwierania szyb czy sterowania lusterkami, czyszczenia wymagają panele sterowania klimatyzacją no i bolączka typowa to silnik wycieraczek, który zawiesza się i nie zawsze działa spryskiwacz jak i sterowanie zmianą prędkości wycieraczek. Tak czy owak, autko polecam, olej i wszystkie filtry wymieniam co roku, póki co nic się nie dzieje poważnego :) Tak więc autko szanować a będzie dłuuugo służyć, pozdrawiam


28.12.2014ArekTak

w zafirze 2.2 dti nie ma dwumasy...


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 27
Brak opinii