alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)Wyświetleń: 2907

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2172
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)11.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TD681321615.9
1.7 TDI751651704.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 18

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

15.08.2013hubertTak

U mnie w Signum mam 2.2 dti 125 koni silnik jak i auto spisują się rewelacyjnie, auto lubi trasy.Jak na tak duże auto, spalanie jest bardzo dobre, zależy od dynamiki jazdy u mnie od 5.4 do 7.8 l/100km Jestem drugim właścicielem i nic przy silniku nie było robione(jedynie zimą trzeba przepalic lub czyścić system odprowdzania spalin egr,bo w mieście na krótkich trasach lubi się zapychac) Mogę szczerze poleci.


20.06.2016GrzechuTak

Witam. Mam Zośkę z silnikiem 2.2 dti od 8 lat przywiezioną z zagranicy, ktoś podniósł jej koniki do 145 i teraz mam ponad 300 tyś na liczniku choć nie wiem czy nie był obniżany tęż mechanik straszył pompą, ale regularna wymiana oleju i filtrów daje efekt, jedynym mankamentem w komorze silnika tego auta jest chłodnica klimatyzacji która gnije u dołu trzeba ją co jakiś czas odsunąć od zwykłej chłodnicy i przepłukać bo zbiera się tam błoto. Uszczelka narazie wytrzymuje stan oleju od wymiany do wymiany bez dolewek i nie trzeba go gnieść w czasie ruszania przy podniesionych KM , spalanie trochę niższe po mieści w granicach ok 6,5L a na trasie mieści się w 5L


08.08.2014KornelTak

Witam posiadam omege z silnikiem 2.2 dti oceniam go jako bardzo dobry i w miarę oszczędny naprawde polecam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.