alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)Wyświetleń: 4131

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2172
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)11.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TD681321615.9
1.7 TDI751651704.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 27
Brak opinii

Komentarze użytkowników

0 #1 Dawid 04.04.2017
Jestem zadowolony z tego silnika jeżdżę już 5lat zrobiłem 100tyś km bez żadnej usterki silnika, wymieniane filtry i olej nic więcej.

29.08.2016MichałTak

Silnik ma bezpośredni wtrysk paliwa a nie pośredni.


14.11.2016zdzisławTak

Mam vectrę c z silnikiem 2,2 dti kupiłem przebiegiem 161000 tys zrobiłem 15 tys bez najmniejszych problemów olej i wszystkie filtry co 10,000 tys. wymiana ponieważ łańcuch i turbina smarowana jest tym samym olejem co silnik a to bardzo ważne.Zimą przy -15 stopni odpala na dotyk paliwo tylko w dobrych stacjach.Zasada jest jedna jaki by to nie był silnik trzeba dbać a będzie wszystko dobrze.Łańcuch w tym silniku potrafi wytrzymać do 400,000 tys.Panowie trzeba dbać.


20.01.2015JanTak

Z czystym sumieniem POLECAM ten silnik, fakt że mógłby być troszkę mocniejszy. Jeśli chodzi o obsługę silnika to żadnych awarii 397 000, olej i filtry co 15 000, Pompa wtryskowa, turbina i dwumasa wszystko nie tykane. Prawidłowa eksploatacja a autko naprawdę odwdzięcza się właścicielowi. Spalanie jak na masę i pojemność silnika rewelacyjne. Silnik naprawdę wiele znosi :-) Nie słuchajcie tych bredni o awariach tych silników, pomp wtryskowych itd. Opel Vectra 2.2 DTI silnik nie do zajechania!!! POLECAM!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Dawid
04.04.2017
0
Jestem zadowolony z tego silnika jeżdżę już 5lat zrobiłem 100tyś km bez żadnej usterki silnika, wymieniane filtry i olej nic więcej.

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.