alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)Wyświetleń: 3151

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2172
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)11.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TD681321615.9
1.7 TDI751651704.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 23

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Komentarze użytkowników

0 #1 Dawid 04.04.2017
Jestem zadowolony z tego silnika jeżdżę już 5lat zrobiłem 100tyś km bez żadnej usterki silnika, wymieniane filtry i olej nic więcej.

25.07.2013MarcinTak

W mojej astrze ten silnik spisuje się bardzo dobrze,w trasie pali malutko 6l/100,nawet przy większych prędkościach 140-160km/h pali nie wiele ponad 6l,w mieście jest już trochę gorzej, na krótkich odcinkach 9l/100.Silnik ten jak na 125KM jest bardzo żwawy gdyż moment obr 280Nm osiąga już od 1500 obr/min, więc kompletnie jest pozbawiony turbo dziury.Jest to jedyny znany mi silnik turbo diesla który dysponuje momentem obr przy tak niskich obrotach.Jak się nagrzeje klekocze dość cicho.Ogólnie jak się o niego dba to się dobrze ma!Polecam ten silnik.


25.06.2015BartekTak

Vectra C GTS 2.2Dti (automat) , dynamiczne auto, przez dwa lata użytkowania wymieniałem jedynie płyny i filtry eksploatacyjne +klocki hamulcowe + świece żarowe, akumulator i elementy zawieszenia. Ostrzegam jednak przed wymianą filtra paliwa bo łatwo zapowietrzyć układ. Polecam to auto z tym silnikiem. Jestem bardzo zadowolony z tego auto. :)


25.11.2014SebastianTak

Polecam ekonomiczny i wytrzymały do Opla Vectra b kombi idealny.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Dawid
04.04.2017
0
Jestem zadowolony z tego silnika jeżdżę już 5lat zrobiłem 100tyś km bez żadnej usterki silnika, wymieniane filtry i olej nic więcej.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.