alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)Wyświetleń: 3321

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2172
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)11.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TD681321615.9
1.7 TDI751651704.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 23

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Komentarze użytkowników

0 #1 Dawid 04.04.2017
Jestem zadowolony z tego silnika jeżdżę już 5lat zrobiłem 100tyś km bez żadnej usterki silnika, wymieniane filtry i olej nic więcej.

03.12.2015KrzysztofTak

Witam posiada vectre b 2.2 dti nie raz miałem ciśnienie 200 ale byłem cierpliwy moje problemy to uszczelniacze wtyskow bo był problem z dopalaniem ,zrobiłem z kolegą wyszło tanio ,samochód palił dobrze ale jeszcze coś było nie tak wziolem kompresor i strzał w przewód zasilający powietrzem a tu zaskoczenie pompa była sucha a w trzech miejscach lalo się paliwo ,dwa oringi na Arubie i uszczelka pod sterownikiem niestety temperatura robi swoje i lata też uważam że pompa to dobra konstrukcja tylko musi mieć w sobie tylko paliwo to będzie jeździć długo i bez awaryjnie oringi i uszczelka ster wymienilem na aucie poza tym jeszcze wymiana egr i tyle obecny przebieg 260 tys a dalej smiga polecam ten silnik


06.07.2016StefanTak

Witam poruszam sie Vectra C 2.2 DTI automat kombi od 2011. w momencie zakupu miała 180tkm, nie miałem żadnych problemów z pompą wtryskową czego się obawiałem, co cieszy nie ma dpf wiec nie ma problemu z jazdą po mieście, Trzeba się tym nauczyć jeździć wtedy mało pali. Jak na 2.2 nie ma zbyt dużej mocy, to to zapewnia moim zdaniem bezawaryjność.Mechanik twierdzi że długo cieszyć się pompą wtryskową wystraczy umiejętnie wymieniać filtr paliwa inaczej można zabić pompę.Z napraw drobne elementy zawieszenia jak to na naszych drogach jest każdy wie polecam.Rewelacja wielkość/komofort koszty vs cena.


02.07.2014PawelTak

OD 3 lat w moim posiadaniu, nie mam pytan;) spalanie w przedziale 6-7litrów cykl mieszany, leje paliwo i jade, przebieg 230tyś, mialem problem jedynie z nastawikiem przepustnicy, jedynym mankamentem brak 6-tego biegu;(


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Dawid
04.04.2017
0
Jestem zadowolony z tego silnika jeżdżę już 5lat zrobiłem 100tyś km bez żadnej usterki silnika, wymieniane filtry i olej nic więcej.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.