alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)Wyświetleń: 3387

Opel Astra G 2.2 DTI (125KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2172
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)11.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 TD681321615.9
1.7 TDI751651704.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 23

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Komentarze użytkowników

0 #1 Dawid 04.04.2017
Jestem zadowolony z tego silnika jeżdżę już 5lat zrobiłem 100tyś km bez żadnej usterki silnika, wymieniane filtry i olej nic więcej.

02.05.2013Nie

Silnik kibel, jeden z najgorszych jakie miałem, non stop check engine się włączał, u ludzi których znałem z tymi silnikami też mieli podobne problemy, poza tym głośny, mało ekonomiczny i wrażliwy na złe paliwo, nie polecam...


07.11.2015NIUNIATak

vectra c 2.2 dti 5 lat jazdy w kraju+germany daje rade wymiana oleju filtrów co 11000 km castrol 10w40.prędkość max 210km przy wymianie f,paliwa zalać kopułe paliwem pompa sie nie menczy tylko zapala od razu wyczyscie kolektor soncy wraz z przepustnicom spalanie spadnie 1,0l.jażdże na niemcy w 4/5 osób spala 6.5-6.8.hamulce trw-amory kayaba+ sprężyny,świece bosch akum,regeneracja turbiny przy154000km stan dzisiejszy 245000km.na pasa...i for...bym nigdy nie zamienił jak kuż to dalej iść INSIGNIE 2.0 TURBO 22OKM POZDRAWIAM NIUNIA


22.02.2016MariuszTak

Jestem 2 właścicielem autka od 6 lat .Trwały pojazd i tani w utrzymaniu.Wymiany oleju co 10 tys. ropa ze stacji i wszystko działa.Jedynie producent w automacie nie podaje wymiany oleju w skrzyni automatycznej.Wymiana co 60 tys. dynamiczna i jest ok.Posiadam BMW E66 i jest bardziej awaryjne od opla


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Dawid
04.04.2017
0
Jestem zadowolony z tego silnika jeżdżę już 5lat zrobiłem 100tyś km bez żadnej usterki silnika, wymieniane filtry i olej nic więcej.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów