alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Mokka 1.7 CDTI (130KM)

Opel Mokka 1.7 CDTI (130KM)Wyświetleń: 4073

Opel Mokka 1.7 CDTI (130KM)

Okres produkcji: od 2012

Wersje nadwozia: Mini-SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]300
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna193
Przyspieszenie (0-100km/h)10
Spalanie - miasto [l/100km]5.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju5.4L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.2

Trasa: 4.5

Średnie: 5.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 1):
(9.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Amant 02.06.2014
Średnia:
(9.25)
Tak
"Fajny samochód dobry silnik,dobre zawieszenie,i co ważne w końcu Opel nie oszczędza na wyposażeniu.Co do układu jezdnego dobrze zestrojone auto dobrze znosi nasze nierówności,silnik 1.7/130KMw zupełności wystarczający dobra dynamika ,auto ładnie się zbiera i ma dobre przyspieszenie praktycznie z każdego biegu.Spalanie uzależnione od stylu jazdy i odległości,miasto krótkie odcinki nawet 7L trasa spokojnie do 130KM 4.5L średnio trzeba liczyć ponad 5L.Auto nowe to nic złego nie można powiedzieć. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:wygląd, komfort, zawieszenie dobre na nasze drogi, silnik dynmaiczny i ma dobre spalanie, wyposażnie
Wady:za dobrze wyposażoną cena niestety trzeba duzo zapłacić
Opel Mokka 2012 r 45 tyś

Kod antyspamowy
Odśwież

17.09.2017AntonTak

"Astra Kombi 1.7 CDTI 130KM 2010r przebieg 175tys żadnych problemów,po za tym że DPF daje się we znaki.Silnik dynamiczny i oszczędny,lubi wyższe obroty wtedy jest bardzo zrywny .Słuchajcie te silnik są już naprawdę dopracowane pod wzgledem awaryjności, niestety nie ma rady na te DPF-y i one dają najbardziej w kość .Silnik godny polecenia"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.