alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Mokka 1.7 CDTI (130KM)

Opel Mokka 1.7 CDTI (130KM)Wyświetleń: 5959

Opel Mokka 1.7 CDTI (130KM)

Okres produkcji: 2012-2016

Wersje nadwozia: crossover

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna193
Przyspieszenie (0-100km/h)10
Spalanie - miasto [l/100km]5.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju5.4L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.2

Trasa: 4.5

Średnie: 5.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 CDTI1363209.94.6

17.09.2017AntonTak

"Astra Kombi 1.7 CDTI 130KM 2010r przebieg 175tys żadnych problemów,po za tym że DPF daje się we znaki.Silnik dynamiczny i oszczędny,lubi wyższe obroty wtedy jest bardzo zrywny .Słuchajcie te silnik są już naprawdę dopracowane pod wzgledem awaryjności, niestety nie ma rady na te DPF-y i one dają najbardziej w kość .Silnik godny polecenia"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8
Średnia (głosów 1):
(9.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Amant 02.06.2014
Średnia:
(9.25)
Tak
"Fajny samochód dobry silnik,dobre zawieszenie,i co ważne w końcu Opel nie oszczędza na wyposażeniu.Co do układu jezdnego dobrze zestrojone auto dobrze znosi nasze nierówności,silnik 1.7/130KMw zupełności wystarczający dobra dynamika ,auto ładnie się zbiera i ma dobre przyspieszenie praktycznie z każdego biegu.Spalanie uzależnione od stylu jazdy i odległości,miasto krótkie odcinki nawet 7L trasa spokojnie do 130KM 4.5L średnio trzeba liczyć ponad 5L.Auto nowe to nic złego nie można powiedzieć. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:wygląd, komfort, zawieszenie dobre na nasze drogi, silnik dynmaiczny i ma dobre spalanie, wyposażnie
Wady:za dobrze wyposażoną cena niestety trzeba duzo zapłacić
Opel Mokka 2012 r 45 tyś