alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)

Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)Wyświetleń: 13693

Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)

Okres produkcji: 2005-2008

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)10.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 CDTI1202801915.9
2.0 DTI1002301855.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.5

Trasa: 5.7

Średnie: 6.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 25
Średnia (głosów 3):
(9.83)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.33/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 64

Opinie użytkowników

Damian 02.07.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Silnik dosc oszczedny jak na duza moc 150Km i wage samochodu ~1600kg. W wersji z ids zdarzylo mi wymienic sprezyne amortyzatora przedniego bo pękła ( moze przez urok naszych polskich dróg :)). "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Oszczednosc
Wady:Dwumas, klapy wirowe kolektora
Signum FL 2006 202000km
Mariusz 24.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik bardzo oszczędny jak na tak dużą moc silnika,bardzo elastyczny.Koszty eksploatacyjne w rozsądnych cenach."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:bardzo dynamiczny, oszczedny
Wady:spadająca listwa klap wirowych, ale w prosty sposób rozwiązane.
Signum 2007,191000 km
Darek 13.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik naprawdę fajny "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:same zalety moc kultura pracy szybka reakcja współpraca z japońska skrzynia automatyczna super
Wady:nie ma
signum 2007 240 tys

Kod antyspamowy
Odśwież

18.04.2016wojtekTak

pojemne rodzinne autko ,do tej pory wymiana dwu mas.przy 160tyś.filtr dpf wycięty dla spokoju po za tym silnik sprawuje się dobrze


23.02.2016PiotrTak

Super autko zwłaszcza jeśli chodzi o zafirę . Rodzinne , przestronne o dynamicznym silniku auto. Jedyną wadą, która mi przeszkadza to nieszczęsny filtr cząsteczek , który co chwilę się wypala wpływając znacznie na spalanie.


07.01.2014JERZYTak

VECTRA 19CDTI 2008R KOMBI OPC ZWIĘKSZONA MOC ZE 150 NA 180KM DAJE NAPRAWDĘ NIEZŁĄ FRAJDĘ Z JAZDY, AUTKO FAJNIE SIĘ ZBIERA, I W BREW POZOROM W CALE NIE PALI WIECEJ (MIASTO 7 DO 8 LITRÓW, NAJCZĘŚCIEJ OSTATNIO 7,5L) A W TRASIE TO ZALERZY OD PRĘDKOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄC 120KM/H POTRAFIĘ ZEJŚĆ PONIŻEJ 6LITRÓW. DWÓMAS I KOLEKTOR WYMIENIONY NA GWARANCJI PRZY 150TYS. JAK GO KUPIŁEM MIAŁ NAJECHANE 160TYS TURBINA PO REGENERACJI PRZY 170TYS.TERAZ PRZEJECHANE MAM 200TYS I NAPRAWDE JEST OK!OLEJU NIE BIERZE ANI GRAMA (MOBIL OW40 POLECAM) PONAD TO NOWY EGR CZĘŚCIOWO ZAŚLEPIONY(BŁOGI SPOKÓJ POLECAM)WYCIĘTY FILTR CZĄSTEK STAŁYCH NO I PROGRAM, DO TEGO PRZEDNIE WAHACZE KUPIŁEM NOWE I NA TYLE WYMIENIŁEM TULEJKI WAHACZY I BANANY, ORAZ ŁOŻYSKO KOMPRESORA KLIMY TROCHĘ W NIĄ ZAINWESTOWAŁEM ALE SIĘ OPŁACAŁO OD PONAD PÓŁ ROKU BEZ ŻADNEJ AWARII(A DODAM ZE NAPRAWDĘ DUŻO JEŻDŻĘ PO WARSZAWIE I PO AUTOSTRADACH)PO PROSTU W SIADAM I JADĘ! POLECAM!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.