alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)

Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)Wyświetleń: 10072

Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)

Okres produkcji: 2005-2008

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)10.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 CDTI1202801915.9
2.0 DTI1002301855.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.6

Trasa: 5.9

Średnie: 6.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 54

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Mariusz 24.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik bardzo oszczędny jak na tak dużą moc silnika,bardzo elastyczny.Koszty eksploatacyjne w rozsądnych cenach."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:bardzo dynamiczny, oszczedny
Wady:spadająca listwa klap wirowych, ale w prosty sposób rozwiązane.
Signum 2007,191000 km
Darek 13.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik naprawdę fajny "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:same zalety moc kultura pracy szybka reakcja współpraca z japońska skrzynia automatyczna super
Wady:nie ma
signum 2007 240 tys

Kod antyspamowy
Odśwież

25.12.2013DarekTak

Astra 1.9 przebieg 179 tyś nie zanotowałem żadnych awarii ,ja jeżdżę 4 lata kupiłem przy 104 tyś ,osobiście nic nie robiłem przy silniku (wymiana rozrządu ,olej ,filtry ) wcześnie właściciel też nie wykonywał żadnych napraw .Dobra dynamika ,niskie spalanie ,jestem zadowolony .


26.05.2016RafałTak

U mnie się wyłącza tempomat, najcześciej przy wiekszych predkościach. Mam 1.9 CDTI 150 KM z 2007 roku. Ostatnio też zegary nagle przestały działać, wszystko inne działało. Naprawiłem to tak że w czasie jazdy wcisnąłem pokrętło od resetownia licznika i wtedy wszystko ożyło :) samochód mam od mieciąca i jestem bardzo zadowolony, nie żałuję zakupu. Wcześniej miałem Vectre B z 1999 też w dieslu 2.0 DI 16V, rózne opinie o tym samochodzie czytałem ale również i z tego auta byłem zadowolony, miałem go przez 9 lat i zrobiłem nim 150 tys km, obecny przebieg to 297 tys, km i jeździ dalej bezproblemowo, jedyna poważna awaria to była turbina i alternator (2200 zł) i ta blacha rdzewieje, trzeba było robić (1000 zł). Obecną Vectrą C którą posiadam myslę ze zrobię wiele km i długo mi będzie słuzyła. Blacha juz w nich nie rdzewieje. Niektórzy narzekają ze dwumasa się psuje, ale trzeba umiejętnie jeżdzić wtedy nie bedzie sie psuła. Silnik 1.9 CDTI to sprawdzona i trwała fiatowska konstrukcja.


02.07.2013JózekTak

W dostawczym Vivaro ten silnik to 1.9dCi. Jest to wersja 100KM. Zrobiłem na tym silniku 400tys km. Były problemy z elektronią. Ale poza tym ten silnik jest dość ekonomiczny.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 14

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów