alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)

Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)Wyświetleń: 8860

Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)

Okres produkcji: 2005-2008

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)10.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 CDTI1202801915.9
2.0 DTI1002301855.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.6

Trasa: 5.9

Średnie: 6.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 19

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Mariusz 24.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik bardzo oszczędny jak na tak dużą moc silnika,bardzo elastyczny.Koszty eksploatacyjne w rozsądnych cenach."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:bardzo dynamiczny, oszczedny
Wady:spadająca listwa klap wirowych, ale w prosty sposób rozwiązane.
Signum 2007,191000 km
Darek 13.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik naprawdę fajny "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:same zalety moc kultura pracy szybka reakcja współpraca z japońska skrzynia automatyczna super
Wady:nie ma
signum 2007 240 tys

Kod antyspamowy
Odśwież

28.07.2013tomitoTak

serwis opla nie jest aż tak drogi, ostatnio za diagnostykę świec, czyszczenie wtryskiwaczy, prac przy rozruszniku zapłaciłem 158 zł ( AUTKO UMYLI, WYMIENILI 2 ŻARÓWKI), wymiana (moje części) rozrządu, tarcz i klocków - przód kosztowała mnie 420 zł ( ich płyn do chłodnicy), w warsztacie "zaprzyjaźnionym" chcieli za sam rozrząd 350 zł, o 50 więcej, warto pytać ... Lubicz k.Torunia


23.02.2016PiotrTak

Super autko zwłaszcza jeśli chodzi o zafirę . Rodzinne , przestronne o dynamicznym silniku auto. Jedyną wadą, która mi przeszkadza to nieszczęsny filtr cząsteczek , który co chwilę się wypala wpływając znacznie na spalanie.


10.07.2014katmaiTak

Sprowadziłem viki z Niemiec przy przebiegu 54kkm, teraz ma 145kkm. Wymieniłem: kolektor (nie chciałem się bawić w jakieś ręczne robótki), EGR i miesiąc dwumasa. Poza tym padł mi jeszcze regulator napięcia i pociągną za sobo diody. Jeżdżę dużo po mieście, więc do wymiany EGR (przy około 100kkm) parę razy był czyszczony. Więcej usterek brak. Jeśli chodzi o jazdę to czysta frajda. Zbiera się bardzo ładnie, przy wyprzedzaniu wciska w fotel. Ogólnie polecam! Aha, warto się rozglądać za częściami, za kolektor (Pierburg) dałem 600 zł, gdy wówczas serwis wołał 2400zł


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.