alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)

Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)Wyświetleń: 9613

Opel Signum FL 1.9 CDTI (150KM)

Okres produkcji: 2005-2008

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)10.5
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 CDTI1202801915.9
2.0 DTI1002301855.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.6

Trasa: 5.9

Średnie: 6.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 54

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Mariusz 24.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik bardzo oszczędny jak na tak dużą moc silnika,bardzo elastyczny.Koszty eksploatacyjne w rozsądnych cenach."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:bardzo dynamiczny, oszczedny
Wady:spadająca listwa klap wirowych, ale w prosty sposób rozwiązane.
Signum 2007,191000 km
Darek 13.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik naprawdę fajny "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6.6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:same zalety moc kultura pracy szybka reakcja współpraca z japońska skrzynia automatyczna super
Wady:nie ma
signum 2007 240 tys

Kod antyspamowy
Odśwież

29.05.2014LukiTak

Auto oszczędne przy jezdzie w wiekszosci po trasie ale po miesicie tez nie jest zle, a przy tym dynamiczne (150KM). Trzyba tylko uwazac na wypalanie DPF oraz na awarje klap wirowych w kolektroze (koszt naprawy wrac z czesciami 1000PLN). Ogólnie auto godne polecenie. Tanie w serwisie


28.07.2013tomitoTak

serwis opla nie jest aż tak drogi, ostatnio za diagnostykę świec, czyszczenie wtryskiwaczy, prac przy rozruszniku zapłaciłem 158 zł ( AUTKO UMYLI, WYMIENILI 2 ŻARÓWKI), wymiana (moje części) rozrządu, tarcz i klocków - przód kosztowała mnie 420 zł ( ich płyn do chłodnicy), w warsztacie "zaprzyjaźnionym" chcieli za sam rozrząd 350 zł, o 50 więcej, warto pytać ... Lubicz k.Torunia


23.02.2016PiotrTak

Super autko zwłaszcza jeśli chodzi o zafirę . Rodzinne , przestronne o dynamicznym silniku auto. Jedyną wadą, która mi przeszkadza to nieszczęsny filtr cząsteczek , który co chwilę się wypala wpływając znacznie na spalanie.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 13

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.