alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum 2.2 DTI (125KM)

Opel Signum 2.2 DTI (125KM)Wyświetleń: 1984

Opel Signum 2.2 DTI (125KM)

Okres produkcji: 2003-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2171
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna201
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]8.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 CDTI1202801915.9
1.9 CDTI1503202096.1

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

28.12.2014ArekTak

w zafirze 2.2 dti nie ma dwumasy...


17.07.2013RafałTak

w mojej astrze silnik spisuje się oki jeżeli dba się o ten silnik tzn wymiany oleju i dobrej jakości paliwo to będzie służył bardzo długo i bez problemowo Nie jest on może najcichszy ale pamiętajmy że ta konstrukcja ma swoje lata. W trasie poziom hałasu jest na akceptowalnym poziomie.


25.06.2015BartekTak

Vectra C GTS 2.2Dti (automat) , dynamiczne auto, przez dwa lata użytkowania wymieniałem jedynie płyny i filtry eksploatacyjne +klocki hamulcowe + świece żarowe, akumulator i elementy zawieszenia. Ostrzegam jednak przed wymianą filtra paliwa bo łatwo zapowietrzyć układ. Polecam to auto z tym silnikiem. Jestem bardzo zadowolony z tego auto. :)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.