alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum 3.0 V6 CDTI (177KM)

Opel Signum 3.0 V6 CDTI (177KM)Wyświetleń: 3672

Opel Signum 3.0 V6 CDTI (177KM)

Okres produkcji: 2003-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2958
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna221
Przyspieszenie (0-100km/h)9.4
Spalanie - miasto [l/100km]10.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.7
Spalanie - średnie [l/100km]7.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju7.5L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 CDTI1202801915.9
1.9 CDTI1503202096.1

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.8

Trasa: 7.2

Średnie: 8.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(7.25)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

An 01.08.2013
Średnia:
(7.25)
Tak
"Auto wdzięczne o ile się dba na bieżąco."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.8l/100km

Spalanie - trasa:7.2l/100km

Spalanie - średnie:8.2l/100km

Zalety:Cena zakupu, wyposażenie, wygląd(kwestia gustu), elastyczność silnika, w bogatej wersji świetne audio
Wady:koszty utrzymania-eksploatacja
2005

Kod antyspamowy
Odśwież

06.10.2013ZIBINie

Omijajcie ten silnik szerokim łukiem znam 2 przypadki poważnych awarii w tym silniku. Wszelkie problemy są tutaj trudne do zdiagnozowania(silnik isuzu) i bardzoooo drogie w naprawie. Ze względu na upchanie wielu elementów i trudny do nich dostęp. Również spalanie jest spore -wiadomo 3.0L pojemności.Miasto to 10 - 11 litrów. Więc dziękuję uprzejmie NIE POLECAM!!!!


27.10.2016cinek Tak

Genialny motor. Dbasz i masz. Dobry olej pod korek i co rok wymiana. W pełni jestem zadowolony .


25.11.2015RokiNie

Przez dwa lata przez które byłem posiadaczem Vectry C 3.0 bardzo dobrze poznałem mechaników samochodowych. Auto już sprzedane ale było sprawne. Spalanie wysokie. Nie polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów