alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum 3.0 V6 CDTI (177KM)

Opel Signum 3.0 V6 CDTI (177KM)Wyświetleń: 4738

Opel Signum 3.0 V6 CDTI (177KM)

Okres produkcji: 2003-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2958
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna221
Przyspieszenie (0-100km/h)9.4
Spalanie - miasto [l/100km]10.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.7
Spalanie - średnie [l/100km]7.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju7.5L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.8

Trasa: 7.2

Średnie: 8.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 CDTI1202801915.9
1.9 CDTI1503202096.1

06.10.2013ZIBINie

Omijajcie ten silnik szerokim łukiem znam 2 przypadki poważnych awarii w tym silniku. Wszelkie problemy są tutaj trudne do zdiagnozowania(silnik isuzu) i bardzoooo drogie w naprawie. Ze względu na upchanie wielu elementów i trudny do nich dostęp. Również spalanie jest spore -wiadomo 3.0L pojemności.Miasto to 10 - 11 litrów. Więc dziękuję uprzejmie NIE POLECAM!!!!


25.01.2015OpelTak

Ja ogólnie jestem zadowolony.Wiedziałem co kupuje.3.0D 177ps i 370Nm w dość ciężkiej budzie pali mi po mieście 10L. Na trasie spala ok 6L. Leję tylko na Shelu i nie mam najmniejszych kłopotów z układem paliwowym. Przebieg 220tyś km.Delikatnie podszarpuje dwumas.Ten przebieg i taka awaria -cudo! We fordzie albo vw trzeba by było już wymieniać 2raz dwumas. Opadające tuleje podobno się zdarzają,to przez przegrzanie silnika. podstawy to wywalić osłonę pod silnikiem,wymieniać olej co 15tyś km kupić dobry płyn chłodniczy i ustawić na kompie temperaturę załączania wentylatorów na 80st. Zadbać o przewiew w komorze silnika.Jeżeli opadną tuleje to koszta nie są ogromne. Dobicie reszty tulei,planowanie bloku i założenie uszczelek kompozytowych z saaba 9-5. Ja mam wywalony filtr cząstek i skasowany w oprogramowaniu,autko przybrało na przyśpieszeniu.Fajny motor i nie żałuję zakupu.POLECAM tylko dla sprytniejszych ludzi.


25.11.2015RokiNie

Przez dwa lata przez które byłem posiadaczem Vectry C 3.0 bardzo dobrze poznałem mechaników samochodowych. Auto już sprzedane ale było sprawne. Spalanie wysokie. Nie polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(7.25)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 5/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

An 01.08.2013
Średnia:
(7.25)
Tak
"Auto wdzięczne o ile się dba na bieżąco."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.8l/100km

Spalanie - trasa:7.2l/100km

Spalanie - średnie:8.2l/100km

Zalety:Cena zakupu, wyposażenie, wygląd(kwestia gustu), elastyczność silnika, w bogatej wersji świetne audio
Wady:koszty utrzymania-eksploatacja
2005