alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C3 II Picasso 1.6 HDi (92KM)

Citroen C3 II Picasso 1.6 HDi (92KM)Wyświetleń: 8392

Citroen C3 II Picasso 1.6 HDi (92KM)

Okres produkcji: 2009-2013

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]92
Moment obrotowy [Nm]215
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna173
Przyspieszenie (0-100km/h)13.4
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quartz 9000 5W40
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaBrak - może występować
TurbinaGeometria stała lub zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemens

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDI1102601834.8

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.7

Trasa: 4.4

Średnie: 5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

Piotr 02.04.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"super auto"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.3l/100km

Spalanie - trasa:4.0l/100km

Spalanie - średnie:4.60l/100km

Zalety:oszczędność, elastyczność
Wady:brak
C3 Picasso 1.6HDi 92KM, 2009, 132000km
Mariusz 02.04.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Fajny samochód za małą cenę , godny polecenia"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.3l/100km

Spalanie - trasa:4.3l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety:oszczędność, elastyczność
Wady:brak
C3 Picasso 1.6HDi 92KM, 2009, 98000km
Sławek 03.06.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Cichy, znakomita elastyczność, niskie zużycie paliwa"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.4l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.6l/100km

Zalety:oszczędność, elastyczność
Wady:brak szóstego biegu
C3 Picasso 1.6HDi 92KM, 2010, 32000km

Komentarze użytkowników

0 #1 lola 08.12.2015
auto typowe do miasta ,silniczek cichy i oszczędny

30.07.2015TomekTak

Kupiłem Peugeota 508 SW 1.6 HDI 112KM przy przebiegu 38 tysięcy. Spalanie między 5.3 - 5.5L. 72 litrowy zbiornik paliwa pozwala przejechać w zależności od jazdy między 1300 a 1400 km. Jeżdżę nim od 2 miesięcy i jak na razie super!


19.09.2015maliniakTak

świetny silnik,oszczędny dynamiczny i bezawaryjny.Auto duże a silnik daje jak by miał co najmniej 150KM.


24.02.2015KarolTak

co do tej jednostki to powiem tak,niskie spalan ie,dobra dynamika,świetne przyspieszenie,bardzo dobra kultura pracy.Awarii ZERO !!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

lola
08.12.2015
0
auto typowe do miasta ,silniczek cichy i oszczędny

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.