Najnowsze opinie o autach

Nissan Micra K12 1.5 dCi (86KM)

Nissan Micra K12 1.5 dCi (86KM)

4.6 L

10

30

Data dodania: 16.01.2017

Mam Micrę z 2004 1,5dci 82KM, zakupiona z przebiegiem 77tyś(kupiony w 2009r z Włoch z uszkodzonym błotnikiem). Auto jeździ głównie po mieście(KOBIETA) na krótkich trasach(4-7km) czasami po za miasto 1-4 raz w miesiącu(21-65km), generalnie tylko po to aby auto przepalić doładować akumulator( w końcu diesel ale bez DPF ;)). Teraz po 7 latach Micra ma przebieg 127 tyś, czyli średnio na rok autko robiło 7 tysięcy rocznie. Płyny, olej wymieniane co rok, rozrząd bez pompy wymieniony przy 80tyś na nowy, przy 90tyś nowy akumulator, garażowany, nie kopci. Podczas eksploatacji zepsuł się tylko przycisk od podnoszenia szyby i przetarła wiązka elektryczna od tylnej klapy. Jak dla mnie silnik całkowicie bezawaryjny-paliwo 90% SHELL. ZALETY: Bardzo dobre przyśpieszenie, super elastyczność 4 i 5 bieg, mało pali od 3,7(wolno w trasie)-4,5(normalnie cykl mieszany)-5,3(miasto zima), nie bierze oleju,bieg 2 ma niesamowite odejście na #. Nie czuć turbo dziury(nawet na 5 biegu), największa moc jest od 1500 do 3000obr/min, nie czuje się spadku mocy po włączeniu klimatyzacji. WADY: głośny silnik!!! ( w trasie nie jedzie się zbyt komfortowo), b. krótkie zakresy biegów, wibracje poniżej 1500obr/min są nieprzyjemne, trzęsie się cała buda, lepiej szybko wbić niższy bieg, powyżej 3300obr/min- silnik bardziej wyje niż rwie do przodu.

Nissan Micra K12 1.5 dCi (86KM)

Nissan Micra K12 1.5 dCi (86KM)

4.6 L

10

30

Data dodania: 16.01.2017

Mam Micrę z 2004 1,5dci 82KM, zakupiona z przebiegiem 77tyś(kupiony w 2009r z Włoch z uszkodzonym błotnikiem). Auto jeździ głównie po mieście(KOBIETA) na krótkich trasach(4-7km) czasami po za miasto 1-4 raz w miesiącu(21-65km), generalnie tylko po to aby auto przepalić doładować akumulator( w końcu diesel ale bez DPF ;)). Teraz po 7 latach Micra ma przebieg 127 tyś, czyli średnio na rok autko robiło 7 tysięcy rocznie. Płyny, olej wymieniane co rok, rozrząd bez pompy wymieniony przy 80tyś na nowy, przy 90tyś nowy akumulator, garażowany, nie kopci. Podczas eksploatacji zepsuł się tylko przycisk od podnoszenia szyby i przetarła wiązka elektryczna od tylnej klapy. Jak dla mnie silnik całkowicie bezawaryjny-paliwo 90% SHELL. ZALETY: Bardzo dobre przyśpieszenie, super elastyczność 4 i 5 bieg, mało pali od 3,7(wolno w trasie)-4,5(normalnie cykl mieszany)-5,3(miasto zima), nie bierze oleju,bieg 2 ma niesamowite odejście na #. Nie czuć turbo dziury(nawet na 5 biegu), największa moc jest od 1500 do 3000obr/min, nie czuje się spadku mocy po włączeniu klimatyzacji. WADY: głośny silnik!!! ( w trasie nie jedzie się zbyt komfortowo), b. krótkie zakresy biegów, wibracje poniżej 1500obr/min są nieprzyjemne, trzęsie się cała buda, lepiej szybko wbić niższy bieg, powyżej 3300obr/min- silnik bardziej wyje niż rwie do przodu.

Audi A4 B5 1.9 TDI (110KM)

Audi A4 B5 1.9 TDI (110KM)

6.2 L

8.75

51

Data dodania: 15.01.2017

Super samochód, bezawaryjny, tanie części i dobrze dostępne. Prawie wszystko można zrobić samoczynnie "pod blokiem". Spalanie bardzo niskie, bardzo dużo miejsca. Polecam! Samochód niezawodny!!

Skoda Octavia I 1.9 TDI (110KM)

Skoda Octavia I 1.9 TDI (110KM)

5.6 L

9.5

40

Data dodania: 13.01.2017

110km, 2004r, 206 tys km, krajówka. Spalanie na poziomie 3.8-4.0 jest spokojnie do osiągniecia, ale trzymając się 78-80km/h miewam srednie 3.6, natomiast normalnie jadąc spokojnie 4.5 (klima, okolo 90-100km), nie stosujac ecodrivingu sie ma bez trudu. Sam silnik bezobslugowy, nawet po chipie na 150km (wtedy skrzynia jest za krótka).

Peugeot 307 2.0 HDi (90KM)

Peugeot 307 2.0 HDi (90KM)

6.3 L

7.75

70

Data dodania: 13.01.2017

Auto kupione z 217k przebiegu obecnie 241k. Oceniając sam silnik, pancerna jednostka bez dwóch zdań przetrwa nawet zerwanie paska rozrządu - silnik bezkolizyjny. Pali sporo zwłaszcza po mieście, jestem zwolennikiem ecodrivingu a zimą nie udaje mi się zejść poniżej 7,2 l /100 km. Co do silnika to w moim aucie paru kucy lub Nm brakuje o ile mam 3 osoby w samochodzie jest ok przy większej liczbie, dynamika mocno cierpi, w sumie sama konstrukcja auta jest dość ciężka jak na swój segment. Największą wadą jednak jest turbodziura między biegiem 2 a 3. Brakuje elastyczności. Często służbowo jeżdżę innymi autami i znów muszę się przyzwyczajać za każdym razem

Audi A4 B7 2.0 TDI (140KM)

Audi A4 B7 2.0 TDI (140KM)

6.7 L

2.75

82

Data dodania: 12.01.2017

Czytam opinie o tym silniku i mam wrażenie, że lepiej było tego nie robić. Tyle złych opinii, że mam ochotę od razu wymieniać auto - jednak jak wsiądę i pojeżdżę to od razu mi przechodzi. Moje samochody są kompletnie inne: PASSAT B7 2007 170KM - przejechane 390tyś, AUDI A4 B7 140KM - przejechane 190tyś - tylko naprawy eksploatacyjne, oba mają jeszcze oryginalne sprzęgło i dwumasę. Na pewno fakt iż mam je od nowości pomógł w tak długiej eksploatacji. Po 250tyś zaczął brać olej ale 1 litr na 10tyś kilometrów można zaakceptować, po 300tyś konieczność usunięcia DPF.

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

Peugeot 407 2.0 HDi (140KM)

6.5 L

9.5

40

Data dodania: 11.01.2017

silnik super nie bierze oleju (trwały), lubi długie trasy miasto mu nie służy, spalanie słabo wygląd i wygoda 6+

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (163KM)

Peugeot 508 2.0 HDi FAP (163KM)

7.0 L

9.5

100

Data dodania: 10.01.2017

Mojego Peugeota 508 2.0 HDI 163 KM kupiłem jakiś rok temu. Używany. Z autkiem nie ma żadnych problemów. Pali nawet przy - 20 C. Przejechałem nim ok. 25.000 km i średnie spalanie wychodzi ok. 6,4 l na 100 km, przy czym nie jeżdżę wolno, natomiast zazwyczaj na trasach powyżej 25 kilometrów. Autko ma dobre przyspieszenie, na każdym z biegów, dobrze się prowadzi, jest przestronne. Jedyny minus to bagażnik, który skrzypi przy otwieraniu i przy opadach odprowadza wodę do wewnątrz.

Opel Astra G 1.7 DTI (75KM)

Opel Astra G 1.7 DTI (75KM)

5.2 L

7.75

50

Data dodania: 10.01.2017

Przejechałem tym samochodem 140tyś.km i mogę powiedzieć że zepsuło się dwukrotnie alternator, i skorodował jeden przewód z silnika. Poza tym zużycie szczotek rozrusznika i gumy drążka stabilizatora. Samochód pali awaryjnie nawet olej rzepakowy, nic się nie zapycha, bardzo mało pali ( takie same spalanie obojętnie czy latem czy zimą, dużo jeżdżę na klimie), nie koroduje (otarcie do gołej blachy miałem przez 4 lata i ani kropki rdzy). Wady to powolne, silnik się poci lekko olejem (turbina się pociła jak ją kupiłem ale przejechała już ponad 140tyś,km i żadnej awarii, i dalej się tak samo poci), lecz oleju od wymiany do wymiany nie musiałem ani razu dolać.

Kia Carnival II 2.9 CRDI (185KM)

Kia Carnival II 2.9 CRDI (185KM)

8.2 L

8.75

21

Data dodania: 10.01.2017

Prosty silnik, niestety koło dwumasowe wytrzymuje 120 000 km, później potrzebna regeneracja. Dla osób potrzebujących dużego przestrzennego vana to świetny wybór. Bardzo dobre ceny egzemplarzy używanych.

Ford Focus Mk2 1.6 TDCi (90KM)

Ford Focus Mk2 1.6 TDCi (90KM)

5.0 L

9.5

151

Data dodania: 09.01.2017

Odkupiłem auto z firmy z przebiegiem 100tyś km, przy ok 60tyś km wymiana sprzęgła z dwumasą. Poza tym bez awarii. Na dzień dzisiejszy w większości jazda po mieście na odcinkach 5-6 km, 2-3 razy w roku dłuższe trasy rzędu 4tyś i nic się w aucie złego nie dzieje.

Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)

Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)

8 L

8.75

10

Data dodania: 06.01.2017

nie oszczedzam go dynamicznie się poruszam miasto 8 trasa jak porzycza ojciec to cuda się dzieją poniżej 5L , autostrada to 7l nie wyjęte, brak 6 biegu. generalnie jest jak czołg silnik nie do zdarcia turbina pada co 200tys wymiana i nic wiecej!, wtrysków nie wymieniałem ! przebieg 890tys na dzień dzisiejszy auto kupione w Polskim salonie, jestem 3 włascicielem. Podejżewam że wiekszość sciągnietych z UE mają podobny przebieg, tylko odkręcone...

Mercedes 190 W201 FL 2.5 D (94KM)

Mercedes 190 W201 FL 2.5 D (94KM)

7 L

9

10

Data dodania: 06.01.2017

Byłem posiadaczem takiego auta przez parę lat. Silnik naprawdę mało pali i jest dość dynamiczny. Auto świetne na trasę. Użytkowałem 5 lat i nigdy się nie popsuł.

Toyota Picnic 2.2 D (90KM)

Toyota Picnic 2.2 D (90KM)

8 L

8.5

10

Data dodania: 06.01.2017

Posiadam takie auto od 5 lat, solidny japoński samochód. Nadwozie nie koroduje, zawieszenie się nie psuje - auto w ogóle się nie psuje. Wymieniłem tylko rozrząd. Silnik dynamiczny, ale głośny powyżej 130. Dobra widoczność, dobra pozycja za kierownicą.