Silniki CTDI

Silników CTDI używa:

CTDI

CTDI Przez długi okres czasu koncern Honda wykazywał małe zainteresowanie silnikami wysokoprężnymi. Sytuacja zmieniła się w 2003 roku gdy honda zaprezentowała nowoczesnego 2.2litrowego diesla. Układ wtryskowy opierał się na rozwiązaniach technicznych firmy Bosch,turbosprężarka posiadała zmienną geometrię,występowało kolo dwumasowe. Całość została zamknięta w blok silnikowy wykonany z aluminium. Jakość zastosowanych materiałów oraz precyzja wykonania sprawiły, iż silniki z logiem CTDI należą do naprawdę udanych. Silnik charakteryzuje się dobrą akustyką oraz dynamiką pracy będąc przy tym solidną konstrukcją.

Podstawowe jednostki:

1.7 CTDI- silnik, który trafił pod maskę modelu Civic w 2001 roku.

2.2 CTDI- Jednostka zadebiutowała stosunkowo późno w 2003 roku. Wcześniej koncern Honda korzystał z gotowych jednostek marki Isuzu. Jednakże koniunktura zmusiła japońskiego producenta do stworzenia własnej konstrukcji wysokoprężnej. W krótkim okresie czasu silnik CTDI zyskał uznanie nie tylko klientów, ale również ekspertów, którzy przyznali mu tytuł engine of the year 2005. Najnowocześniejsze silniki wysokoprężne mogą pochwalić się bardzo niskim stopniem emisji spalin do środowiska.

Jak oceniasz te silniki ?

Dobrze
zagłosuj
Przeciętnie
zagłosuj
Źle
zagłosuj
Suma głosów: 120