Silnik 220 CDIWyświetleń: 21583

Silników CDI używa:

CDI
Silnik 220 CDI

Silnik 220 CDI spotykamy w Mercedesach klasy C oraz E. W zależności od modelu posiada moc 143K,150K,170KM. Najmocniejsza wersja 170 konna rozpędza C klasę do setki w 8,5 sekund.Prędkość maksymalna to 230k/h. Bardzo dobre osiągi jeśli chodzi o spalanie 10l w jeździe miejskiej , w trasie około 6l. Bardzo dobra dynamika pracy.


 

Classe C
CLK
Classe E

Zalety:
bardzo dobra dynamika
zadowalający poziom spalania
bardzo żywotna jednostka

Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią.

Rozrząd:

Sprzęgło: Z kołem dwumasowym.

Filtr cząstek stałych: .

Wtryski: .

Czy poleciłbyś ten silnik? (weź udział w głosowaniu)

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 79

Najbardziej awaryjna część tego silnika?

Turbosprężarka
zagłosuj
Wtryskiwacze paliwa
zagłosuj
Pompa wtryskowa
zagłosuj
Sprzęgło/Dwumasa
zagłosuj
Filtr DPF/FAP
zagłosuj
Zawór EGR
zagłosuj
Suma głosów: 28
Średnia (głosów 6):
(8.06)
Trwałość
 8.33/10
Utrzymanie
 8.17/10
Dynamika
 7.67/10

Głosy według opinii:

60

lub wybierz auto i dodaj opinię

Opinie użytkowników

Seba 05.04.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
""Posiadam Infiniti q50 z tym silnikiem, jednakże trochę przekonstruowanym przez Infiniti. Jest świetny 400Nm robi swoje. Zarówno przy małych i dużych prędkościach spalanie optymalne i dynamika samochodu bardzo dobra. Jedna uwaga to trochę głośny. Póki co jest nowy 25tyś km i zero problemów.""
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: Infiniti q50 2.2d 170KM Rok / Przebieg: 25500 Śr. spalanie: 7.1
Seba 05.04.2017
Średnia:
(0.00)
Tak
"Posiadam Infiniti q50 z tym silnikiem, jednakże trochę przekonstruowanym przez Infiniti. Jest świetny 400Nm robi swoje. Zarówno przy małych i dużych prędkościach spalanie optymalne i dynamika samochodu bardzo dobra. Jedna uwaga to trochę głośny. Póki co jest nowy 25tyś km i zero problemów."
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)
Model / Moc: Infiniti q50 2.2d 170KM Rok / Przebieg: 25500 Śr. spalanie: 7.1
Artur 27.01.2016
Średnia:
(9.33)
Tak
"Mam ten silnik w Glk moc wystarczająca bardzo dobrze współpracuje z automatyczną skrzynią i napędem 4 matic . Spalanie 2/3 miasto reszta trasy 8,2 litra "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (8/10)
Model / Moc: 170 Rok / Przebieg: 2010 Śr. spalanie: 8.2
kamil 01.05.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Na tamte czasy najlepszy diesel o pojemnosci 2.2(a dokladniej 2.1) Dal sie pozniej wyprzedzic jednostce 2.2 hondy ale ogolnie rzecz biorac wymiata."
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: 150KM Rok / Przebieg: 2004/322tys Śr. spalanie: 7
Grzegorz 17.01.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
"Jak szanujesz jednostke to pojedzisz. moja mam 320 000 km. "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (8/10)
Model / Moc: Mercedes benz E 220
kazelot 25.05.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"zapomnieliście o vanach??? MB Vito 2,2 cdi 110kM. Silnik rewelacja . Po przebiegu 520 tyś. km pracował jak pszczółka. Byłem drugim właścicielem auto było do 350 tyś. km serwisowane w ASO. DO końca "służby" u mnie pracował bez zastrzeżeń. Jako ciekawostkę podam, że miał oryginalne wszystkie flaki pod maską (wtryski, turbo, sprzęgło). Gdyby nie "biodegradacja" nadwozia pracowałby u mnie dalej "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: MB vito

Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsze opinie

Silnik 1.8 TDCI 100 115KM23.08.2017

W miarę przyzwoita jednostka . Posiadam Focusa od dwóch lat. Wymieniłem dwumase, alternator i intercooler, przez ten czas. Przebieg

Polecam

8.62

Silnik 2.0 dCi22.08.2017

Śmiało mogę polecić ten silnik jak i samo auto... Jedyne awarie przez 120 tysięcy przebiegu jaki zrobiłem to przy 240 zawiesił s

Polecam

8.90

Silnik 2.0 CDTi Fiat17.08.2017

Zatarty przy 210000km. Na autostradzie, podczas upału. Bardzo mało słychać na temat zacierających się silników 2.0 cdti, a w w

Odradzam

6.45

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.