Silnik 220 CDIWyświetleń: 20431

Silników CDI używa:

CDI
Silnik 220 CDI

Silnik 220 CDI spotykamy w Mercedesach klasy C oraz E. W zależności od modelu posiada moc 143K,150K,170KM. Najmocniejsza wersja 170 konna rozpędza C klasę do setki w 8,5 sekund.Prędkość maksymalna to 230k/h. Bardzo dobre osiągi jeśli chodzi o spalanie 10l w jeździe miejskiej , w trasie około 6l. Bardzo dobra dynamika pracy.


 

Classe C
CLK
Classe E

Zalety:
bardzo dobra dynamika
zadowalający poziom spalania
bardzo żywotna jednostka

Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią.

Rozrząd:

Sprzęgło: Z kołem dwumasowym.

Filtr cząstek stałych: .

Wtryski: .

Czy poleciłbyś ten silnik? (weź udział w głosowaniu)

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 75

Najbardziej awaryjna część tego silnika?

Turbosprężarka
zagłosuj
Wtryskiwacze paliwa
zagłosuj
Pompa wtryskowa
zagłosuj
Sprzęgło/Dwumasa
zagłosuj
Filtr DPF/FAP
zagłosuj
Zawór EGR
zagłosuj
Suma głosów: 26
Średnia (głosów 6):
(8.06)
Trwałość
 8.33/10
Utrzymanie
 8.17/10
Dynamika
 7.67/10

Głosy według opinii:

60

lub wybierz auto i dodaj opinię

Opinie użytkowników

Seba 05.04.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
""Posiadam Infiniti q50 z tym silnikiem, jednakże trochę przekonstruowanym przez Infiniti. Jest świetny 400Nm robi swoje. Zarówno przy małych i dużych prędkościach spalanie optymalne i dynamika samochodu bardzo dobra. Jedna uwaga to trochę głośny. Póki co jest nowy 25tyś km i zero problemów.""
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: Infiniti q50 2.2d 170KM Rok / Przebieg: 25500 Śr. spalanie: 7.1
Seba 05.04.2017
Średnia:
(0.00)
Tak
"Posiadam Infiniti q50 z tym silnikiem, jednakże trochę przekonstruowanym przez Infiniti. Jest świetny 400Nm robi swoje. Zarówno przy małych i dużych prędkościach spalanie optymalne i dynamika samochodu bardzo dobra. Jedna uwaga to trochę głośny. Póki co jest nowy 25tyś km i zero problemów."
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)
Model / Moc: Infiniti q50 2.2d 170KM Rok / Przebieg: 25500 Śr. spalanie: 7.1
Artur 27.01.2016
Średnia:
(9.33)
Tak
"Mam ten silnik w Glk moc wystarczająca bardzo dobrze współpracuje z automatyczną skrzynią i napędem 4 matic . Spalanie 2/3 miasto reszta trasy 8,2 litra "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (8/10)
Model / Moc: 170 Rok / Przebieg: 2010 Śr. spalanie: 8.2
kamil 01.05.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Na tamte czasy najlepszy diesel o pojemnosci 2.2(a dokladniej 2.1) Dal sie pozniej wyprzedzic jednostce 2.2 hondy ale ogolnie rzecz biorac wymiata."
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: 150KM Rok / Przebieg: 2004/322tys Śr. spalanie: 7
Grzegorz 17.01.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
"Jak szanujesz jednostke to pojedzisz. moja mam 320 000 km. "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (8/10)
Model / Moc: Mercedes benz E 220
kazelot 25.05.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"zapomnieliście o vanach??? MB Vito 2,2 cdi 110kM. Silnik rewelacja . Po przebiegu 520 tyś. km pracował jak pszczółka. Byłem drugim właścicielem auto było do 350 tyś. km serwisowane w ASO. DO końca "służby" u mnie pracował bez zastrzeżeń. Jako ciekawostkę podam, że miał oryginalne wszystkie flaki pod maską (wtryski, turbo, sprzęgło). Gdyby nie "biodegradacja" nadwozia pracowałby u mnie dalej "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: MB vito

Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsze opinie

Silnik 2.0 D325.06.2017

Ciąg dalszy opinii z 01.04.216: Wymieniłem tarczę sprzęgła i docisk(50000km!). Sprzęgło ślizgało się z powodu wydostającego

Odradzam

7.10

Silnik 1.6 TDCI 90KM24.06.2017

bdb samochodzik latam i latam 0 kłopotów małe awarie ale zawsze dał rade wrócić do domu bez lawety

Polecam

8.10

Silnik 1.4 D4D21.06.2017

Czytając opinie użytkowników aut z tym silnikiem utwierdzam się w swoim wyborze. Moje auto to Auris I z 2009r, którym jeżdżę

Polecam

7.78

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.