Silnik 220 CDIWyświetleń: 18596

Silników CDI używa:

CDI
Silnik 220 CDI

Silnik 220 CDI spotykamy w Mercedesach klasy C oraz E. W zależności od modelu posiada moc 143K,150K,170KM. Najmocniejsza wersja 170 konna rozpędza C klasę do setki w 8,5 sekund.Prędkość maksymalna to 230k/h. Bardzo dobre osiągi jeśli chodzi o spalanie 10l w jeździe miejskiej , w trasie około 6l. Bardzo dobra dynamika pracy.


 

Classe C
CLK
Classe E

Zalety:
bardzo dobra dynamika
zadowalający poziom spalania
bardzo żywotna jednostka

Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią.

Rozrząd:

Sprzęgło: Z kołem dwumasowym.

Filtr cząstek stałych: .

Wtryski: .

Czy poleciłbyś ten silnik? (weź udział w głosowaniu)

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 73

Najbardziej awaryjna część tego silnika?

Turbosprężarka
zagłosuj
Wtryskiwacze paliwa
zagłosuj
Pompa wtryskowa
zagłosuj
Sprzęgło/Dwumasa
zagłosuj
Filtr DPF/FAP
zagłosuj
Zawór EGR
zagłosuj
Suma głosów: 20
Średnia (głosów 4):
(9.58)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 9.75/10
Dynamika
 9/10

Głosy według opinii:

40

lub wybierz auto i dodaj opinię

Opinie użytkowników

Artur 27.01.2016
Średnia:
(9.33)
Tak
"Mam ten silnik w Glk moc wystarczająca bardzo dobrze współpracuje z automatyczną skrzynią i napędem 4 matic . Spalanie 2/3 miasto reszta trasy 8,2 litra "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (8/10)
Model / Moc: 170 Rok / Przebieg: 2010 Śr. spalanie: 8.2
kamil 01.05.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Na tamte czasy najlepszy diesel o pojemnosci 2.2(a dokladniej 2.1) Dal sie pozniej wyprzedzic jednostce 2.2 hondy ale ogolnie rzecz biorac wymiata."
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: 150KM Rok / Przebieg: 2004/322tys Śr. spalanie: 7
Grzegorz 17.01.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
"Jak szanujesz jednostke to pojedzisz. moja mam 320 000 km. "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (8/10)
Model / Moc: Mercedes benz E 220
kazelot 25.05.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"zapomnieliście o vanach??? MB Vito 2,2 cdi 110kM. Silnik rewelacja . Po przebiegu 520 tyś. km pracował jak pszczółka. Byłem drugim właścicielem auto było do 350 tyś. km serwisowane w ASO. DO końca "służby" u mnie pracował bez zastrzeżeń. Jako ciekawostkę podam, że miał oryginalne wszystkie flaki pod maską (wtryski, turbo, sprzęgło). Gdyby nie "biodegradacja" nadwozia pracowałby u mnie dalej "
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: MB vito

Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsze opinie

Silnik 1.9 TD24.03.2017

Super silnik ale błędnie opisany na tej stronie. Silnik posiada 90 koni.

Polecam

8.33

Silnik 1.1 CRDI23.03.2017

Jak na tak mały silniczek to dynamika w miarę dobra.Moim zdaniem nie ustępuje on europejskim konstrukcjom w tej pojemności.Przebieg

Polecam

8.83

Silnik 2.0 TDCI/Ford23.03.2017

Wkradł się błąd. Rocznik 2007 oczywiście.

Polecam

6.39

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów