Silnik 320 CDIWyświetleń: 10463

Silników CDI używa:

CDI
Silnik 320 CDI
Silnik 320 CDI występuje w marce Mercedes w zależności od modelu posiadał moc 197KM,204KM,224KM,225KM.

Zalety:
bardzo dobra dynamika
przyzwoity poziom spalania
trwała jednostka napędowa
niska awaryjność

Wady:
wysokie koszty serwisu i części

Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią.

Rozrząd:

Sprzęgło: Z kołem dwumasowym.

Filtr cząstek stałych: Tak.

Wtryski: .

Czy poleciłbyś ten silnik? (weź udział w głosowaniu)

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 46

Najbardziej awaryjna część tego silnika?

Turbosprężarka
zagłosuj
Wtryskiwacze paliwa
zagłosuj
Pompa wtryskowa
zagłosuj
Sprzęgło/Dwumasa
zagłosuj
Filtr DPF/FAP
zagłosuj
Zawór EGR
zagłosuj
Suma głosów: 14
Średnia (głosów 3):
(9.56)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 8.67/10
Dynamika
 10/10

Głosy według opinii:

30

lub wybierz auto i dodaj opinię

Opinie użytkowników

MM 26.10.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
"Wg. mnie najlepszy silnik,i to ten rzędowy.Bardzo ładna kultura pracy,osągi ,w stosunku do spalania rewelacja.Posiadam takiego mietka od 5 lat i nie zamierzam zmieniać na nic innego.Zero broblemów (silnik bez dpf),najsłabszym punktem tego auta jest sprzęgło hydrokinetyczne,co przy ciężkiej nodze daje trochę po kieszeni,ale można wytrzymać.Pozdrawiam."
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: Mercedes E211 320 CDI 204KM
Kuba 05.05.2014
Średnia:
(8.67)
Tak
"Silnik V6 bardzo dobra kultura pracy,cicho i równo.ładnie przyspiesza i przy tym słychać tylko pomruk CDI-ka.Jak dla mnie silnik bardzo dobry,żadnych awarii,spalanie na dobrym poziomie średnio 9Ldodam że jeżdżę spokojnie.Utrzymanie w normie,ale trzeba się liczyć z kosztami serwisów jeżeli wykonujemy w ASO ."
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (6/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: Mercedes CLS 320 CDI 224KM 2007r 190 TYŚ
tommy 09.06.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"dla mnie rewelacja - 260 tyś i nic - śmiga jak nówka (w 211)"
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)
Model / Moc: w211

Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsze opinie

Silnik 3.0d M5716.01.2017

Od kilku lat wsypuje żwir zamiast oleju i silnik chodzi gładziutko - POLECAM :)

Polecam

8.31

Silnik 1.4 TDI15.01.2017

Silnik booster bardzo różni się spalaniem od pozostałych 1.4TDi polecam, trudno dostać tą wersję przyjemne przyśpieszenie, obni

Polecam

7.64

Silnik 2.0 D4D14.01.2017

2 litry D-4D 110 km z 2002 roku Corolla.Przebieg 305 tys. Sprowadzone auto od makaronów. zrobiłem nim 150 tys. Poza czyszczeniem inst

Polecam

7.08

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.