Silniki DID

Silników DID używa:

DID

Początkowo Koncern Mitsubishi korzystał z gotowych rozwiązań w kwestii silników wysokoprężnych . Kooperował z francuskimi koncernami PSA oraz Renault jak i z niemieckim Volkswagenem. Z fabryki dwóch pierwszych pod maski pojazdów japońskiego konsorcjum trafiły silniki o pojemności 1.9L oraz 2.2L. Natomiast inżynierowie z Volfsburga zaproponowali jednostkę 2.0L. W kolejnych latach mitsubishi opracowało serię silników wysokoprężnych własnej produkcji. Cechowało je bardzo wysokie zaawansowanie technologiczne wpływające na zmaksymalizowanie osiągów. Dzięki wprowadzeniu szeregu innowacji w konstrukcji silników wysokoprężnych, konstruktorzy otrzymali wiele nagród i wyróżnień.

 

 1.8DID- ultranowoczesna jednostka wysokoprężna samodzielnie opracowana przez Mitsubishi, 4 cylindry 150KM.

 

1.9DID -silnik z systemem Common Rail montowany w marce Mitsubishi. Konstrukcja koncernu Renault generująca moc 102KM lub 115KM.

 

2.0DID jednostka generująca moc 136 KM znalazła zastosowanie w modelu Mitsubishi Grandis. Silnik firmy Volkswagen.

 

2.2DID-silnik całkowicie opracowany przez koncern PSA generujący moc 156KM przy max. momencie obrotowym 380NM.

 

2.2DID -silnik 4 cylindrowy generujący moc 177KM,jednostka bardzo zaawansowana technologicznie,owoc pracy i starań inżynierów firmy Mitsubishi.

Jak oceniasz te silniki ?

Dobrze
zagłosuj
Przeciętnie
zagłosuj
Źle
zagłosuj
Suma głosów: 46