Silnik 3.9d V8 M67 D40 - informacje, opinie, serwisWyświetleń: 1410

BMW
BMW

Najnowsze opinie o silnikach

Silnik 2.2 D-4D 150KM (2AD-FTV)20.02.2019

Po ponad 200 km raczej bezproblemowo. Silnik bierze olej, ale poza tym nic się nie dzieje. Ma kopa jak miał kiedyś, jest relatywnie

Polecam

8.06

Silnik 1.6 D-4D 112KM (1WW)20.02.2019

Jak dla mnie to auto jest dobre. Mam je już 2 lata.zero problemu. .

Polecam

9.89

Silnik 2.0 TDCI/PSA (od 2005)19.02.2019

Bardzo dobry silnik.230 tys km przejechane i wszystko w oryginale.Do tej pory tylko filtry,oleje i klasyczne eksploatacyjne czynności.

Polecam

8.78

Silnik 2.0 TDCI 140KM DPF (PSA)19.02.2019

Kupiłem auto jako trzyletnie po leasingu. Miał nalatane mniej więcej 200 000 od tego czasu wymienione sprzęgiełko przy przebiegu 3

Polecam

9.24

Najważniejsze informacje o silniku

Silnik 3.9 V8 o mocach 234-241KM miał zastosowanie w samochodach BMW serii 7.Jednostka bardzo trwała o bardzo wysokiej kulturze pracy oraz świetnych osiągach. Silnik współpracuje z dwiema turbosprężarkami..Trzeba pamiętać że silnik ma skomplikowaną budowę oraz rozbudowaną elektronikę,która w razie awarii pochłonie wysokie koszty.Jednostka sama w sobie jest bardzo trwała bez problemu osiąga przebiegi powyżej 500 tys km !!! Jednak często zawodzi jej osprzęt a zwłaszcza turbosprężarka .W szczególności trzeba być wyczulony na układ wtryskowy który jest wrażliwy  na złej jakości paliwo.Wszystko jednak jest uzależnione od eksploatacji jednostki,odpowiednio serwisowana bez problemu osiąga przebieg ponad 300 tys /km bez żadnej awarii.Po stronie plusów niewątpliwie trzeba zapisać świetne osiągi oraz wysoką kulturę pracy którymi kierowcy będą usatysfakcjonowani .

Zalety:
wysoka kultura pracy
bardzo trwała jednostka
niska awaryjność
bardzo dobra dynamika

Wady:
awarie turbosprężarki
awarie wtryskiwaczy
wysokie spalanie
koszty serwisu

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Czy poleciłbyś ten silnik? (weź udział w głosowaniu)

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Najbardziej awaryjna część tego silnika?

Turbosprężarka
zagłosuj
Wtryskiwacze paliwa
zagłosuj
Pompa wtryskowa
zagłosuj
Sprzęgło/Dwumasa
zagłosuj
Filtr DPF/FAP
zagłosuj
Zawór EGR
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

lub wybierz auto i dodaj opinię
Brak opinii

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.