360000 km rok 2002 ucieka z pod tyłka reduktor ok jak dbasz tak masz jedynie wtryski do wym,lub reg .napewno 1szt. sprawdziłem Super suv
8.41
Żadnych problemów, wystarczy regularny serwis filtry/olej, do tego rozsądna(dynamiczna) jazda i można cieszyć się bezawaryjnością.
8.60
Wbrew pozorom bardzo udany silnik, w megane 3 kombi radzi sobie bardzo dobrze. Zdecydowanie popieram piszących , iz trzeba jeździć na obrotach około 2 tys , wtedy wypala się ten DPF. Ja na początku jeździłem na zbyt niskich obrotach i dwukrot
9.20
Bardzo dobry silnik. Zrobiłem już 60 tysięcy kilometrów i jestem bardzo zadowolony. Niskie zużycie paliwa, tani serwis, bezawaryjna jednostka. Przy przebiegu 212000km silnik posiada nadal fabryczny DPF, EGR, dwumasa i turbo. /Lancia Delta 1.6 M
9.56
Przy 200500 km szarpanie, gaśniecie itp. Diagnoza serwisu: brak kompresji na dwóch cylindrach i albo kompletna naprawa albo wymiana silnika na używany. Ze względu na wysoki koszt remontu zdecydowałem się wstawić używany...
9.00
Silnik bardzo dobry i nie ma się do czego przyczepić, ma przyspieszenie, jest ekonomiczny, oprócz typowych awarii (DPF, EGR, Koło dwumasowe) można doliczyć Koło pasowe wału korbowego, przy zmianie oleju na czas (warto skrócić odstępy do 10
8.93
Silnik w porządku. Spalanie tyle samo co we francuskim 1.9 dCi a nawet trochę mniej. Dobra dynamika, nie jeden nowszy szwab zostaje w tyle.
8.67