alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Master III 2.3 dCi (125KM)

Renault Master III 2.3 dCi (125KM)Wyświetleń: 23996

Renault Master III 2.3 dCi (125KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: furgon skrzynia podwozie

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2298
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna142
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]9.2
Spalanie - trasa [l/100km]7.2
Spalanie - średnie [l/100km]8.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju8L
Wymiana olejuco 40.000 lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 8.5

Średnie: 9.3

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 74
Średnia (głosów 3):
(9.42)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 9.33/10
Spalanie
 9.33/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 51

Opinie użytkowników

SP.master 2 14.01.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
"ok"
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:w firmie jezdzi jak sie patrzy
Wady:maly skret
100000
Piotr 18.08.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Twin turbo 165KM, po 2 latach dobija 300.000km, poza olejami i filtrami czujnik cisnienia doladowania-bosch 110zl i rurka klimy pekla przy ringu uszczelniajacym na wejsciu do chlodnicy-oryginal 550zl. Po malu sworznie na prawym wahaczu zaczynaja sie odzywac, ale jak na to ze i 5,5T wazy z ladunkiem to nie bede beczal... spalanie to w ogole byl juz przy zakupie glowny argument za wyborem kolejnego renaulta. Olej co 20.000km; czyszczenie tylnych zaciskow hamulcowych jak poprzednich co 160.000km i pasek osprzetu od razu wywalam z kolami i napinaczami po 160.000km-oryginal zestaw ok 500zl, aha no i zarowki tez wymieniam;) reszta wszystko git, takze czekamy na nowa rente i bierzemy nastepna jak wejdzie nowy model. Tylko za miejsca pasazerow powinno sie ogolic tepa zyletka po jajach producenta. Ale reszta wszystko na full pozytyw!!"
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Kabina najbardziej zblizona do osobowej
Wady:Fotel pasazera 2/3-to jest zenada
165KM/2015
Rafał 24.06.2015
Średnia:
(8.50)
Tak
"Auto posiadam od 10.2014. Jest z 2011. Przebieg 190 000km. Salonowe. Silnik bajka. Cichy i oszczędny. Jak na taką moc i wielkość auta L3H2 daję sobie radę choć troszkę koni mu brakuje. Ogólnie na trasie wyprzedanie nie sprawia kłopotów, ale prędkość 130km/h to raczej max. Rewelacyjnie za to zachowuję się z ładunkiem i to nawet powyżej 2T. Nie traci nic na ekonomii i przyspieszeniu. Renault zaleca wymianę oleju 7,5l co 40tys km. Ja wymieniam co 20000km. Jakoś nie mam zaufania do takich rzadkich wymian. Olej musi mieć dobre właściwości i dobre smarowanie.Wg opinii innych znajomych silniki te mają już nakręcone od 2010 nawet ponad 1 mln km !!!! Wszystko zależy od użytkownika i dbanie o silnik."
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (8/10)
Spalanie
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:9.5l/100km

Zalety:Cicha jednostka, spalanie, rozrząd na łańcuchu
Wady:Troszkę mała moc
Master 2,3 DCi z 2011 190 000km