alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Master III 2.3 dCi (125KM)

Renault Master III 2.3 dCi (125KM)Wyświetleń: 20426

Renault Master III 2.3 dCi (125KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: furgon skrzynia podwozie

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2298
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna142
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]9.2
Spalanie - trasa [l/100km]7.2
Spalanie - średnie [l/100km]8.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju8L
Wymiana olejuco 40.000 lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 8.5

Średnie: 9.3

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 64
Średnia (głosów 3):
(9.42)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 9.33/10
Spalanie
 9.33/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 45

Opinie użytkowników

SP.master 2 14.01.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
"ok"
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:w firmie jezdzi jak sie patrzy
Wady:maly skret
100000
Piotr 18.08.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"Twin turbo 165KM, po 2 latach dobija 300.000km, poza olejami i filtrami czujnik cisnienia doladowania-bosch 110zl i rurka klimy pekla przy ringu uszczelniajacym na wejsciu do chlodnicy-oryginal 550zl. Po malu sworznie na prawym wahaczu zaczynaja sie odzywac, ale jak na to ze i 5,5T wazy z ladunkiem to nie bede beczal... spalanie to w ogole byl juz przy zakupie glowny argument za wyborem kolejnego renaulta. Olej co 20.000km; czyszczenie tylnych zaciskow hamulcowych jak poprzednich co 160.000km i pasek osprzetu od razu wywalam z kolami i napinaczami po 160.000km-oryginal zestaw ok 500zl, aha no i zarowki tez wymieniam;) reszta wszystko git, takze czekamy na nowa rente i bierzemy nastepna jak wejdzie nowy model. Tylko za miejsca pasazerow powinno sie ogolic tepa zyletka po jajach producenta. Ale reszta wszystko na full pozytyw!!"
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Kabina najbardziej zblizona do osobowej
Wady:Fotel pasazera 2/3-to jest zenada
165KM/2015
Rafał 24.06.2015
Średnia:
(8.50)
Tak
"Auto posiadam od 10.2014. Jest z 2011. Przebieg 190 000km. Salonowe. Silnik bajka. Cichy i oszczędny. Jak na taką moc i wielkość auta L3H2 daję sobie radę choć troszkę koni mu brakuje. Ogólnie na trasie wyprzedanie nie sprawia kłopotów, ale prędkość 130km/h to raczej max. Rewelacyjnie za to zachowuję się z ładunkiem i to nawet powyżej 2T. Nie traci nic na ekonomii i przyspieszeniu. Renault zaleca wymianę oleju 7,5l co 40tys km. Ja wymieniam co 20000km. Jakoś nie mam zaufania do takich rzadkich wymian. Olej musi mieć dobre właściwości i dobre smarowanie.Wg opinii innych znajomych silniki te mają już nakręcone od 2010 nawet ponad 1 mln km !!!! Wszystko zależy od użytkownika i dbanie o silnik."
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (8/10)
Spalanie
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:9.5l/100km

Zalety:Cicha jednostka, spalanie, rozrząd na łańcuchu
Wady:Troszkę mała moc
Master 2,3 DCi z 2011 190 000km