Popularne na rynku

Renault Master II FL 2.5 dCi 120KM (G9U)

21625
Kategoria: Renault Master

Dane techniczne

Renault Master II FL 2.5 dCi 120KM (G9U)
Pojemność [cm3] 2463
Moc [KM] 120
Moment obrotowy [Nm] 300
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 144
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 17.8

Lata produkcji: 2003-2010

Nadwozie: furgon skrzynia platforma

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto 10.6L

Średnie 8.8L

Trasa 7.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 6.7 L
Wymiana oleju co 30.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządu po .120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.5 dCi 100KM 9.3 1 0 7.5 l/100km
2.5 dCi 115KM 8.5 1 0 8.4 l/100km
2.5 dCi 150KM 0.0 0 0 8.9 l/100km
3.0 dCi 136KM 0.0 0 0 10.2 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.6)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 9.5/10
Spalanie 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 9.0L

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

3%
56%
6%
3%
9%
3%
3%
0%
18%
Suma głosów: 34

Opinie użytkowników

12.03.2022 120DCI 550000
Średnia ocena: (9.5)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 10.0L

Trasa 7.0L

Opinia: ŚMIGA -SKRĘCA -CHAMUJE ..TAKI WÓŁ ROBOCZY
Zalety: silnik
Wady: blacha
Polecam
03.02.2020 Master II 120 DCI 2008/ 298000
Średnia ocena: (9.8)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 9.0/10
Spalanie 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Auto dobre i tanie w utrzymaniu, dobrze zabezpieczone przed korozją i stosunkowo niedrogie w zakupie. Co do wygody kierowcy miażdży konkurencję, szczególnie na długich trasach.
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

3%
56%
6%
3%
9%
3%
3%
0%
18%
Suma głosów: 34