alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Master II FL 2.5 dCi (120KM)

Renault Master II FL 2.5 dCi (120KM)Wyświetleń: 5349

Renault Master II FL 2.5 dCi (120KM)

Okres produkcji: 2003-2010

Wersje nadwozia: furgon

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2463
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna144
Przyspieszenie (0-100km/h)17.8
Spalanie - miasto [l/100km]10.6
Spalanie - trasa [l/100km]7.7
Spalanie - średnie [l/100km]8.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju6.7 L
Wymiana olejuco 30.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządupo .120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9.5

Trasa: 7

Średnie: 8

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 1):
(9.75)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 9/10
Spalanie
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Master II 120 DCI 03.02.2020
Średnia:
(9.75)
Tak
"Auto dobre i tanie w utrzymaniu, dobrze zabezpieczone przed korozją i stosunkowo niedrogie w zakupie. Co do wygody kierowcy miażdży konkurencję, szczególnie na długich trasach."
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (9/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:
Wady:
2008/ 298000