alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Transporter T4 2.4 D 78KM (AAB)

Volkswagen Transporter T4 2.4 D 78KM (AAB)Wyświetleń: 3637

Volkswagen Transporter T4 2.4 D 78KM (AAB)

Okres produkcji: 1990-1996

Wersje nadwozia: furgon platforma

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2370
Moc [KM]78
Moment obrotowy [Nm]164
Doładowaniebrak
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna125
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]11.6
Spalanie - trasa [l/100km]8.6
Spalanie - średnie [l/100km]9.6

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco 8000 lub 1rok
Wymiana rozrząduco 80.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 12

Trasa: 7

Średnie: 9

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(0)
Żywotność
 0/10
Awaryjność
 0/10
Spalanie
 0/10
Koszty utrzymania
 0/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

2.4 syncro 26.11.2019
Średnia:
(0.00)
Tak
"Auto jeździ pali na trasie 7l przy spokojnej jeździe napędy traktor ciągną sie nie kopie rozrząd da sie wymienić bez żadnych przyżądów łatwo kąt wtrysku ustawić w kilku etapach jak jest niebieski dym to za wczesny jak czarny to za późny jak niema dymu to można ustawić na moc jak za słaby to poprarić a jak mocny to poczekać na mróz i zrobić korekte żeby na dotyk odpalał i jest ok jest wada fabryczna skrzyni biegów może sie wysunąć wałek satelitów w ataku i połamać obudowe skrzyni można to zaspawać i nie każdemu musi sie to stać warto sprawdzać poziom oleju skrzyni przy każdej wymianie oleju w silniku jeśli stan niski to dolać auto ma imobilajzer który liczy ilość włączeń stacyjki jak wybije istatnie włączenie można przy pompie wtryskowej rozwiercić puszke wyrwać płytke i połączyć elektrozawór bezpośrednio od stacyjki auto jedno z najlepszych w dziejach histori króla świeczka i technologi spalania lepsze mogło być tylko elektryczne w latach trzydziestych z regenerowanym aku wymiennymi szczotkami i bezawaryjną opornicą bez bmsów czujników hallotronowych i kontrolerów połączonych z internetem"
Żywotność
 (0/10)
Awaryjność
 (0/10)
Spalanie
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Jeździ
Wady:Paliwo pali
96r 350tys