alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Transporter T4 FL 2.5 TDI 88KM (AJT/AYY)

Volkswagen Transporter T4 FL 2.5 TDI 88KM (AJT/AYY)Wyświetleń: 8152

Volkswagen Transporter T4 FL 2.5 TDI 88KM (AJT/AYY)

Okres produkcji: 1996-2003

Wersje nadwozia: furgon platforma

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2461
Moc [KM]88
Moment obrotowy [Nm]195
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna148
Przyspieszenie (0-100km/h)21
Spalanie - miasto [l/100km]10.2
Spalanie - trasa [l/100km]7.0
Spalanie - średnie [l/100km]8.4

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco 8000 lub 1rok
Wymiana rozrządupo 90.000

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie - może występować
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 7.4

Średnie: 8.6

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(7.38)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 6/10
Spalanie
 7/10
Koszty utrzymania
 6.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

T4 2.5tdi 88km 30.07.2020
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silny, zrywny i wytrzymały, przy dynamicznej jeździe nawet z krótką skrzynią spalanie nie przekracza 10l na 100km, wtryski firmy Stanadyne tylko w 88KM AJT koszt jednej końcówki wtryskiwacza to 200 zł, przy jeździe na normalnym paliwie i dobrze ustawionym kącie wtrysku śmiga jak marzenie. R5 brzmi bajecznie :) "
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7.6l/100km

Spalanie - średnie:8.7l/100km

Zalety:Wytrzymałość, pakowność, nie duże spalanie, dostępność części.
Wady:Troszkę rdzewieje od dołu.
2000r/325000km
piotr 18.01.2017
Średnia:
(4.75)
Tak
"bardzo wszechstronny samochod po 300 000 dwumasa do wymiany ogolnie polecam "
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (2/10)
Spalanie
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7.2l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:nie duze spalanie
Wady:slabe zabespieczenia anty korozyjne
2,5 tdi 1998 327 000