alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen LT II FL 2.5 TDI 95KM (BBF)

Volkswagen LT II FL 2.5 TDI 95KM (BBF)Wyświetleń: 3111

Volkswagen LT II FL 2.5 TDI 95KM (BBF)

Okres produkcji: 2001-2006

Wersje nadwozia: furgon platforma

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2461
Moc [KM]95
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna133
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]11.8
Spalanie - trasa [l/100km]7.5
Spalanie - średnie [l/100km]9.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W40
LIlość oleju7.8 L
Wymiana olejuco 8000 lub 6 mies
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 12

Trasa: 8.3

Średnie: 10

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 2):
(6.5)
Żywotność
 6.5/10
Awaryjność
 6.5/10
Spalanie
 6.5/10
Koszty utrzymania
 6.5/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

LT 28/35 19.11.2019
Średnia:
(5.25)
Nie
"Kupiłem i niestety wtopa. Zachwalany przez innych okazał się bublem. Koszty ogarnięcia awari około 5000zl. Silnik tragedia brak mocy. "
Żywotność
 (5/10)
Awaryjność
 (5/10)
Spalanie
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:11l/100km

Zalety:Pakowny i jakoś tam jedzie
Wady:Awarie i bardzo zniszczone egzemplarze
2002 389654
Adam 22.12.2014
Średnia:
(7.75)
Tak
"Auto oraz silnik niezawodny,na liczniku 430 tys wymiana zużytych elementów,sprzęgło,tarcze,zawieszenie ale to wszystko przy przebiegu 350tys .Auto nie sprawia problemów przy dużych mrozach,do minusu można zaliczyć słabą dynamikę dla mnie za mało mocy zwłaszcza przy pełnym bagażu."
Żywotność
 (8/10)
Awaryjność
 (8/10)
Spalanie
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:9.0l/100km

Zalety:niezawodność, spalanie', brak usterek
Wady:słaba moc
2001r 430tys