alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen LT II FL 2.5 TDI 95KM (BBF)

Volkswagen LT II FL 2.5 TDI 95KM (BBF)Wyświetleń: 2512

Volkswagen LT II FL 2.5 TDI 95KM (BBF)

Okres produkcji: 2001-2006

Wersje nadwozia: furgon platforma

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2461
Moc [KM]95
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna133
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]11.8
Spalanie - trasa [l/100km]7.5
Spalanie - średnie [l/100km]9.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W40
LIlość oleju7.8 L
Wymiana olejuco 8000 lub 6 mies
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 12

Trasa: 8.3

Średnie: 10

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 2):
(6.5)
Żywotność
 6.5/10
Awaryjność
 6.5/10
Spalanie
 6.5/10
Koszty utrzymania
 6.5/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

LT 28/35 19.11.2019
Średnia:
(5.25)
Nie
"Kupiłem i niestety wtopa. Zachwalany przez innych okazał się bublem. Koszty ogarnięcia awari około 5000zl. Silnik tragedia brak mocy. "
Żywotność
 (5/10)
Awaryjność
 (5/10)
Spalanie
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:9l/100km

Spalanie - średnie:11l/100km

Zalety:Pakowny i jakoś tam jedzie
Wady:Awarie i bardzo zniszczone egzemplarze
2002 389654
Adam 22.12.2014
Średnia:
(7.75)
Tak
"Auto oraz silnik niezawodny,na liczniku 430 tys wymiana zużytych elementów,sprzęgło,tarcze,zawieszenie ale to wszystko przy przebiegu 350tys .Auto nie sprawia problemów przy dużych mrozach,do minusu można zaliczyć słabą dynamikę dla mnie za mało mocy zwłaszcza przy pełnym bagażu."
Żywotność
 (8/10)
Awaryjność
 (8/10)
Spalanie
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:9.0l/100km

Zalety:niezawodność, spalanie', brak usterek
Wady:słaba moc
2001r 430tys