alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen LT II 2.5 TDI 102KM (AHD)

Volkswagen LT II 2.5 TDI 102KM (AHD)Wyświetleń: 3288

Volkswagen LT II 2.5 TDI 102KM (AHD)

Okres produkcji: 1996-2001

Wersje nadwozia: furgon platforma

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2461
Moc [KM]102
Moment obrotowy [Nm]250
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna139
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]10.9
Spalanie - trasa [l/100km]7.2
Spalanie - średnie [l/100km]8.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W40
LIlość oleju7.8 L
Wymiana olejuco 8000 lub 6 mies
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 7.5

Średnie: 9

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7
Średnia (głosów 1):
(4.5)
Żywotność
 8/10
Awaryjność
 2/10
Spalanie
 4/10
Koszty utrzymania
 4/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Lt 35 2.5 tdi furgon sredni 14.03.2019
Średnia:
(4.50)
Tak
"Silnik 102 i109 nie do zajechania lecz to zalezne od.dbalosci o pojazd"
Żywotność
 (8/10)
Awaryjność
 (2/10)
Spalanie
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7.5-8.0l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:
Wady:
2005. /375000