alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Sprinter I FL 2.7 CDI (156KM)

Mercedes Sprinter I FL 2.7 CDI (156KM)Wyświetleń: 3058

Mercedes Sprinter I FL 2.7 CDI (156KM)

Okres produkcji: 2000-2006

Wersje nadwozia: furgon skrzynia podwozie

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2685
Moc [KM]156
Moment obrotowy [Nm]330
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]11.4
Spalanie - trasa [l/100km]7.8
Spalanie - średnie [l/100km]8.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 10W40
LIlość oleju8.5 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 13

Trasa: 10

Średnie: 12

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(3.5)
Żywotność
 4/10
Awaryjność
 3/10
Spalanie
 4/10
Koszty utrzymania
 3/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

sprinter lift 19.11.2019
Średnia:
(3.50)
Nie
"Niekończąca sie opowieść o naparawach przy silniku. Poezja dla kieszeni i wyoadajace włosy z głowy."
Żywotność
 (4/10)
Awaryjność
 (3/10)
Spalanie
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:13l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:12l/100km

Zalety:Sam nie wiem co wpisać chyba w sumie nic.
Wady:Ciągle coś jest nie tak
2004 450000