alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mercedes Sprinter I FL 2.7 CDI (156KM)

Mercedes Sprinter I FL 2.7 CDI (156KM)Wyświetleń: 2352

Mercedes Sprinter I FL 2.7 CDI (156KM)

Okres produkcji: 2000-2006

Wersje nadwozia: furgon skrzynia podwozie

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2685
Moc [KM]156
Moment obrotowy [Nm]330
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]11.4
Spalanie - trasa [l/100km]7.8
Spalanie - średnie [l/100km]8.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 10W40
LIlość oleju8.5 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 13

Trasa: 10

Średnie: 12

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(3.5)
Żywotność
 4/10
Awaryjność
 3/10
Spalanie
 4/10
Koszty utrzymania
 3/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

sprinter lift 19.11.2019
Średnia:
(3.50)
Nie
"Niekończąca sie opowieść o naparawach przy silniku. Poezja dla kieszeni i wyoadajace włosy z głowy."
Żywotność
 (4/10)
Awaryjność
 (3/10)
Spalanie
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:13l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:12l/100km

Zalety:Sam nie wiem co wpisać chyba w sumie nic.
Wady:Ciągle coś jest nie tak
2004 450000