alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 110KM (AFN/AVG)

Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 110KM (AFN/AVG)Wyświetleń: 21932

Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 110KM (AFN/AVG)

Okres produkcji: 1996-2000

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]235
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna195
Przyspieszenie (0-100km/h)11.4
Spalanie - miasto [l/100km]7.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrola 5W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 10.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduco 90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 4.9

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI9020213.95.4
1.9 TDI11531010.75.6
2.5 TDI1503109.96.8

22.01.2016AndrzejTak

Polecam


21.02.2017CssTak

Posiadam go już prawie 4 lata. Nie jest pierwszej nowości, ale na silnik nie mogę narzekać. W ciągu czterech lat przy silniku wymieniane przewody paliwowe (rozpadły się ze starości) i nic więcej. Polecam


22.05.2015Arek RokietnicaTak

1.9 TDI 110 KM AHF turbina z zmienną geometrią.Czyszczenie turbo przy 115 tyś. Silnik BARDZO DOBRY. Zimą odpala bez problemu. Moc wystarczająca do bezpiecznego wyprzedzania. bezawaryjny, wymieniam tylko części eksploatacyjne (rozrząd, filtry, olej 5w40 wymiana co 14-15 tyś, brak dolewek). Z auta też jestem zadowolony,poza wymianą żarówek nic się nie dzieje i oby tak dalej. Zdecydowanie polecam silnik i auto.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 59
Średnia (głosów 10):
(9.23)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 8.9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

100

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 77

Opinie użytkowników

Passat B5 06.04.2019
Średnia:
(9.00)
Tak
"Szybciej czołg zajadę."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:
Wady:
1998/954582km.
Jerzy 27.07.2018
Średnia:
(8.50)
Tak
"Super super i jeszcze raz super.. Takich samochodów już się nie produkuje. Silnik na medal!! To juz mój drugi taki sam model. Na początku musiałem wymienić odme, zamek. I tyle, no wiadomo olej filtry. Pozatym super. Tylko trzeba znaleźć w miarę zadbany, a teraz to już wyjątkowo trudne. Ale jak się trafi to można jeździć i jeździć. Ale musi być ten silnik 110km.AFN"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Super. Wygodny samochód za naprawdę nieduże pieniądze. Takich samochódow już się nie produkuje.
Wady:Drobne usterki, u mnie był wyciek z silnika, odma. Wyciek że zbiorniczka wyrównawczego, zepsuty zamek drzwi.
Tom 17.03.2018
Średnia:
(9.25)
Tak
"Nie lubiłem klekotów a teraz kupiłem auto od kolegi emeryta w 2017 styczeń. Silnik afn w sedanie 300 tys niby pomykało. Za 5 tys zł mam komfort line i taki jest.Ten kupił Oktavię 1.4 tsi kilkuletnią i już płacze."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:silnik i blacha
Wady:zawieszenie przód i elektryka okien
Passat b5 1996 300 tys
Jarek 25.10.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Pancerny silnik! "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:Pancerny silnik
Wady:Brak
B5 1999 400.000
ad szafkin 13.07.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"auto niezawodne jak dbasz tak masz"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:4.9l/100km

Spalanie - średnie:5.6l/100km

Zalety:Trwałość silnika
Wady:
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (110KM) 98./360000
<<<12>>>