alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD 140KM (BKP/BMP)

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD 140KM (BKP/BMP)Wyświetleń: 46777

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD 140KM (BKP/BMP)

Okres produkcji: 2005-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować po 2007 roku
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski Bosch lub Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.4

Trasa: 5.6

Średnie: 6.6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI10525012.44.7
2.0 TDI1403209.85.9
2.0 TDI1703508.66.1

08.09.2015PETERTak

"MA SAMOCHODÓW IDEALNYCH, WYGODNY AUTO, KOMFORT, DOBRE OSIĄGI I SILNIK. "


22.03.2019Passat B6 SedanTak

Na dzień 22.03.2019r. Jak już kupujesz to tylko od 1wł. salon pl. Na rynku pełno, jest co wybierać. Informuję że posiadam od nowości rok 2007. Wymieniłem tylko zaciski tył wraz z tarczami i kl. Przy 45tyś zawieszenie przód (tuleje wahacza do wymiany), do teraz mam spokój. Przy 70tyś. akcja serwisowa na PD. W 2018r dla świętego spokoju wymieniłem ołówek w DSG. Olej wymieniam co 10tyś. Auto ma 150tyś przebiegu. To jest limuzyna i tym się nie wariuje i nie ciągnie lawet. Wg serwisu VW silnik spokojnie zrobi 500tyś i więcej, tylko o auto trzeba dbać.


23.08.2019Audi A4 B7 2007Tak

Samochodem zrobione do dzisiaj 240000km (oryginalny przebieg) Dynamika na dobrym poziomie, spalanie także, średnie zużycie 6l, brak zużycia oleju, oryginalne wtryskiwacze, turbosprężarka, maglownica. Jednymi kosztami jakie poniosłem była eksploatacja: oleje, hamulce, opony, rozrząd, żarówki, płyny i obsługa klimatyzacji. Przy 180 000 profilaktycznie wymieniono sławny imbus w pompie olejowej (niepotrzebnie) :) Także polecam, o ile nie trafi się na kręcony przebieg z 400 000 na 150 000 :) :) :)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 98
Średnia (głosów 5):
(7.6)
Trwałość silnika
 7.8/10
Niezawodność auta
 7.8/10
Spalanie ON
 8.6/10
Koszty utrzymania
 6.2/10

Głosy według opinii:

32

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 188

Opinie użytkowników

Andrzej 04.11.2018
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: Silnik ok Oprócz zbieraka (imbus) pompy olejowej wszystko ok.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7do7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Wygoda, bezawaryjnosc, wyposazenie
Wady:Elektryka może zaskoczyc.Silniczki od klapek nawiewu klimatyzacji,przycisk hamulca recznego. Gabarytowo auto duze,dla 2 osob za duze.
Rocznik / Przebieg:sedan 2006 296tys.
Sławek 17.04.2018
Średnia:
(3.50)
Nie
Opinia: Padł silnik po przekroczeniu 250 tys kupiony od handlarza napewno był kręcony wsadziłem kupę kasy a i tak poszedł na części plbo już miałem dosyć spalanie i komfort ok ale jak już to albo cr albo 1.9 105
Trwałość silnika
 (2/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Wsumie ich brak no może komfort w srodku
Wady:Pompowtryski turbina głowica i blacharka
Rocznik / Przebieg:Passat b6 2.0 PD 250tys
Kris 29.10.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: Tylko CR 170 koni
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Cicha praca silnika CR w porównaniu z poprzednikiem, 170 koni w połączeniu z dsg daje frajdę Małe spalanie
Wady:Na razie nie zauważyłem
Rocznik / Przebieg:Passat b6 2009 170 koni dsg
Arek 28.03.2017
Średnia:
(6.50)
Nie
Opinia: Autko fajne komfortowe, ale nawet przepalona żarówka (żarnik) to wyzwanie dla mechanika i te hamulce pompa turbina blacharka po 230 tyś. To już wrak, ale to chyba zmora współczesnych produktów - (po 2000r) - jednorazówki... co prawda ma już 10 lat a na tak długo nie był przewidziany...
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:5.9l/100km

Spalanie - średnie:6.6l/100km

Zalety:ergonomia komfort podrużowania
Wady:koszty eksploatacji awaryjność
Rocznik / Przebieg:Passat B6 2.0 TDI 140 KM Kombi
arek 15.06.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: p0lecam ale nie na pompowtryskach tylko comonrlaj mam ijestem bardzo zadowolony
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:b6 2008