alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)

Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)Wyświetleń: 14461

Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)

Okres produkcji: 2008-2012

Wersje nadwozia: fastback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6/ DSG
Prędkość maksymalna213
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.5

Średnie: 6.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1703508.65.6

24.11.2015Jacek. Tak

"Posiadam Mitsubishi Grandis 2.0 TDI 140km. Samochod idealny dla rodziny ,silnik dynamiczny.Jedyny Problem to FILTER czastek stalych koszt(9.600zl. netto) nie ma zamiennikow. Po zatym Auto pierwsza Liga.AAA bym zapomnial ten silnik troge glosno pracuje ale jak to dizel. Jak wspominalem na poczatku to jest Mitsubishi przy jakich kolwiek naprawach trzeba sie trzymac za kieszen,ale Auto odwdziecza sie fajna elastyczna,komfortowa jazda. "


30.11.2017JackNie

Silnik loteria niby poprawiony wzgledem PD ale bez wad nie jest mimo zmian i wprowadzenia CR. Pompa oleju w wersjach CR do 10.2009 dalej jest ta sama nieszczesna z sławnym wycierajacym sie imbusem. po tej dacie wprowadzono wiekszy , usterka została poproawiona chodz przy wiekszych przebiegach powyzej 350tys i poproawiony imbus potrafi sie wytrzec, Dwa to problemy wersji CR z pompą wysokiego cisnienia która sie łuszczy przez co opiłki uszkadzaja pompe i wtryski.... lepiej sprawdzic stan pompy i zawartosc opiłków i ew ja wymienic koszt nowej 1500zl, oraz stosowac preparaty do smarowanie wtryskow lub stosowac olej 2T do paliwa.


09.12.2017HubertTak

"Jetta 5 2,0 TDI BKD z pompowtryskami bez słynnego wałka napędu pompy oleju. Do 240 tys km bez żadnych awarii. Użytkowana od 77 tys km i zakupiona z tymże pewnym na 100 % przebiegiem. Przy przebiegu 240 tys km dopiero pierwsze awarie. Czujnik położenia wału korbowego, lekko przycinające się sterowanie zmienną geometrią. Dwie spalone świece żarowe. Koszt naprawy 600 zł z częściami i robocizną. 100 % polecam tylko nie rzęcha z połową tego co faktycznie na liczniku. Pewne i zadbane auto to prawdziwy wół roboczy. Nie sprawiający najmniejszych problemów. Auto dość małe i lekkie auto ciągnie dobrze jak na tę moc."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 20
Średnia (głosów 2):
(8.5)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 21

Opinie użytkowników

Piotr 26.05.2017
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Passat CC to takie typowe niemieckie auto. Nudne, ale dobrze zaprojektowane. Oczywiście jak na coupe przystało sztywne, dobrze prowadzące się, ale za to twarde. Dość ekonomiczne, co przyjemnie zaskakuje, niestety nie w momencie gdy coś się wydarzy i jedziemy do warsztatu :-(
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Niewielki koszt paliwa, sprawne auto na drodze,
Wady:brak możliwości położenia tylnej kanapy, twarde zawieszenie,
Rocznik / Przebieg:Passat CC/2008/134000
mateusz 11.04.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: bardo wygodne i bardzo oszczedne auto. bardzo fajnie sie prowadzi
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7-8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:wielki bagaznik, super kamera cofania , wygodna limuzyna
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:passat cc 2009