alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)

Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)Wyświetleń: 16506

Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)

Okres produkcji: 2008-2012

Wersje nadwozia: fastback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6/ DSG
Prędkość maksymalna213
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.5

Średnie: 6.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1703508.65.6

10.11.2017PiotrekTak

"Samochód Audi A6C6 prowadzi się rewelacyjnie. Silnik oszczędny spalanie 5.5l trasa 7l miasto. Polecam."


05.03.2017ZenonTak

Naprawy:75ooo-wym.chłodnicy recylkulacji spalin i turbosprężarki,79800-wymiana głowicy,227000-wymiana sprzęgła z kołem dwumasowym, 232000-wymiana sprężn i tulei przedniego zawieszenia oraz teleskopów tył,253000-regeneracja turbosprężarki


09.12.2017HubertTak

"Jetta 5 2,0 TDI BKD z pompowtryskami bez słynnego wałka napędu pompy oleju. Do 240 tys km bez żadnych awarii. Użytkowana od 77 tys km i zakupiona z tymże pewnym na 100 % przebiegiem. Przy przebiegu 240 tys km dopiero pierwsze awarie. Czujnik położenia wału korbowego, lekko przycinające się sterowanie zmienną geometrią. Dwie spalone świece żarowe. Koszt naprawy 600 zł z częściami i robocizną. 100 % polecam tylko nie rzęcha z połową tego co faktycznie na liczniku. Pewne i zadbane auto to prawdziwy wół roboczy. Nie sprawiający najmniejszych problemów. Auto dość małe i lekkie auto ciągnie dobrze jak na tę moc."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 24
Średnia (głosów 2):
(8.5)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 22

Opinie użytkowników

Piotr 26.05.2017
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Passat CC to takie typowe niemieckie auto. Nudne, ale dobrze zaprojektowane. Oczywiście jak na coupe przystało sztywne, dobrze prowadzące się, ale za to twarde. Dość ekonomiczne, co przyjemnie zaskakuje, niestety nie w momencie gdy coś się wydarzy i jedziemy do warsztatu :-(
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Niewielki koszt paliwa, sprawne auto na drodze,
Wady:brak możliwości położenia tylnej kanapy, twarde zawieszenie,
Rocznik / Przebieg:Passat CC/2008/134000
mateusz 11.04.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: bardo wygodne i bardzo oszczedne auto. bardzo fajnie sie prowadzi
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7-8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:wielki bagaznik, super kamera cofania , wygodna limuzyna
Wady:brak
Rocznik / Przebieg:passat cc 2009