alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Jetta VI 2.0 TDI CR 140KM (CFFB/CFHC)

Volkswagen Jetta VI 2.0 TDI CR 140KM (CFFB/CFHC)Wyświetleń: 6487

Volkswagen Jetta VI 2.0 TDI CR 140KM (CFFB/CFHC)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 0

Trasa: 4.8

Średnie: 5.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI10525011.74.5

27.04.2016Maciej Nie

"Totalny złom nie polecam , Auto ciągle stoi u mechanika w sumie najwięcej u mechaników Audi , WV i BMW "


05.03.2017ZenonTak

Naprawy:75ooo-wym.chłodnicy recylkulacji spalin i turbosprężarki,79800-wymiana głowicy,227000-wymiana sprzęgła z kołem dwumasowym, 232000-wymiana sprężn i tulei przedniego zawieszenia oraz teleskopów tył,253000-regeneracja turbosprężarki


17.05.2020a3 8pNie

auto z przebiegiem 280tys-100% realnym, pękł blok silnika do tego doszła wymiana dwumasy.. tragedia, Nie polecam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(6)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 0/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 4/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Jetta a6 03.11.2019
Średnia:
(6.00)
Tak
Opinia: Solidny i oszczędny polecam
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.1l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg: