alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Skoda Felicia 1.9 D 64KM (AEF)

Skoda Felicia 1.9 D 64KM (AEF)Wyświetleń: 7348

Skoda Felicia 1.9 D 64KM (AEF)

Okres produkcji: 1994-2001

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]64
Moment obrotowy [Nm]124
Doładowanie-
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna156
Przyspieszenie (0-100km/h)16.5
Spalanie - miasto [l/100km]8.6
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.4

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju5 L
Wymiana olejuco .15.000 km
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaBrak
Wtryski pompa Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.7

Trasa: 4.2

Średnie: 4.9

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

22.12.2018ŠKODA FELICIA 1,9D Tak

Mam skoda felica 1,9D GLX . Ten Silnik 1,9d jest bezawaryjny .Pali tyle co nic. Polecam wszystkim od serca . Nic sie nie psuje , mam 190.000 km i ZERO USTEREK .Bylem tym autem w grecji , bulgari itp.. koszty eksploatacji smieszne . Moge do tylko polecic . To zloty silnik dla tych co musza duzo jezdzic . Oczywiscie po starcie silnika polecam poczekac 5-10 minut a dopiero potem jechac to raz i wymieniac olej co 15.000km , polecam tez lac olej 10/60 castrol. I to wszystko , jezdzicie i jezdzicie .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6
Średnia (głosów 3):
(9.17)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8.67/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 36

Opinie użytkowników

M98 / GLX 08.01.2020
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Mam škoda feliicia GLX z silnik 1,9 D . Ten silnik jest poprostu niezawodny .Mam auto od nowosci rok produkcji 1999, przegieg teraz mam 198.000km i na to auto nie moge nic zlego powiedziec .Co prawda skrzynia biegow mogla by byc troeche lepsza . Jednyna wada to wada wizualna po tylu latach luszczy sie mi pigment koloru na dachu i na kapocie .Poza tym nic. Jak go jeszecze produkoawali to kupilbym bym jeszecze raz w ciemno. Rdzy na nim nie mam ani sladu ale zakonserwowalem cale auto zaraz po zakupie . Koszty utrzymania sa smiesnie niskie , smialo i z reka na sercu polecam wszystkim.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5l/100km

Spalanie - trasa:4.0l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:silnik 1,9 D . Ten silnik jest poprostu niezawodny . Niskie koszty utrzymania , spalanie od 4 do 5 ropy na 100km
Wady:ZERO WAD .Mam 198.000km i moge to smialo stwierdzic . Kupilbym jeszcze raz .
Rocznik / Przebieg:1999/ przebieg 198.000km
Tomek 28.11.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Niezawodność tego auta wynika z tego że nie posiada żadnych turbin i różnych dodatków ktore mogły by utrudniać eksploatacje. Poprostu paliwo, woda, i choda.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.3l/100km

Spalanie - średnie:5.3l/100km

Zalety:Tani samochód. Tanie tankowanie. Prosty silnik.
Wady:Jak nie garażowana to szybko rdza wchodzi
Rocznik / Przebieg:Felicja combi 1.9d rok 2000 przebieg 275 tyś.
jakub 21.08.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: turbiny brak oleju lejemy 4.5 4.7 l rozrząd co 120 tys ja wymieniałem co 90 zwykły diezel pompa lukas bodajrze
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4.2l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:tanie tanie tanie
Wady:Korozja ruda szmata
Rocznik / Przebieg:felicja 1.9 1996 380 tyś