Popularne na rynku

Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 150KM (N22B1)

30361
Kategoria: Honda Accord

Dane techniczne

Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 150KM (N22B1)
Pojemność [cm3] 2199
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 212
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.7

Lata produkcji: 2008-2015

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.3L

Średnie 5.6L

Trasa 4.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Honda SAE 0W-30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 i-DTEC 180KM 9.0 1 0 6.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 6) (9.4)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.7/10
Głosy według opinii użytkowników: 6 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.1L

Średnie 7.1L

Trasa 6.5L

Najbardziej awaryjna część

55%
5%
5%
5%
0%
0%
0%
0%
30%
Suma głosów: 40

Opinie użytkowników

07.09.2016 Krzysztof Sedan, 2008, 66000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 6.5L

Trasa b.d.

Opinia: Kupiłem Hondę Accord diesel w roku 2008 w salonie, fabrycznie nowa. Samochód bezawaryjny. Serwis w Gliwicach beznadziejny. Spalanie jak na tak ciężki wóz rewelacyjne: trasa przy szybkości / autostrada/ 200km/godz 7 litrów, przy 170-180 -6litrów, w mieście 7,1litra. Przy wysokich prędkościach fantastycznie trzyma się drogi,
Zalety: Samochód bezawaryjny, mało pali, bezpieczny
Wady: Brak
Polecam
04.06.2016 Jan Accord/2009/140tys.km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie b.d.

Trasa 7.0L

Opinia: Uzytkuje Accorda VIII 2,2 diesel automat,150KM, przebieg 140 tys. km i musze powiedzieć, ze auto jest rewelacyjne. Przede wszystkim bezawaryjne, oszczędne, dynamiczne i wygodne. Poprzednio jeździłem Accordem VIII napedzanego silnikiem benzynowym o pojemności 2.0 156KM, który był rowniez bezawaryjny, ale w mojej ocenie silnik diesla
Zalety: Trwałość,niezawodność
Wady: Praktycznie brak
Polecam
25.09.2015 Piotrek Accord/2009/148000
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 6.2L

Trasa 6.0L

Opinia: Accord z 2009 roku, przebieg 148 tyś km. Zakup tego modelu był świadomy z uwagi na bardzo dobre opinie innych użytkowników oraz bardzo wysokie oceny w rankingach niezawodności. Po za tym Honda w przeciwieństwie do samochodów z grupy VW (które są nudne aż do bólu),
Zalety: komfrot jazdy, niepowtarzalny wygląd, niezawodność, niska utrata wartości
Wady: wysoki koszt zakupu
Polecam
11.01.2015 Darek Honda Accord 2.2 i-DETC 150KM 2011r 147tys
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.0L

Trasa 5.8L

Opinia: Jak dla mnie to auto i silnik NR1 na rynku wśród konkurencji,jeździłem kilkoma autami Mondeo,Laguna,508 i ten bije na głowę konkurencję.Co do silnika świetna kultura pracy,bardzo dobra dynamika przyspieszenie .Zero awarii tylko serwis w ASO i tankowanie to koszty które są ponoszone.Auto ma DPF ale
Zalety: silnik ,,dynamika,brak awarii,komfort
Wady: drogi serwis
Polecam
03.04.2014 Rafał Accord 2.2 i-dtec 150km 2009
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 7.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Wysoka kultura pracy jak na diesla, spalanie mam takie samo co w 407 1.6hdi mimo że Hondą jeżdże szybciej :) Bardzo przyjemnie się prowadzi, obsługe można robić samemu a teraz minusy: Tarcza sprzęgła która sie ślizga na wysokich biegach, przebieg 160tyś km. Ale to być może wina użytkowania,
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

55%
5%
5%
5%
0%
0%
0%
0%
30%
Suma głosów: 40