alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda CR-V II 2.2 i-CTDI 140KM (N22A)

Honda CR-V II 2.2 i-CTDI 140KM (N22A)Wyświetleń: 6208

Honda CR-V II 2.2 i-CTDI 140KM (N22A)

Okres produkcji: 2001-2006

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2204
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna180
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]8.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.7

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30
LIlość oleju6.0 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować po 2006.r
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.6

Trasa: 5.9

Średnie: 7.2

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

21.04.2016JanuszTak

Witam. Samochod zakupilem 2,5 roku temu z przebiegiem 117kkm od dealera w Belgii obecnie 180kkm . Olej zmieniam co 12-15 kkm . Jedyna usterka z jaka musialem sie zmierzyc to pekniety "ferelny" kolektor wydechowy co objawiało sie smrodem spalin w kabinie. Koszt naprawy : kolektor 600zl z allegro ale nie polecam nie pasuja otwory i trzeba przetaczac lepiej dolozyc i kupic oryginal ok 1500zl, robota 500.zl. Reszta rewelacja. W 100% polecam silnik. Wysoka kultura pracy, elastycznosc i przyspieszenie mimo ze "tylko" 140 koników. Co do spalania autostrada od 5,5-6 miasto nawet do 8.


17.01.2015MarekTak

Honda CRV 2.2 150KM auto z przebiegiem 150KM od nowości w mich rękach po za serwisem kompletnie nic nie robiłem tylko tankowanie.Silnik bardzo dynamiczny,ładnie się zbiera, nie martwię się że wrócę lawetą .Średni pali 6.5L na trasie przy normalnej jeździe 5.6L miasto 9.5L .Fajne auto z super silnikiem !!!


26.07.2018DominikTak

Silnik jak i cały samochód jest prawie 99 % na oryginalnych częściach (fabrycznych). Jak na 11 lat i 310 tyś km przebiegu to chyba dobrze? Wiem co pisze bo jestem 2 właścicielem a auto było do 2017 roku i przebiegu 300 tyś km serwisowane w ASO Hondy. Przy silniku były wymieniane tylko: koło pasowe wału korbowego wraz z paskiem -700zł , regenerowany alternator +sprzęgło/łożysko -800 zł, wąż wysokiego ciśnienia klimatyzacji. Reszta osprzętu (wtryski /Egr/ Turbina) działa bez problemu. Koło dwumasowe i sprzęgło jeszcze nie było nigdy wymieniane. W samym samochodzie wymienione były tylko 2 przednie amortyzatory wraz z osłonami -1000 zł.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10
Średnia (głosów 2):
(7.13)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 6.5/10
Spalanie ON
 6.5/10
Koszty utrzymania
 6.5/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

Honda CRV II 07.08.2019
Średnia:
(9.00)
Tak
"Autko kupione z przebiegiem 160000, raz na lawecie - zapomniałem wymienić filtra paliwa a było -30 i zamarzło, turbina seryjna, wtryski seryjne, dwumas seryjny, lać i jeździć."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:- bezawaryjny - komfortowny - pakowny - stolik z bagażnika na grilach rozwala system, opad szczeny podchmielonych współtowarzyszy gwarantowany
Wady:- trzeba dbać a to kosztuje - EGR - co rok czyszczenie - inaczej puszcza czarne bąki i silnik ma czkawkę - jedyne co się psuje to żarówki i podświetlenie pokręteł
2006r/230tyś
Adam 26.02.2015
Średnia:
(5.25)
Nie
"Auto niestety bardzo awaryjne i kosztowne w naprawach,koszty idą w tysiącach tak że UWAGA na ten silnik i jego osprzęt!!! Miałem problemy z turbiną ,pompa oraz wtryskami koszt tego wszystkiego to około 7000zł !!! Auto było sprowadzone więc stan licznika nie znany i może to wpłyneło na tą awaryjność .Samo auto jest przyjemne w prowadzeniu,bardzo komfortowe i wygodne i spalanie jest do przyjęcia.Napewno drugi raz bym nie kupił tego auta ze względu na jego awaryjność.Już od roku czasu spie spokojnie ale nowy właściciel ma zrobione dużo rzeczy więc może nie będzie miał tylu problemów. "
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.2l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:auto wygodne i komfortowe,spalnie na dobrym poziomie,dobra przyspieszenie
Wady:bardzo wadliwy i kosztowny osprzet turbina,wtryski,pompa,serwis drogi
CR-V 2005r 235tys