alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Yaris III 1.4 D-4D 90KM (1ND-TV)

Toyota Yaris III 1.4 D-4D 90KM (1ND-TV)Wyświetleń: 8080

Toyota Yaris III 1.4 D-4D 90KM (1ND-TV)

Okres produkcji: 2011-2017

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1364
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]205
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna175
Przyspieszenie (0-100km/h)10.7
Spalanie - miasto [l/100km]5.1
Spalanie - trasa [l/100km]3.6
Spalanie - średnie [l/100km]4.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 5

Średnie: 5.5

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

10.10.2013MichałTak

"Mam yarisa z 1.4 d4d ten silnik to jeden z najlepszych konstrukcji nowoczesnych małolitrażowych silników wysokoprężnych na świecie, nie ma sobie równych, do sukcesu zalicza się prostą i zwartą konstrukcję jest bardzo przemyślana, głowica 8 zaworowa bez hydraulicznych popychaczy (zastosowano dźwigienki z rolką, łańcuch rozrządu. Nie znalazłem żadnego silnika innych konkurencyjnych firm europejskich tak trwałego i łatwego bądź co bądź w naprawach. POLECAM ! "


23.09.2016SebastianTak

"obecnie auto ma 140 tys km i jestem 1 właścicielem od nowości. nic nie robione poza regeneracja łożyska 5 w skrzyni biegów. ogólnie polecam. jest cichy bezawaryjny i oszczędny ale bujnąc go do 100km/h to trwa dluuuuugo ok 13 sekund :):):) mały cichy silnik bezawaryjny i gwarantujący oszczędne przemieszczanie się z punktu A do punktu B"


15.12.2016KubaTak

"Mały, wielki silnik."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7
Średnia (głosów 1):
(9.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Yaris III 30.09.2019
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: Nie chce pisać ogólnie: szczegółowo rospisałem się w plusach i minusach. To że minusów jest ilościowo dużo nie znaczy że są znaczące. Głównie takie pierdółki co są w każdym samochodzie. Do własnej oceny na ile by to komu przeszkadzało. Ogólnie jako całość to bardzo polecam ten samochód z tym silnikiem. Ciekawy jestem podatności silnika na modyfikacje bo chipsa chciałbym mu zamontować. jakieś 20 koni więcej by było i 40-50 Nm momentu. Ale z drugiej nie wiem jak to wpłynie na trwałość. Jak się zdecyduję to zdam relację z efektów.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:-Dobra dynamika -Nie wygląda najgorzej a może się nawet podobać -Dobrze wykonane wnętrze (skórzana kierownica, szczotkowany plastik - niby niewiele a cieszy) -Milion uchwytów na kubki -Mało pali -Ciche wnętrze (lepiej jak w Renault Clio 1.5) -Wysoka
Wady:-DPF -Mógłby mieć z 20 koni więcej chociaż z tymi 90-cioma daje radę. Idzie 200 na godzinę (przy wietrze z tyłu) a producent podaje 175 prędkość max. -Brak podłokietnika -Portu USB do radia trzeba szukać z mapą i kompasem -Wysoka pozycja kierowcy i c
Rocznik / Przebieg:2014/210000