alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Outlander II FL 2.2 DI-D 177KM (4N14)

Mitsubishi Outlander II FL 2.2 DI-D 177KM (4N14)Wyświetleń: 12588

Mitsubishi Outlander II FL 2.2 DI-D 177KM (4N14)

Okres produkcji: 2010-2012

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2268
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]380
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10.4
Spalanie - miasto [l/100km]8.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządulańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 8

Średnie: 8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 DI-D15638011.17.3

08.03.2014Krzysztof Tak

Po za głośną pracą silnika nie widzę większych problemów ,spalanie dobre ,dynamika również i brak awarii.Obecnie przebieg 168 tyś dużo wycieczek po Europie ,mieszkam w terenie górzystym więc auto dostaje lekko po garach. .Jestem zadowolony i śmiało mogę polecić ten samochód z tym silnikiem


24.04.2014Alan Tak

Nic złego mnie nie spotkało podczas 4 letniej jazdy Outlanderem więc śmiało mogę powiedzieć że jest dobry.Spalanie bywa różne zimą o litr większy od pory letniej średnio to 8L ale spokojnie można zejść niżej.177-koni w zupełności wystarcza do dynamicznej i płynnej jazdy,przebieg na dzień dzisiejszy to 147 tyś i zero problemów .POLECAM !!!


06.09.2015RTak

Posiadam auto sprowadzone z Holandi przebiegiem 210.000km z rocznika 2011. Od razu po zakupie auto wylądowało w ASO. Zregenerowano turbinę i usunięto nieliczne drobne usterki. Przy przebiegu 232.000 uszkodzeniu uległ DPF. Koszt wymiany w ASO to 9.500zł + robocizna. DPF usunąłem w jednym z wyspecjalizowanych zakładów. Auto trapią drobne niedomagania. Np. W zeszłym tygodniu strwierdziłem nieszczelną rurę intercoolera. Samochód dymił i nie zbierał się. Jest to mój drugi Outek i mimo wszystko uważam to auto za świetne aczkolwiek nie bez wad. Pojemność bagażnika i pewność jazdy w górach z napędem 4x4 nie do przecenienia.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10
Średnia (głosów 1):
(8.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

laik 14.05.2013
Średnia:
(8.25)
Tak
Opinia: 2.2 DID 177 KM występował tylko w Outlanderach z rocznika modelowego 2012.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:JW
Wady:JW
Rocznik / Przebieg:ASX 2011