alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Outlander II FL 2.2 DI-D 177KM (4N14)

Mitsubishi Outlander II FL 2.2 DI-D 177KM (4N14)Wyświetleń: 10436

Mitsubishi Outlander II FL 2.2 DI-D 177KM (4N14)

Okres produkcji: 2010-2012

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2268
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]380
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10.4
Spalanie - miasto [l/100km]8.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządulańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 8

Średnie: 8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 DI-D15638011.17.3

06.09.2015RTak

Posiadam auto sprowadzone z Holandi przebiegiem 210.000km z rocznika 2011. Od razu po zakupie auto wylądowało w ASO. Zregenerowano turbinę i usunięto nieliczne drobne usterki. Przy przebiegu 232.000 uszkodzeniu uległ DPF. Koszt wymiany w ASO to 9.500zł + robocizna. DPF usunąłem w jednym z wyspecjalizowanych zakładów. Auto trapią drobne niedomagania. Np. W zeszłym tygodniu strwierdziłem nieszczelną rurę intercoolera. Samochód dymił i nie zbierał się. Jest to mój drugi Outek i mimo wszystko uważam to auto za świetne aczkolwiek nie bez wad. Pojemność bagażnika i pewność jazdy w górach z napędem 4x4 nie do przecenienia.


17.09.2013Waldek Tak

Jak na razie wszystko bez problemowo ,dobra dynamika ,spalanie na dobrym poziomie .Silnik wystarczający do masy auta ,dobrze wchodzi na obroty ,elastyczny .Nie maiłem żadnych usterek tylko wymiany oleju i filtrów .Polecam


24.04.2014Alan Tak

Nic złego mnie nie spotkało podczas 4 letniej jazdy Outlanderem więc śmiało mogę powiedzieć że jest dobry.Spalanie bywa różne zimą o litr większy od pory letniej średnio to 8L ale spokojnie można zejść niżej.177-koni w zupełności wystarcza do dynamicznej i płynnej jazdy,przebieg na dzień dzisiejszy to 147 tyś i zero problemów .POLECAM !!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8
Średnia (głosów 1):
(8.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

laik 14.05.2013
Średnia:
(8.25)
Tak
Opinia: 2.2 DID 177 KM występował tylko w Outlanderach z rocznika modelowego 2012.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:JW
Wady:JW
Rocznik / Przebieg:ASX 2011