alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Kia Magentis II FL 2.0 CRDi 150KM (D4EA-F)

Kia Magentis II FL 2.0 CRDi 150KM (D4EA-F)Wyświetleń: 6240

Kia Magentis II FL 2.0 CRDi 150KM (D4EA-F)

Okres produkcji: 2008-2010

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]305
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna201
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco.15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.140.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.4

Trasa: 5.8

Średnie: 6.5

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

23.03.2018FabianTak

Silnik dobry bezawaryjny jedyny minus to głośna praca na wyższych obrotach oraz wysokie spalnie na niedogrzanym silniku(krótkie odcinki pond 10l). Po za tym dobra dynamika,niska awaryjność bo to się psuje to drobiazgi typu kable jakaś drobna elektryka ale nie sprawia to większych problemów byle mechanik to zrobi a koszty niewielkie.Spalanie auta na trasie 6l miasto to bardzo różnie od 8l do 10l średnio wychodzi 7.5l, ale to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę wielkość auta wielkość opon i ciężar.Jak dla mnie jest bardzo dobrze po 190tys/km bez większych awarii to super wynik.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 3):
(9.83)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.33/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Kia magentis 07.11.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Bardzo mocny i solidny samochód Niestety sprzedałem bo bo myślałem że ten przebieg 384000 jest duży i że będzie trzeba w przyszłym roku dokładać do aut jednak bardzo mocno się pomyliłem pod moje drzwi zawitała Renault laguna III generacji z przebiegiem 145000 kombi 2 l diesel i już jest problem huczą łożyska w skrzyni biegów zaczęła wyświetlać komunikaty o nie zapiętym pasie dziecka na tylnej kanapie z rana trzeba nieco dłużej kręcić rozrusznikiem żeby zapaliła sprzedam te kurestwo i chyba kupię z powrotem to co miałem
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:Bardzo duży wygodny solidny i bezpieczny Nie robił kaprysów tylko jeździł tanio jeździł Nie psuł się w ogóle nigdy w życiu auto nie jechało na lawecie
Wady:w zależności od egzemplarza każdy człowiek może na co innego narzekać Jednak jest to pancerny samochód porównałbym go do Passata B5 1.9 TDI Jego wadą jest to że jest mało znany 380.000km robi bez problemu kto wie ile ktoś jeszcze po mnie na jeździł w c
Rocznik / Przebieg:2009 384,000
Kia magentis 07.11.2019
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Bardzo udany silnik bez awaryjny Niskie spalanie po mieście auto spala tylko 7L W trasie do 120km 5L Autostrada ze stałą prędkością 150kmh 6,3L Do 160 na godzinę auto ekonomiczne ponieważ przy 160 ma równo 3000 obrotów Z perspektywy 5 lat jazdy byłem bardzo zadowolony zmieniłem auto już nie jestem tak zadowolony Mój Passat B7 miał problem z DPF em pół roku później wymieniłem 1 wtryskiwacz obecnie szarpie sprzęgło i pokazują się ślady korozji więc uważam koreańskie auto za wzór do naśladowania
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:bezawaryjny wsiadam i wiem że dojadę gdzie jadę Już umowy w samochodzie Nie mogę tego powiedzieć
Wady:kilka razy zmieniłem klocki hamulcowe i olej raz kupiłem opony I to wszystko przez 5 lat użytkowania aha pióra wycieraczek dwa razy wymieniłem
Rocznik / Przebieg:2009 371,000km
MARIUSZ 17.04.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: 150 KONI DAJE RADĘ, 99000 PRZEBIEGU I NIC SIĘ NIE DZIEJE, WYMIANA TO CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE JAK KLOCKI , TARCZE TYŁ ,ŁĄCZNIKI STABILIZATORÓW PRZÓD I TYŁ TULEJE NA WAHACZACH I TYLE
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:7.2l/100km

Zalety:SILNIK
Wady:
Rocznik / Przebieg:2010