alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Kia Sorento I 2.5 CRDi 140KM (D4CB)

Kia Sorento I 2.5 CRDi 140KM (D4CB)Wyświetleń: 22278

Kia Sorento I 2.5 CRDi 140KM (D4CB)

Okres produkcji: 2002-2006

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2497
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]314
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)14.5
Spalanie - miasto [l/100km]11.2
Spalanie - trasa [l/100km]6.9
Spalanie - średnie [l/100km]8.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W40
LIlość oleju8.2 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

25.10.2016WieslawTak

"Jak dbasz tak masz! I tyle w temacie tego silnika. Kupiony przy 120tys. zrobione w dwa lata kolejne 110tys. Zgoda!... Przeważnie trasa na autostradach A D CH . Nie dziadowano na oleju . Stara maksyma ma znaczenie. Sorento przed liftem ....Z automatem tiptronic"


06.04.2019sorento I LiftTak

dobre auto ,polecam


06.01.2017AdamTak

"Witam. Od trzech lat mam sorento w automacie 2,5 CRDI 140 km. I poza wymiana oleju nie ponosze zad ych dodatkowych kosztow (przebieg 223 tys. Jedyne co zauwazylem to ze przy duzym mrozie startuje jakby nie na wszystkich cylindrach ale po 5 sekundach pracy jest juz ok. Ps. Do silnika wchodzi 7.5 litra oleju a nie 8.2 jak w opisie"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 36

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 140
Brak opinii