alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM (D4HA)

Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM (D4HA)Wyświetleń: 12750

Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM (D4HA)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: crossover

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]184
Moment obrotowy [Nm]383
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna195
Przyspieszenie (0-100km/h)9.4
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju8 L
Wymiana olejuco.32.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.3

Trasa: 6.8

Średnie: 7.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 CRDi11626012.35.3
2.0 CRDi13631410.85.5

23.02.2018TOMEKTak

Użytkuję silnik w Hyudai iX35 4x, eksploatacja średnia, 3 lata 115 tys. Silnik spisuje się bardzo dobrze, żadnych problemów, przyspieszenie wystarczające.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 2):
(9.88)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Sportage III FL 07.10.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Bardzo dobry silnik,od nowości 112 tyś i żadnych problemów.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.1l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Niezawodność, brak typowych usterek,niskie koszty utrzymania
Wady:
Rocznik / Przebieg:2014r 112 tyś
wiesław 25.10.2016
Średnia:
(9.75)
Tak
Opinia: posiadam auto 2 lata i zero awaryjnosci a po założeniu czipa rewelacja
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7.1l/100km

Spalanie - średnie:7.7l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:sportage 2.0 awd 2014